2023-09-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://www.facebook.com/photo?fbid=2349055815230052&set=pb.100003769686087 .-2207520000
2 år sen

https://www.facebook.com/photo?fbid=853584744777174&set=pb.100003769686087. -2207520000
16 åring(7 år sen)

Kan inte se dessa bilder, men iom att hon ser ut som en flicka nu så kan jag tänka mig.
Citera
2023-09-21, 18:33
Avslutad
Hmm, han tar upp kändisar som fått socanmälningar vid 13:33 Citat:

I mitt fall är det ganska gött om dom med tanke på att det finns ett nätforum där människorna kokar.
Man vet ju vad det är för slags människor som sitter på det där forumet, det är såna där människor som inte uppnått nått i sina liv och dom är riktigt förbannade på att andra kan ha en jävligt bra vardag, men dom här grabbarna kan inte se det, men oavsett vad , dom har gjort bort sig någonting fruktansvärt, så min handläggare då som man får, när man får en massa socanmälningar, har fått gå igenom den här flashbacktråden och det var ju inte till deras fördel och jag vill bara säga såhär att saker och ting som har hänt innan, alltså dvs januari, det är redan upprätt, alltså allting är redan nedlagt, men jag tycker ändå att det är kul att så mycket människor lägger ner så pass mycket fokus på mig vilket gör att jag känner mig lite kungafeeling, kungastatus...
Slut citat.

https://youtu.be/JuqTv3U0ZEE?si=Hil_Q2zklW7LNDeX
Citera
2023-09-21, 18:53
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Vem bryr sig om bad Mike Tyson tänker egentligen, han borde hålla sig till att slåss och inte komma med politiska utspel. Att han är deprimerad började han säga efter att han började röka cannabis. Det är ganska uppenbart att han blivit en jävla hippie på senare dagar. Det är så man blir glad över att han förlorade sin dotter. Karma bitch
Det var ju du som nämnde honom

Men men, om du känner att du och Chrippa är lika på något sätt, och du är glad/stolt över det så får det stå för dig
Citera
2023-09-21, 18:53
Medlem
ylnos avatar
Haha varför brinner så många härinne över Chrippa?
Citera
2023-09-21, 19:28
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hmm, han tar upp kändisar som fått socanmälningar vid 13:33 Citat:

I mitt fall är det ganska gött om dom med tanke på att det finns ett nätforum där människorna kokar.
Man vet ju vad det är för slags människor som sitter på det där forumet, det är såna där människor som inte uppnått nått i sina liv och dom är riktigt förbannade på att andra kan ha en jävligt bra vardag, men dom här grabbarna kan inte se det, men oavsett vad , dom har gjort bort sig någonting fruktansvärt, så min handläggare då som man får, när man får en massa socanmälningar, har fått gå igenom den här flashbacktråden och det var ju inte till deras fördel och jag vill bara säga såhär att saker och ting som har hänt innan, alltså dvs januari, det är redan upprätt, alltså allting är redan nedlagt, men jag tycker ändå att det är kul att så mycket människor lägger ner så pass mycket fokus på mig vilket gör att jag känner mig lite kungafeeling, kungastatus...
Slut citat.

https://youtu.be/JuqTv3U0ZEE?si=Hil_Q2zklW7LNDeX

Vilken jävla mupp. ”Kungaststus” med 2 miljoner i skulder då.
Citera
2023-09-21, 19:53
Medlem
Chrippa är kär - naturligtvis ska flickebarnet ha en Rolex (eller 'Rollie' som tuffa grabbar säger)

Den stora frågan och fundering är bara vilken typ av blancolån Chrippa Skuldberg ska ta för att finansiera inköpet. Just nu ligger hans skulder på 1.7 miljoner, han kanske han avrunda uppåt till 2 milj.

Fan, den här människan är så dum i huvudet att klockorna stannar ...

https://postimg.cc/kDzGNfqn
Citera
2023-09-21, 20:17
Medlem
Dopys avatar
Varför envisas han med att göra saker som är farligt för dottern, och blir irriterad när någon säger till om det?
Att han inte får ha med dottern på gymmet och inte ska åka elscooter med dottern handlar om dotterns säkerhet. Det handlar inte om hat emot honom eller liknande.
Hans ego är verkligen så stor att han inte ens fattar vilka risker han utsätter dottern för...
Citera
2023-09-21, 20:45
Medlem
Skuldberg läser i alla fall här. Ligger väl sömnlös om nätterna när han ska ta igen allting han missat läsa.
Citat:
@CHRIPPA
för 3 timmar sedan
Flashback tror jag ska bli av med vårdnaden för att jag åkt el scooter med min dotter 🙏🏻😂 Sen är dom så dumma så dom tror att det som hände 11 januari inte är utrett och nerlagt innan, kan inte förvänta mig mer av herrarna på det forumet förutom att dom ständigt är ett steg efter 😂😂
Citera
2023-09-21, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför envisas han med att göra saker som är farligt för dottern, och blir irriterad när någon säger till om det?
Att han inte får ha med dottern på gymmet och inte ska åka elscooter med dottern handlar om dotterns säkerhet. Det handlar inte om hat emot honom eller liknande.
Hans ego är verkligen så stor att han inte ens fattar vilka risker han utsätter dottern för...
Det är farligt och respektlöst, det finns en anledning till att många gym erbjuder barnpassning...just för att det inte är en lämplig miljö för barn att tulta runt. Maskiner, snedtändningar, oansvarigt.
Det är hemskt hur han totalt skiter i lillen, varför fixar han inte hennes rum? Laga mat hemma? Lägger undan kameran och tar tag i sin framtid?
Självklart ska man ha drömmar, men det finns en verklighet, en vardag att förhålla sig till. Den är inte alltid hubbabubbarosa och fluffig.
Citera
2023-09-21, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Skuldberg läser i alla fall här. Ligger väl sömnlös om nätterna när han ska ta igen allting han missat läsa.
Ja, utrett och nerlagt, var han inte på rättegång häromdagen? Domen har inte fallit, han sket i frivårdens lämplighetsutredning, gällande ev. straffpåföljd.

Men Chrippa och hans farsa tycker ju att det är skitkul att läsa här...
Med tanke på att Chrippas päron accepterar hur han för sig, så undrar jag över hur misslyckade dom är som människor. Gick dom i särskola? Är dom kusiner?
Deras barn hade nog mått bättre i en annan uppväxtmiljö.
Citera
2023-09-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är farligt och respektlöst, det finns en anledning till att många gym erbjuder barnpassning...just för att det inte är en lämplig miljö för barn att tulta runt. Maskiner, snedtändningar, oansvarigt.
Det är hemskt hur han totalt skiter i lillen, varför fixar han inte hennes rum? Laga mat hemma? Lägger undan kameran och tar tag i sin framtid?
Självklart ska man ha drömmar, men det finns en verklighet, en vardag att förhålla sig till. Den är inte alltid hubbabubbarosa och fluffig.

Mycket bra inlägg!

Det idioten inte förstår är att han kan passa på att träna medan hon är på förskola. Men både Chrippa och Julia håller henne hemma och borta ifrån det, hon är 3 år gammal!
Citera
2023-09-21, 21:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Mycket bra inlägg!

Det idioten inte förstår är att han kan passa på att träna medan hon är på förskola. Men både Chrippa och Julia håller henne hemma och borta ifrån det, hon är 3 år gammal!
Får man ha barn på 2 olika förskolor? för jag gissar att hon är skriven på förskolan där mamma bor, och därför inte Chrippa kan ha henne på förskola i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in