2023-09-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukaskallius
Har någon jurist anlitats för att få bort Sara Nilsson från Dumpen?

Ja
Citera
2023-09-23, 17:57
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Övergripande sensation.

Så hon bryr sig inte om pengarna? Hur ska du ha det?

Citat:
Problemet är avsaknad av transparens,

Oärligt argument. Du hade varit emot Dumpen även om de redovisade varje krona. Inte sant?

Citat:
hon "låtsas" bry sig om förövarna i efterhand,

Gör hon? Att säga till någon att söka hjälp är knappast att bry sig. De enda motiv jag sett som de angett är skydda barn och förändra lagstiftning. Dessutom ytterligare ett oärligt argument eftersom du hade varit emot Dumpen även om de brydde sig på riktigt. Inte sant?

Citat:
men faktum är att hon enbart går egna ärenden på detta.

Oärligt argument. Du hade varit emot Dumpen även om de hade andra motiv. Inte sant?

Citat:
Fasaden är problematisk och skapar villfarelse

Oärligt argument. Du hade varit emot Dumpen även om de inte hade en fasad. Inte sant?

Citat:
Ang. insändarna tar det inte lång tid för det tränade ögat att inse att det är Sara som står bakom majoriteten av raderna.

1. För andra gången: Ge exempel.

(Notera: Jag säger inte att du har fel i denna fråga, jag har aldrig läst dem. Men du borde kunna ge exempel om du ska påstå det med sådan säkerhet)

2. Oärligt argument. Du hade varit emot Dumpen även om de inte skrev fejkade insändare. Inte sant?

Citat:
familjer i vårt avlånga land krossas och splittras dagligen

1. Oärligt argument. Du hade varit emot Dumpen även om de endast hängde ut pedofiler utan familj. Inte sant?

2. Skadas familjer (både offers och förövares) även av att pedofiler groomar och våldtar barn?

Citat:
Har hon utbildning inom området?

Oärligt argument. Du hade varit emot Dumpen även om hon hade utbildning. Inte sant?

Citat:
Offentliga avrättningar hör inte hemma i ett välfungerande samhälle.

Definiera "avrättning".

Citat:
Sara Nilsson tänjer på gränserna, dag för dag.

Du menar att metoderna blir värre hela tiden? Ge exempel på eskaleringen, tack.

Citat:
Relevanta frågor på detta blir; Vem är Sara Nilsson som gett sig själv mandat och leka rättsväsende polis och bödel?

Hur är frågorna relevanta? Hon faller i en objektiv mening inte in under nån av kategorierna "rättsväsende", "polis" eller "bödel". Tramsfrågor med andra ord.

Citat:
Om ni rannsakar er själva och tittar nyktert på saken i stort, vad bidrar Dumpen med för något förutom hat, splittring och ett samhälle som bara går mot det dömande hållet?

Mer trams. För det första så är pedofiler redan hatade. För det andra finns det ingen splittring, 99 % av alla människor hatar pedofiler i enighet. För det tredje så är det ingen som inte redan tycker det är fel att hålla på som gäddorna gör.

Citat:
Problemen du efterlyser är många, komplexa, tar du ditt sunda förnuft tillfånga och av med skygglapparna så lär du också märka av de, förr eller senare

Mitt största problem just nu är att du inte vill berätta vad ditt egentliga problem med Dumpen är. Vad sägs om lite ärlig kommunikation oss emellan? Ge mig istället uteslutande invändningar som, om invändingarna visade sig vara felaktiga, skulle innebära att du byter åsikt om Dumpen. Varför ska vi liksom diskutera saker som egentligen inte hör till saken? Du säger att Sara är oärlig, visa nu var skåpet ska stå genom att vara ärlig själv.
Citera
2023-09-23, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Ja

Marken brinner under Sara Nilssons fötter med andra ord?
Citera
2023-09-23, 17:58
Medlem
Citat:
Marken brinner under Sara Nilssons fötter med andra ord?

Ja
Citera
2023-09-23, 18:02
Medlem
Prisa dumpen för rättvisa. Sjuka fetischer i all ära men gubb och kärringjävlarna ska hängas ut
Citera
2023-09-23, 18:04
Medlem
Citat:
Ja

https://dumpen.se/2023/09/20/tredje-dumpenkursen-ar-avslutad/

Rulla ned och kolla smilet. Gått och gjort sig berömd på Dumpen. Må gott gör hon på ökat inflöde av Swishpengar från allmänheten.
Senast redigerad av Lukaskallius 2023-09-23 kl. 18:13.
Citera
2023-09-23, 18:07
Medlem
Noterar att flertalet användare här inne blixtsnabbt väljer att gå i polemik med de som riktar minsta uns av kritik mot Dumpen.se

Varför denna iver är frågan?

Är aktuell tråd enbart skapad för ömsesidig beundran gällande Dumpen? Är det bara fotsoldaterna skickade från Dumpen ämnade att härja fritt här inne? All form av kritik är ren tabu förstår jag?
Citera
2023-09-23, 18:08
Medlem
Citat:
Ja

Varför är det så? Minsta lilla kritik i denna tråden så är man själv stämplad förövare. Vad är det frågan om?
Citera
2023-09-23, 18:11
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Noterar att flertalet användare här inne blixtsnabbt väljer att gå i polemik med de som riktar minsta uns av kritik mot Dumpen.se

Varför denna iver är frågan?

Är aktuell tråd enbart skapad för ömsesidig beundran gällande Dumpen? Är det bara fotsoldaterna skickade från Dumpen ämnade att härja fritt här inne? All form av kritik är ren tabu förstår jag?
Korrekt iakttagelse. Dom lyckas skrämma bort vissa genom invektiv och pedofilanklagelser. Det biter inte på mig.
Citera
2023-09-23, 18:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
/.../ All form av kritik är ren tabu förstår jag?

Du får komma med hur mycket kritik du vill för mig, ordet är fritt. Men i min värld ska man kunna försvara sina påståenden och hittills har du undvikit att bemöta i princip alla mina invändningar till det du skriver. Vi får väl se om den saken förändras?
Citera
2023-09-23, 18:19
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag tror som du skriver att Dumpen i vissa fall skapar pedofilerna, alla vill vara uppskattade, och få av dem har blivit så uppskattade som Dumpens fiskare ger. Ofta hävdar Dumpen att de chattat med alla deras fiskare, för att sedan stämma träff med en av dem. Vad gör det med deras preferenser att ständigt få bli bekräftade av fiskare, och vad gör det med deras tankeverksamhet. -- Väck inte den björn som sover. --

Vad skulle du säga om pedofiler som faktiskt har våldtagit barn? Har också det intresset i själva verket väckts av att barnet varit för trevlig mot pedofilen eller nåt?
Citera
2023-09-23, 18:26
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Korrekt iakttagelse. Dom lyckas skrämma bort vissa genom invektiv och pedofilanklagelser. Det biter inte på mig.

Härligt. Kan du ge mig någon invändning mot Dumpen som, om invändningen visade sig vara felaktig, skulle innebära att du byter åsikt om Dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in