2023-09-23, 18:56
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Har du mage och jämföra Sara Nilsson med en uppsökande journalist?
Hon agerar journalistiskt, inte i form av polisiärt, som många verkar tro.

Om hon har någon journalistutbildning vet jag inte, men vem som helst kan kalla sig journalist, det är ingen skyddad titel.
Citera
2023-09-23, 18:57
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
När har hon horat? Eller är du bara sur för att ha blivit konfronterad?

Läs på din dumma bonde.

https://www.expressen.se/nyheter/sara-salde-sex-som-barn-nu-jagar-hon-pedofiler/

Jag hatar pedofiler, men anser inte att två pundare ska vara både polis, domare och bödel.
Citera
2023-09-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Har du mage och jämföra Sara Nilsson med en uppsökande journalist?
Varför får man inte göra uppsökande journalistik om peddon och hebefiler? Tillhör de ett heligt kast i dina ögon?
Citera
2023-09-23, 19:04
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Tycker du att förberedande till terrorbrott ska bestraffas?

Det görs redan, men då har rättsystemet övertygande bevisning. Jämför du dilettanterna på Dumpen med det har du stora problem intellektuellt. Jämför äpplen och päron.

Citat:
Så ge mig dem. Men bara ärliga sådana. Inget trams som du egentligen inte bryr dig om på det stora hela. Jag vill åt kärnan.

Läs tråden

Citat:
Skulle det vara ok med dig om Polisen sysslade med brottsprovaktion gentemot pedofiler?

Inga problem med det. Sedan är du helt ute cyklar igen. Sitter inga 3-åringar och chattar på nätet. Det sker övergrepp i nära relationer. Det är hebefilier, använd rätt beskrivning.
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-09-23 kl. 19:13.
Citera
2023-09-23, 19:06
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antifa.Hooligan
Läs på din dumma bonde.

https://www.expressen.se/nyheter/sara-salde-sex-som-barn-nu-jagar-hon-pedofiler/

Jag hatar pedofiler, men anser inte att två pundare ska vara både polis, domare och bödel.
Det är ju det jag säger, de agerar inte nått rättsväsende, de agerar journalister.

Vad är det för fel på bönder?
Citera
2023-09-23, 19:12
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Det görs redan, men då har rättsystemet övertygande bevisning.

Det var inte vad jag frågade. TYCKER DU att det ska bestraffas. Ja eller Nej räcker.

Citat:
Jämför du dilettanterna på Dumpen med det har du stora problem intellektuellt.

Inser du att det finns en viss ironi kring att du ifrågasätter min intelligens när du själv inte förstår vad en analogi är för något? Jag undersöker en princip här, det handlar inte om att jämföra handlingar.

Citat:
Läs tråden

Jag vet inte vilka inlägg i din trådhistorik som utgör kärnan i din motsättning mot Dumpen. Kan du ge mig dem?

Citat:
Inga problem med det.

Då är vi överens om något
Citera
2023-09-23, 19:13
Medlem
Antifa.Hooligans avatar
Citat:
Det är ju det jag säger, de agerar inte nått rättsväsende, de agerar journalister.

Vad är det för fel på bönder?

Du ifrågasattes när jag skrev att hon varit hora, men börjar nu yra om journalism.

Bönder är ot i denna tråd.
Citera
2023-09-23, 19:15
Medlem
Citat:
Det tyder mer på att du har missat vilket genomslag Dumpen har hos sin svansföring.

Att de sedan skulle vara journalister, ja det får du stå för.
Citera
2023-09-23, 19:19
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Vad skulle du säga om pedofiler som faktiskt har våldtagit barn? Har också det intresset i själva verket väckts av att barnet varit för trevlig mot pedofilen eller nåt?
Det som ju är, är att Dumpen inte bevisat att det finns barn som smörar, och om så är fallet att det inte finns så skulle inte alla trilla dit. Skriver inte att det finns barn som smörar, men då jag inte sett något bevis på det antar jag att det är sällsynt.
Citera
2023-09-23, 19:21
Medlem
"Jag är nyhetsjournalist. Patrik Sjöberg och Sara Nilsson är inte journalister. De är inte publicister. Deras uthängningssajt Dumpen har utgivningsbevis, precis som Dagens ETC och alla andra seriösa redaktioner, men paret och deras anonyma pedofiljägare sysslar inte med journalistik och publicistik på något sätt. Det går inte att säga det tydligare än så och det kvittar att de själva anser det, och kallar sig för ”media utan munkavle”. Om de är ansluta till branschens självgranskande system Medieombudsmannen? Jösses Amalia, nej. "

Ur; https://www.etc.se/kommentar/daerfoer-saeger-jag-nej-till-att-debattera-med-dumpen
Citera
2023-09-23, 19:21
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustAnotherAccount
Det tyder mer på att du har missat vilket genomslag Dumpen har hos sin svansföring.

Att de sedan skulle vara journalister, ja det får du stå för.

"Journalistik kallas den framställning, insamling, urval och bearbetning av innehåll som präglas av rapportering från verkliga, och ofta aktuella, händelser, nyheter. Materialet sammanställs av journalister och sprids genom press, etermedia eller via internet och anses vara en av de främsta källorna till information och åsikter i det nutida samhället, vilket ofta brukar sammanfattas med att media är den tredje statsmakten. /.../ Den teknik som kan sägas utgöra journalistik består främst i att svara på frågorna vad?, var?, när?, vem? och hur?, samt gärna även varför?."
https://sv.wikipedia.org/wiki/Journalistik

"journalism, the collection, preparation, and distribution of news and related commentary and feature materials through such print and electronic media as newspapers, magazines, books, blogs, webcasts, podcasts, social networking and social media sites, and e-mail as well as through radio, motion pictures, and television."
https://www.britannica.com/topic/journalism

Dumpen tycks väl falla in under det paraplyet?
Citera
2023-09-23, 19:22
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antifa.Hooligan
Du ifrågasattes när jag skrev att hon varit hora, men börjar nu yra om journalism.

Bönder är ot i denna tråd.
Aha, ber om ursäkt, trodde det rörde mitt andra inlägg. Men jo, då vet jag hur det ligger till med Saras förflutna... Sara tvingades sälja till äldre snuskgubbar, det är nog inget man väljer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in