2023-09-23, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Vi diskuterar inte covid vaccinets effekt i denna tråden än så länge.
Vem pratar covid? Jag pratar vaccin och du bara ljuger. Om du är så säker, sade jag, så bör du hitta bättre forum att visa din logik i än flashback.

Idiot.
Citera
2023-09-23, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Nej vaccin gör inte människor sjuka eller orsakar neurologiska symptom och skador i samma utsträckning som sjukdomarna istället gör.

Googla alla allvarliga komplikationer som var och en av sjukdomarna vi vaccinerar mot ger istället.

Sluta vänd på det. I alla tider har vacciner skadat kroppen på sikt. Alla vaccinnarkomaner jag känner blir sjuka.
Du har svalt västmedias propaganda. BigPharma vill bara tjäna pengar, inte bota människor. Men fortsätt du med ditt vaccin, jag bryr mig inte. Din begravning blir miljöförstöring med alla de gifter du bär inom dig.
Citera
2023-09-23, 07:24
Medlem
Citat:
Det var väl främst barn man undersökt om jag tolkade studierna rätt.

Så de barn som blivit vaccinerade har alltså fått Autism, ADHD, Utvecklingsstörning, allergier osv oftare än icke vaccinerade.

Poängen är ju också att man mätte högre halter mercury (kvicksilver) hos dessa. Vilket är ett ämne man har i vaccin. Så lägg ihop 1+1.

Jag är inte övertygad, källorna känns inte seriösa och som sagt det går inte att se en koppling till vaccinet och sjukdomar annat än en viss överrepresentation bland vaccinerade.
Citera
2023-09-23, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jepp. Kolla in barnet som dog:

https://childrenshealthdefense.org/defender/maine-baby-sawyer-vaccine-death-aluminum/?utm_source=luminate&utm_medium=email&utm_campaign =defender&utm_id=20230914

Här är en annan:

https://www.theepochtimes.com/health/thimerosal-a-potent-neurotoxin-is-still-used-in-some-flu-vaccines-and-others-currently-recommended-5 493019?utm_source=brightnoe&src_src=brightnoe&utm_ campaign=bright-2023-09-22&src_cmp=bright-2023-09-22&utm_medium=email&est=rRxKumusxNoflapZPtDybGlFf% 2FfBMdmQxNz5%2BN49wc%2FZDWWXcEDd50DiDOzPehdvGjuN1J jeMClK

Vaccin är en av de största bluffarna någonsin, och den som upprätthålls allra mest heligt. Som bäst är de verkningslösa. Det man måste hoppas på.

Folk dör hela tiden med eller utan vaccin.
Citera
2023-09-23, 07:32
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Första länkarna i Ts går igenom olika ämnen som används i framställningen av vaccin och konstaterar att det inte är farliga mängder. Ts själv länkar själv till detta.

Men sen fortsätter ts ändå med att försöka påstå att samma ämnen är orsaken till autism m.m.

Bara för att vi kanske associerar aluminium med en ölburk innebär inte att aluminium inte är ett vanligt förekommande ämne i naturen. Faktiskt det tredje vanligaste grundämnet, enligt länken som ts själv gett.

PS. Man kan dö av vatten och choklad också om man får i sig för stora mängder. DS.

Så, åter till foliehattarnas sällskap för Ts nu. Toodaloo!

Om mängderna av metaller i ett enskilt vaccin inte är tillräckligt höga för att vara farliga för bebisar, barn eller vuxna, hur blir det då om man lägger ihop alla vacciner som ges till bebisar?

Här nedanför påstås det att en bebis på 15 månader kan ha fått 10 olika vacciner och då är det ju också som så att många vacciner ges i flera doser.

Citat:
By the age of 15 months, your baby may receive up to 10 different types of vaccines. The American Academy of Pediatrics recommends all healthy babies receive these initial vaccines. Your child may receive additional doses and other vaccines between the ages of 15 months and 16 years old.

Citat:
Before leaving the hospital or birthing center, your baby receives the first of 3 doses of the vaccine that protects against Hepatitis B.

Citat:
Protect your baby by providing immunity early in life. Starting at 1 to 2 months of age, your baby receives the following vaccines to develop immunity from potentially harmful diseases:

Hepatitis B (2nd dose)
Diphtheria, tetanus, and whooping cough (pertussis) (DTaP)
Haemophilus influenzae type b (Hib)
Polio (IPV)
Pneumococcal (PCV)
Rotavirus (RV)

Citat:
Protect your baby by providing immunity early in life. Stay on track with the recommended vaccine schedule. At 4 months of age, your baby receives the following vaccines to develop immunity from potentially harmful diseases:

Polio (IPV)
Pneumococcal (PCV)
Rotavirus (RV)
Hepatitis B (HepB)

Citat:
Protect your baby by providing immunity early in life. Stay on track with the recommended vaccine schedule. At 6 months of age, your baby receives the following vaccines to develop immunity from potentially harmful diseases:

Polio (IPV)
Pneumococcal (PCV)
Rotavirus (RV)
Influenza (flu)

Det verkar som att nyfödda barn och vidare under det första levnadsåret får väldigt många vacciner i sig och flera doser av varje vaccin.

