Hmm, han tar upp kändisar som fått socanmälningar vid 13:33 Citat:
I mitt fall är det ganska gött om dom med tanke på att det finns ett nätforum där människorna kokar.
Man vet ju vad det är för slags människor som sitter på det där forumet, det är såna där människor som inte uppnått nått i sina liv och dom är riktigt förbannade på att andra kan ha en jävligt bra vardag, men dom här grabbarna kan inte se det, men oavsett vad , dom har gjort bort sig någonting fruktansvärt, så min handläggare då som man får, när man får en massa socanmälningar, har fått gå igenom den här flashbacktråden och det var ju inte till deras fördel och jag vill bara säga såhär att saker och ting som har hänt innan, alltså dvs januari, det är redan upprätt, alltså allting är redan nedlagt, men jag tycker ändå att det är kul att så mycket människor lägger ner så pass mycket fokus på mig vilket gör att jag känner mig lite kungafeeling, kungastatus...
Slut citat.
https://youtu.be/JuqTv3U0ZEE?si=Hil_Q2zklW7LNDeX