Citat:
Ursprungligen postat av
EsmeraldaFelicia
Varför skulle jag känna mig 'desperat' över en tråd i ett diskussionsforum. Vi har väl alla våra egna verkliga problem i bland, men förhoppningsvis gör de oss inte desperata utan att vi kan hantera dessa när de uppstår.
Ja Maja har självmant berättat
att de gick till en strippklubb i Göteborg. Och att det i efterhand inte kändes bra. Oklart vilken. Det var ett tag sedan jag läste bilagan med googlesökningarna och jag minns inte att de kom i ordningsföljd. Nu sökte jag bara på diverse ord. Men det var väl troligen Chat Noir i Vasastan som hon googlade på en gång om det var samtidigt som de andra klubbarna. Själv har jag som sagt bara varit på Chat Noir i Oslo (på stand up). Som alltså är en liten teater med inspiration från Paris.
Kul att du svarade för en gång skull. Du påminner mer om en som ligger i ett orkesterdike annars och piper som backup åt nån leadsinger. 😂
Du framstår som desperat i dina patetiska försök att trivialisera att Maja faktiskt var mer engagerad i strippklubb än hon gav sken av i förhör.
Dra in Paris och Oslo var så långsökt att klockorna nästintill stannade.
Maja har aktivt sökt på strippklubb i Göteborg som de sen besökte.
Hon pekar ut Johanna som att det var hon som var sugen att glo på nakna kvinnor.
Hon är en hycklare av hög rang och mer troligt ville hon peka ut J och framstå som mer ångerfull och retroaktivt moralisk.
Hon har pin om en flicka som ska bli hora som yrke och framställer sig ha ett rättvisepatos om kvinnor som strippar.
Typ exploateras och får betalt via att Johanna och Maja står och dreglar. Skillnaden är att ett knull inte ingår i priset.
"Jaha , vad ska ni bli när ni blir stora?
Ja jag ska bli hora."