2023-09-22, 22:36
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Alltså seriöst är du låg begåvad

Ja de är väll klart som i helvete han erkänner innehav om han är REN

Och då blir med automatik inte sambon misstänkt o behöver göra prover
är du trög eller tappade din morsan dig i golvet ?

Det är skillnad på bruk ock innehav
Så du menar att Chrippa bröstade en ringa nark för Julia? Egentligen är det hon som laddar och trycker test?
Citera
2023-09-22, 22:40
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Alltså seriöst är du låg begåvad

Ja de är väll klart som i helvete han erkänner innehav om han är REN

Och då blir med automatik inte sambon misstänkt o behöver göra prover
är du trög eller tappade din morsan dig i golvet ?

Det är skillnad på bruk ock innehav

SÅKLART HAN PISSAR RENT NÄR DET GÅR UR PISSET/BLODET PÅ BARA NÅGON DAG NÄR MAN INTE ÄR EN DAGLIG PUNDARE!!!!! Är man en extrem tjackpundare sitter det kvar i flera veckor I PISSET men tar man bara nån gång då och då rinner det ur kroppen DIREKT!!! Absolut ingenting och skryta med och INGET bevis på att man inte är en pundare bara för att pisset var rent just vid de tillfället lixom No shit.. ska krävas väldigt mycket och dagligt missbruk för att det ska bli positivt!!

Så fet som Julia är tror jag inte på att hon tar droger du menar alltså allvar att hon håller på med sådant.
Senast redigerad av HeligaBritta 2023-09-22 kl. 22:44.
Citera
2023-09-22, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Så fet som Julia är tror jag inte på att hon tar droger du menar alltså allvar att hon håller på med sådant.

Jag har enormt svårt att se att hon håller på med knark och har det skett har langaren hettat C.Berg och vi pratar då inte Christian.

Angående Hinseberg så är det ju störtkul. Någon kan se dum ut senare.
Citera
2023-09-22, 23:13
Avslutad
Cluee går vidare med att tala om Chrippas problem
https://youtu.be/llpPtwO11c0?si=5igWv6EI3Hh1pPau
Citera
2023-09-22, 23:14
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Alltså tryck gärna ner människor, men ska du göra det så särskriv ffs inte!!

Lilla du de finns en anledning till allt även särskrivningen.

Christoffer fick ett Tox prov div säga Blod och Piss ( Blod går mer en en vecka tillbaka)

Dom gör en hus o direkt erkänner Christofer ja de är mitt.

Och då med automatik går sambon fri

varför erkänna innan ens proverna är klara ,Så klart han visste han var ren
han har själv Sakt att de inte vore bra om allt kom fram
ock att det skulle drabba julia .

Innehav och bruk är två helt olika saker
Citera
2023-09-22, 23:57
Avslutad
Gällande Christofers påstådda rena prover, så var det som så att han blev ertappad när han "smög" på polisen som gjorde husis, gällande folkbokföringsbrott.
Poliserna tyckte han verkade påverkad och han hade kört bil, så han var inledningsvis även misstänkt för drograttfylla...
Han fick följa med farbror blå och lämna prover och då dom inte visade på någonting den dagen i januari, som blev startskottet för Chrippas förfall, så togs den rubriceringen bort.
Kvarstår är att han erkänt att han injicerar testo regelbundet, pga "han blir äldre"...
Han skriver öppet på tuben att han tar droger när han är barnfri...
Det var hans droger, han har erkänt, sen får vi se hur det togs upp i rätten, det är trots allt vad som sägs där som ligger till grund för rättens bedömning.
Citera
2023-09-23, 00:07
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
SÅKLART HAN PISSAR RENT NÄR DET GÅR UR PISSET/BLODET PÅ BARA NÅGON DAG NÄR MAN INTE ÄR EN DAGLIG PUNDARE!!!!! Är man en extrem tjackpundare sitter det kvar i flera veckor I PISSET men tar man bara nån gång då och då rinner det ur kroppen DIREKT!!! Absolut ingenting och skryta med och INGET bevis på att man inte är en pundare bara för att pisset var rent just vid de tillfället lixom No shit.. ska krävas väldigt mycket och dagligt missbruk för att det ska bli positivt!!

