2023-09-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så barn väcker förmodligen inte det slumrade intresset, men Dumpen gör det hela tiden? Har jag förstått dig rätt?

Försvara du Dumpen till varje pris, vi är dock många som sett igenom projektet. Vi är fler och fler som vaknar upp nu.
Citera
2023-09-23, 19:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antifa.Hooligan
Läs på din dumma bonde.

https://www.expressen.se/nyheter/sara-salde-sex-som-barn-nu-jagar-hon-pedofiler/

Jag hatar pedofiler, men anser inte att två pundare ska vara både polis, domare och bödel.
Hur gammal var hon när hon sålde sex? Var fanns hennes föräldrar?
Citera
2023-09-23, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JensHulten
"Jag är nyhetsjournalist. Patrik Sjöberg och Sara Nilsson är inte journalister. De är inte publicister. Deras uthängningssajt Dumpen har utgivningsbevis, precis som Dagens ETC och alla andra seriösa redaktioner, men paret och deras anonyma pedofiljägare sysslar inte med journalistik och publicistik på något sätt. Det går inte att säga det tydligare än så och det kvittar att de själva anser det, och kallar sig för ”media utan munkavle”. Om de är ansluta till branschens självgranskande system Medieombudsmannen? Jösses Amalia, nej. "

Ur; https://www.etc.se/kommentar/daerfoer-saeger-jag-nej-till-att-debattera-med-dumpen

Åh vilken bra källa. Crj är ju väldigt... neutral i sitt rapporterande.
Citera
2023-09-23, 19:26
Avslutad
Citat:
Försvara du Dumpen till varje pris, vi är dock många som sett igenom projektet. Vi är fler och fler som vaknar upp nu.
Vi är även fler och fler som stöttar Dumpen också. Kampen från båda sidor kommer bli lång och hård.
Citera
2023-09-23, 19:27
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Vi är många som sett igenom projektet. Vi är fler och fler som vaknar upp nu.

Härligt. Kan du ge mig någon invändning mot Dumpen som, om invändningen visade sig vara felaktig, skulle innebära att du byter åsikt om Dumpen?
Citera
2023-09-23, 19:28
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Aha, ber om ursäkt, trodde det rörde mitt andra inlägg. Men jo, då vet jag hur det ligger till med Saras förflutna... Sara tvingades sälja till äldre snuskgubbar, det är nog inget man väljer?

Går att diskutera detta, men ingen svensk kvinna i Sverige behöver hora för mat på bordet och tak över huvudet, vi har ganska starkt skydd i Sverige. Dock kan man förlora detta om man inte sköter sig.

Att knarka är ett fritt val, så har man inte råd, måste man kanske hora, men som sagt så är grundproblemet självförvållat.
Senast redigerad av Antifa.Hooligan 2023-09-23 kl. 19:33.
Citera
2023-09-23, 19:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Så barn väcker förmodligen inte det slumrade intresset, men Dumpen gör det hela tiden? Har jag förstått dig rätt?
Helt riktigt uppfattat, dock finns alla varianter, människor är olika. Lika olika som alla gäddor, allt från utvecklingsstörda till chefer.
Citera
2023-09-23, 19:31
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Helt riktigt uppfattat, dock finns alla varianter, människor är olika. Lika olika som alla gäddor, allt från utvecklingsstörda till chefer.

Ok, tack.

Kul att höra att du kom iväg ifrån skiten förresten
Citera
2023-09-23, 19:37
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Varför är det så? Minsta lilla kritik i denna tråden så är man själv stämplad förövare. Vad är det frågan om?

Vill bara ta tillfället i akt att påpeka det roliga i att du kritiserar att folk kallar dig pedofil pga du ifrågasätter Dumpen (vänligen notera att JAG inte kallat någon det) men själv kallar folk Dumpen-agenter så fort de ifrågasätter dig

En regel för dig och en annan för resten, är det så det funkar?
Citera
2023-09-23, 19:50
Medlem
Citat:
Dumpen tycks väl falla in under det paraplyet?
Det de gör i praktiken är att spela överkåta fjortonåringar som sexchattar med gubbar, för att vid konfrontation skälla ut dem på autopilot och lägga upp det på nätet.

Vare sig metoderna eller slutprodukterna är särskilt journalistiska i min bok.
Citera
2023-09-23, 20:07
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
"Jag är nyhetsjournalist. Patrik Sjöberg och Sara Nilsson är inte journalister. De är inte publicister. Deras uthängningssajt Dumpen har utgivningsbevis, precis som Dagens ETC och alla andra seriösa redaktioner, men paret och deras anonyma pedofiljägare sysslar inte med journalistik och publicistik på något sätt. Det går inte att säga det tydligare än så och det kvittar att de själva anser det, och kallar sig för ”media utan munkavle”. Om de är ansluta till branschens självgranskande system Medieombudsmannen? Jösses Amalia, nej. "

Ur; https://www.etc.se/kommentar/daerfoer-saeger-jag-nej-till-att-debattera-med-dumpen
Robert Aschberg kan inte sitta o säga vem som är journalist o inte. Vem som helst kan skaffa ett press-ID. Det är frivilligt att vara ansluten till Medieombudsmannen.

Aschberg är dock ökänd för att inbilla sig att hans ord är lag.

Förresten varför har vänstern (som ETC) sånt agg mot Dumpen? Jag vet att vänstern hatar yttrandefrihet o sådana saker. Är det därför, eller för nån sorts medlidande med pedofilerna?

Vänstern sysslar ju precis samma sak gällande uthängning. Är man till höger om Moderaterna, så får man bild o namn uthängt med en rasiststämpel. För att inte tala om Aschbergs egna program "Trolljägarna".
Senast redigerad av Megadolme 2023-09-23 kl. 20:13.
Citera
2023-09-23, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount
Det de gör i praktiken är att spela överkåta fjortonåringar som sexchattar med gubbar, för att vid konfrontation skälla ut dem på autopilot och lägga upp det på nätet.

Vare sig metoderna eller slutprodukterna är särskilt journalistiska i min bok.

Riktigt fjantigt är det.Vi vet att män i alla åldrar gillar unga tjejer lagligt eller inte. Detta faktum utnyttjar dumpen. Dom spelar på männens dumhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in