2023-09-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
... Exakt vad jag försökt säga också.

För övrigt handlar det inte om vad Majas morsa säger att hon har för diagnos kan tilläggas. Fokus är på Majas beteende.

Maja själv, beteende, personlighet el livsstil som inte matchar så värst relaterat till det behov av framförhållning och rutiner som det ges exempel på.
Servad för hon är så skör.
Hemma körs add. Ute är en annan stil.

Hon är väldigt energisk för att ha sånger, uppträdanden, övning gitarr och bas, musiktillägg i skolan, ha läst upp betyg, bytt och påbörjat gymnasial linje och tagit körkort.
Parallellt med stamkund på Nöjet och övrigt flängande med Johanna i två års upptempo vill säga.
Friskt för att beskrivas så sjukt och skört.
Ja suck!
Här letas det av flera skribenter en himla massa ursäkter för att rentvå Maja
Det är diagnoser adoption osv
Jag blir förvånad över att en viss skribent följer slaviskt den mest maipulerande i tråden som en svans och ger klappar på axeln hur otrevlig än hen är mot andra
Där ser man tydligt en lättleddhet och lättmanipulerad person
Det som det inte finns något belägg för som sägs att Maja är av J
Senast redigerad av Anedin 2023-09-20 kl. 18:55.
Citera
2023-09-20, 19:02
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
◾Ab 157.
"Sökningar på Google i Majas telefon och dator".

◾Vad du menar att du missat ang Majas midsommarsex vet jag inte vad du menar.

Det ska dock stå JA (hans syster) och inte LA.

1. Maja låg med PA när hon och J var till Öland på midsommar. Det vill säga juni.
Han påstås ha filmat sexet och visar nåt. Hörsägen eller inte så är det iaf som så att;

2. Maja ogillar honom.
Johanna har hjälpt henne anmäla till polisen, spelat in honom men även föreslagit att han kan eldas upp.
Då har jag undrat om ärendet las ner.

3. De har redan haft en sleepover där deras fd väninna JA - tillika hans syster - skulle brinna upp. Syskonen bor hemma hos sina föräldrar i ett hus.
Det regnade dock så det blev aldrig av.

4. Den händelse tror Maja är innan sommaren.
Hon tror det är på våren.

Men eftersom Maja är en notabel lögnhals och vill tona ner sin roll i eldandet, så tar jag mig friheten att fundera på när denna sleepover i Johannas fars gäststuga skett. Om det är efter midsommar.

5. Hur som haver är det två syskon som Johanna och Maja inte har värst till övers för och sin fd väninna JA skrek de glåpord efter.
Den som Maja sa sig be dra åt helvete.
De anspelade på det fula efternamnet och det delar hon med sin bror.

6. JA förhördes 3 november och säger att dessa trakasserier skedde två månader innan, dvs september.

Kan även tillägga att Johanna googlat på smidigt bränna inne i september.
Det ses i ab (minns ej nr) som specifikt handlar om den anlagda branden hos Tove och Mys pappa.

Ang det jag skriver har jag likt andra tema fortlöpande lagt in citat på. Det orkar jag dock inte hämta men det är ur huvudprotokollet.

Ok, tack.

Letade febrilt efter vem denna LA kan ha varit.

Och resten vet jag, men däremot inte att det planerades brand mot honom också. Vet dock om konflikten.

Vad gäller Majs sökningar, kan jag inte hitta något med stripklubb. Nattklubb hittade jag, gtb, 18 år.

Verkar som Maja googlat en del om olika boenden (airnb Gtb, hotell osv.) olika butiker osv.

(sökning på Göteborg= J¸WHERUJ)

En intressant sökning är: Avvisa en narcissist. (s 702).

Fanns lite annat som var intressant också, men inte för tråden. Mycket musik, lyrics. Musiksmaken veerkar vara en del åt rap hållet.
Citera
2023-09-20, 19:10
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Ja suck!
Här letas det av flera skribenter en himla massa ursäkter för att rentvå Maja
Det är diagnoser adoption osv
Jag blir förvånad över att en viss skribent följer slaviskt den mest maipulerande i tråden som en svans och ger klappar på axeln hur otrevlig än hen är mot andra
Där ser man tydligt en lättleddhet och lättmanipulerad person
Det som det inte finns något belägg för som sägs att Maja är av J
Det passar säker in på nån fråga-tanten-spalt i en veckotidning som allmänt flum och där inte ett öga är torrt.
Allt för att med skohorn pressa in sina teser om det sorgliga offret som inte ens ses i fup.

Det här är dock en misstänkt mördare som garanterat inte är sund i huvudet.

Deras vidriga diskussioner om död som hämnd - och speciellt hämnden mot Tove som de facto stryker med i deras samvaro - ger en viss vägledning.
Citera
2023-09-20, 19:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ok, tack.

Och resten vet jag, men däremot inte att det planerades brand mot honom också. Vet dock om konflikten.

Vad gäller Majs sökningar, kan jag inte hitta något med stripklubb. Nattklubb hittade jag, gtb, 18 år.

Verkar som Maja googlat en del om olika boenden (airnb Gtb, hotell osv.) olika butiker osv.

Fanns lite annat som var intressant också, men inte för tråden. Mycket musik, lyrics. Musiksmaken veerkar vara en del åt rap hållet.
Jo det var ända bort i hebefili vilket jag inte tyckte var helt bekvämt.

Märkliga sökord för övrigt. Efter resa present, Croatien airbnb och 20 års present tjej osv kommer sperma donator och sperma donator Danmark.