Gör man ett Tox prov dvs både Piss & Blod så kan jag lova dig att de syns väldigt långt tillbaka
i tiden
Citera
2023-09-23, 00:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du tror verkligen jag bryr mig om vad du tycker

Visst skicka dina uppgifter i dm så kan jag gå en kurs om du kan sova bättre

Spelar ingen roll jag hade rätt om proverna
Och jag kommer att ha rätt fram över om inte lilla Julia
tar tag i sitt liv.
Vad kommer du har rätt om gällande Julia?
Citera
2023-09-23, 02:09
Medlem
Citat:
Gör man ett Tox prov dvs både Piss & Blod så kan jag lova dig att de syns väldigt långt tillbaka
i tiden

Långt tillbaka i tiden? Kokain och 3-CMC är ute ur blodet efter 1-2 dagar och efter 3-4 pissar du rent.
Citera
2023-09-23, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Enligt Chrippa användas denna tråd för att Socialtjänsten skulle förstå att alla anmälningar var trams. Tror verkligen inte på det. Han vill inte attt de ska läsa denna tråden. Troligtvis sade han så i ett desperat försök att få folk i tråden att sluta skriva. Han ljuger ju konstant. Soc har inte tid att läsa här. De hinner ju knappt gå på toaletten eller äta.

Btw det må inte vara olagligt men tycker det är sjukt man är så anti Förskolan. Tur hon går hos Julia nu.

Exakt och det finns svart på vitt om hans skulder, narkotikamissbruk, barn far illa osv i denna tråd om inte Socialtjänsten bryr sig enligt Chrippa så kan man länka allt konkret i tråden till Socialtjänsten i Stockholm och höra varför dom inte bryr sig.

- barn utan hjälm på elscooter
- barn utan bälte i bil
- narkotikapåverkan i live
- barnomsorgen
- pizza, godis, cola zero dieten på en 3 åring (kostcirkeln?)
-
Osv osv osv..

Fritt fram att höra med Socialtjänsten i Stockholm vad dom tycker om detta för enligt Chrippa så ser dom allt här inne som ett ”skämt”.

Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Chrippa, sluta köp kärlek. Denna unga tjej som ser ut som din dotter har fått mer på en månad än Julia på flera år? Nu ska hon få alla möbler hon vill ha, ny Apple-watch, parfymer, klockor och glöm inte snokarna på helgerna. Dra inte ner henne i ditt drogträsk på helgerna. Och du själv borde slutat för 3 år sen. Hade Julia velat ta vårdnaden hade de varit busenkelt med tanke på din sits. Nu verkar ju Julia rätt lat själv så hon hade inte pallat ta hand om Chloe på heltid så du har nog rätt tur snarare! Tro mig att om 3 mån är det slut. Att gå sådär snabbt och köpa in sig med massa dyra saker är aldrig ett framgångsrecept speciellt inte med över 1 miljon i skulder så blir de bara tragiskt

Man skäms på Chrippas bekostnad när han köper flickebarnet alla saker. Framställer sig själv som en Suggadady från Wish utan egna pengar och nu vet alla om skulderna med så det ser bara dumt ut.

Julia om du älskar Chloe så varför i helvete agerar du som mamma inte? Dra honom i en vårdnadstvist eller kontakta Familjerätten för Chloes skull. Är du som mamma OK med detta flängande för din dotter? Hade kunnat ha större förståelse om Chloe hade bott hos Chrippa i Stockholm varannan helg och bott hos Julia på veckorna och gått på förskolan i din kommun och fått trygghet. Dottern är 3 år!

…….men varannan vecka går hon på förskola och varannan vecka så ska hon sitta på ett gym, vara content och äta pizza till lunch/kvällsmat? Det är inte för barnets bästa utan för pappans bästa.
Han anstränger sig inte ett dugg och köpa barnets kärlek fungerar inte i längden. Chloe behöver träffa vänner, få pedagogisk utbildning och utveckling som barn får på förskolan av utbildade pedagoger.

Låt Chrippa få betala underhåll och du får hela barnbidraget för Chloe så får Chrippa komma och hämta Chloe på förskolan på varannan fredag och lämna hos dig varannan söndag.
Han gjorde själv sitt val att flytta ifrån Chloe. Vill han sen träffa Chloe mer får han flytta till kommunen där hon går i förskolan.

Det är så det funkar.

Spara alla sms och spela in samtal med Chrippa är mitt råd och hur mycket han än hotar med att få henne skriven hos sig i Stockholm så skriv ALDRIG på det.

Vänd dig till ett ombud eller familjerätten i kommunen där Chloe står skriven genast.
Citera
2023-09-23, 07:31
Avslutad
Citat:
i tiden
Vart hämtar du din kunskap?
Blod och urin påvisar exakt vad personen hade i kroppen vid provtagningstillfället.
Annat hade det varit om dom gjorde en analys av håret..
Citera
2023-09-23, 09:02
Medlem
Är allt chrippa berg äger falskt?

Borde inte kronkalle ta hans dyra klockor och kläder som de gör med andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in