Finns det verkligen ingen som helst risk att metallerna ackumuleras i kroppen och tillsammans blir en större mängd än den där lilla ofarliga mängden från ett enskilt vaccin?
Citera
2023-09-23, 09:40
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Om mängderna av metaller i ett enskilt vaccin inte är tillräckligt höga för att vara farliga för bebisar, barn eller vuxna, hur blir det då om man lägger ihop alla vacciner som ges till bebisar?

Här nedanför påstås det att en bebis på 15 månader kan ha fått 10 olika vacciner och då är det ju också som så att många vacciner ges i flera doser.

Det verkar som att nyfödda barn och vidare under det första levnadsåret får väldigt många vacciner i sig och flera doser av varje vaccin.

Finns det verkligen ingen som helst risk att metallerna ackumuleras i kroppen och tillsammans blir en större mängd än den där lilla ofarliga mängden från ett enskilt vaccin?
Du menar att när ett barn är 6 månader har de fått 3 sprutor mot Polio, RV, HiB. Det står samma saker i dina citerade bitar, som lägligt inte följer med någon källa.

Du har bevisligen inte barn. Det har jag och vet hur vaccinationsprogrammet är.

Du är bevisligen rätt dum i huvudet också som tror att ett barn får så många doser före 6 månaders ålder.
Citera
2023-09-23, 10:04
Medlem
Citat:
Det finns ju andra metaller i vacciner också.
Fast nu sa du ju specifikt Hg. Hur ska du ha det?
Du byter åsikt så fort du blir påkommen med dina lögner.

Men nej - det finns inga metaller i vaccinet. Det har historisk funnits vissa vaccin med en Hg-förening. Denna har fungerat som konserveringsmedel. I Sverige försvann det runt 92-93. Det finns inga studier som någonsin påvisat att det har haft någon effekt på kroppen.

Återigen bevisar du att du helt saknar grundläggande kunskaper för att förstå vad du läser.
Citera
2023-09-23, 11:53
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Nej vaccin gör inte människor sjuka eller orsakar neurologiska symptom och skador i samma utsträckning som sjukdomarna istället gör.

Googla alla allvarliga komplikationer som var och en av sjukdomarna vi vaccinerar mot ger istället.

Det är skillnad på vanliga vaccin och mRNA-vaccin som påverkar ditt DNA. De flesta covid-vacviner är av denna typ, medan polio och andra inte har någon påverkan på generna.
Citera
2023-09-23, 11:54
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Det är skillnad på vanliga vaccin och mRNA-vaccin som påverkar ditt DNA. De flesta covid-vacviner är av denna typ, medan polio och andra inte har någon påverkan på generna.

Påverkar mitt dna? Det är nu du kommer med en källa...
Citera
2023-09-23, 14:14
Medlem
Citat:
Du verkar inte kunna läsa mellan raderna. När jag skriver att jag tolkar en text.

Så menar jag att jag läser meningarn så korrekt jag kan.

Står det att vaccinerade barn hade högre halter av kvicksilver i sitt urin. Hur skulle det ens gå att tolka fel menar du?

Du får jätte gärna förklara på hur det skulle kunna tolkas på mer än ett enda sätt?
Läsa mellan raderna är sådan man gör när man läser politiska ledartexter. Inte forskningsrapporter eller studier.
Det du inte fattar är att tio års studier inte är helt bortkastade - för det är vad personerna som skriver dess har i snitt i ryggen. Du verkar tro att du med NOLL års studier har exakt samma förståelse för ämnet som de har.
Citera
2023-09-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Sluta vänd på det. I alla tider har vacciner skadat kroppen på sikt. Alla vaccinnarkomaner jag känner blir sjuka.
Du har svalt västmedias propaganda. BigPharma vill bara tjäna pengar, inte bota människor. Men fortsätt du med ditt vaccin, jag bryr mig inte. Din begravning blir miljöförstöring med alla de gifter du bär inom dig.
Mitt immunförsvar är mycket gott.

I alla tider har människan knappast levt särskilt länge pga sjukdomar som vi idag har under kontroll.

Till skillnad från dig tänker jag istället för att tro på propaganda. Medellivslängden som ständigt ökar ett exempel på vad vaccin gjort för människor.
Citera
2023-09-23, 17:56
Medlem
Citat:
Mitt immunförsvar är mycket gott.

I alla tider har människan knappast levt särskilt länge pga sjukdomar som vi idag har under kontroll.

Till skillnad från dig tänker jag istället för att tro på propaganda. Medellivslängden som ständigt ökar ett exempel på vad vaccin gjort för människor.

Medellivslängden ökar för att spädbarnsdödligheten minskar. Och krigen minskar

Spädbarnsdödligheten minskar pga hygienen har ökat (eller rättare sagts skapats)

Tvål har gjort mer för mänskligheten än vad vaccin någonsin kommer göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in