Lite senare haschkaka effekt, haschkaka och hasch biverkningar, haschpsykos så sökningarna är i närtid för det var väl i augusti.

Lite till så kommer selektiv ätstörning och direkt efter Tove Tönnies?

Det står exakt det jag skrev om Chat Noir etc så du får göra ett varv till.
Senast redigerad av develi 2023-09-20 kl. 19:18.
Citera
2023-09-20, 19:22
Medlem
Citat:

➡ Johanna vet att Maja tycker så mycket om Johanna att det räcker med att hota med att ta sitt liv. Maja vill inte förlora Johanna.

Även detta anser jag vara ett bevis på att Maja inte är psykopat. En psykopat skiter i andras liv. Precis som Johanna gör.

Du försöker med näbbar och klor till att få Fröken H*llman att framstå som en totalt sönder-manipulerad mänsklig varelse på grund av Fröken J*nsson:s ... enligt dig ... manipulativa beteende och, att Fröken J*nsson därtill sagt, med tvång, tvingat sin kamrat Fröken H*llman, att mot sin egen vilja, träda in på den brottsliga banans väg.

Lika barn, Leka bäst ... T*ve❗... hon var kvällens gäst ... Och, vad skall ske här näst ? ... Jo, Fröken H*llman bör bikta sig, för en präst.

Men, jag har svårt för att tro på att Fröken H*llman kommer att få syndernas förlåtelse för vilka brottslig handlingar hon tidigare begått.

Vid T*ve T*nnieś plats, brinner vackra ljus och marschaller, men snart, får Fröken H*llman, skaka galler.

Mvh/@JokerMannen
Citera
2023-09-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ok, tack.

Ja den googlingen var intressant
Narcissist
Kan det vara så att hon har någon annan än J i sin omgivning /familj som hon tänker på?
Citera
2023-09-20, 19:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Narcissist
Kan det vara så att hon har någon annan än J i sin omgivning /familj som hon tänker på?
Fritt ur minnet googlade hon även typ "kan man ha både adhd och add."

Samma frågeställning om bipolär typ 1 och 2 funkade i samma lekamen.

Hon kanske också tycker att hon spretar åt alla håll. 😂
Senast redigerad av develi 2023-09-20 kl. 19:32.
Citera
2023-09-20, 19:45
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Jo det var ända bort i hebefili vilket jag inte tyckte var helt bekvämt.

Märkliga sökord för övrigt. Efter resa present, Croatien airbnb och 20 års present tjej osv kommer sperma donator och sperma donator Danmark.

Lite senare haschkaka effekt, haschkaka och hasch biverkningar, haschpsykos så sökningarna är i närtid för det var väl i augusti.

Lite till så kommer selektiv ätstörning och direkt efter Tove Tönnies?

Det står exakt det jag skrev om Chat Noir etc så du får göra ett varv till.

Du kan inte hänvisa till sida?

Det handlar om 700 sidor, varav sökning inte funkar...

Tillägg: Du påstår, jag ska leta fram själv.
Hur var det nu du skrev om sybel till annan skribent att man bör hänvisa coh visa källa. Eller?

Ok, letat i en timme nu, hittat massor av annat intressant faktiskt.
By the way, som du ofta skriver typ, så står det faktiskt Selektiv ätstörning ADHD.

Förutom detta om ADHD sökningen, så finns det flera olika sökningar om ADHD, aperger kontra autism, autism och utvecklingsstörning mm.
Senast redigerad av notknapparen 2023-09-20 kl. 20:44.
Citera
2023-09-20, 20:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Du kan inte hänvisa till sida?

Det handlar om 700 sidor, varav sökning inte funkar...

Tillägg: Du påstår, jag ska leta fram själv.
Hur var det nu du skrev om sybel till annan skribent att man bör hänvisa coh visa källa. Eller?
Du hinner väl rota i den där om du vore mindre kinkig och tar dig tid. Sök mer. Gnäll mindre.

Jag har gett dig källa ang bilaga. ✔️
Jag ämnar dock inte vara din sekreterare.
Främst för att jag inte vet sidnr. på rak arm.
Citera
2023-09-20, 20:09
Medlem
Citat:
Narcissist

Med största sannolikhet avsåg inte den sökningen hennes bästis J. I Johannas och Majas värld var det inte dom själva som var psykopater och narcissister. Det var alla andra som dom avskydde som var det.

Johannas låttitel om systrarna T var döpt till IQ-befriade psykopater/ narcissisternas segrare.
Citera
2023-09-20, 20:40
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Med största sannolikhet avsåg inte den sökningen hennes bästis J. I Johannas och Majas värld var det inte dom själva som var psykopater och narcissister. Det var alla andra som dom avskydde som var det.

Johannas låttitel om systrarna T var döpt till IQ-befriade psykopater/ narcissisternas segrare.
Låter rimligt.

Btw var det en nattklubb till hon sök på som jag glömde nämna. Excet.

På tal om team så sökte hon Ken and Barbie och direkt efter Barbie och Ken mördarna.
Homolka och Bernardo alltså, seriemördarparet i Kanada.

Tror jag nämnde att hon kastade honom under bussen via plea bargain och fick lindrigare straff. Sen hittade de film som visade att hon var betydligt mer involverad än den mer passiva offerroll hon gett sken av.
Citera
2023-09-20, 20:46
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Narcissist

Vet ej, men intressant nog finns även en sökning på gaslighting (A 157/517).

Så, man undrar om Maja ändå kanske hade på känn vem Johanna är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in