Citat:
Ursprungligen postat av
bloodbender
Det är så mycket käbbel i tråden som jag inte mäktar med att läsa. Kan någon återge "senaste nytt"? Jag vet att Solofjant har vart ute på någon form av resa, alltså frånvarande från hemmet och att han blev magsjuk.

- Melina har tagit över Rekohyllan till 100%. Man hade åtminstone två personer som hjälpte till under tiden de va i Portugal.
- Melinas mormor har varit väldigt dålig under ca en veckas tid. Vilket har varit jobbigt för Melina. Enligt Fredrik var mormor nära på att stryka med.
- De har köpt en ny bil Renault Mégane Grandtour från 2004
- Husbilen avställd sedan 23: Augusti. I videon berättar de att plåten va så dålig att de tappade lusten och det skulle bli ovärt att renovera.
- Fredrik har varit ute och vandrat en hel del i sommar. Bla. tillsammans med Vlad i (har för mig i Kvikkjokk trakterna) sedan tillsammans med kusinen Tillander till Kebnekaise (därefter blev han sjuk)
- Fredrik har varit på en Eckhardt Tolle föreläsning i Stockholm den 15:e September (Gåva från Melina). Melina var ensam hemma med två sjuka barn.
- Melina har tagit tag i körkortet och gjort första riskutbildningen och övningskör alltmer tillsammans med Fredrik.
- De har flyttat tilbaka till Edsbruk (Fredriks föräldrars hus)
- De vet inte riktigt vad de ska göra för content då planen va att åka ut i Europa och då Kroatien. Nederlageted husbilen verkar ha varit en stor motgång för dem.
- Fredrik sysselsätter sig med att redigera och göra content med kusinen Tilander. Antar att det är en satsning då hon är aktuell på TV. Melina har startat en ny Instagram där hon gör lite matlagning outdoors som var tanken att vara relaterad till husbilen. Hon tycker det är kul och kommer fortsätta med det.
- Målsättningen verkar vara att de ska ut i Europa igen till våren när Melina jobbat ett par månader med rekohyllan.