Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Hvem er A?
Regner med at A er SA, Sin*re Ar*tzen og R er Sheik Edva*d Rop*estad
Citera
2023-09-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
Synes ikke det ligner nei..
Takk. Sharkimedes skrev om motorsyklisten: "han som sitter oppå er minst 185 høy. Han er også ganske tung, det kan man se av vinkelen på bakgaffelen."
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
I artikkelen i ringblad var det to fotografier av føreren og kjøretøyet:

https://www.ringblad.no/etterlyser-denne-motorsykkelen-etter-skudd-i-modum/s/5-45-1720070
"– Motorsykkelen har dukket opp på overvåkningsbilder i Vikersund og senere i Hokksund i tidsrommet politiet er interessert i, sier Mathiassen til Drammens Tidende mandag."
https://www.ringblad.no/etterlyser-denne-motorsykkelen-etter-skudd-i-modum/s/5-45-1720070
To plussartikler det linkes til på samme side:
"Politiet om de drapssiktedes relasjon til Jonas (30): – Har en viss formening"
"Siktede i Jonas-drapet samarbeidet om flere ran."

Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Jeg tror du er veldig nær å treffe blink her. KTM 690 SMC. Den er grå bak, er veldig oransj foran pluss litt oransj også på plast på/under tank og nede på fremgaffelen. Alt dette kan man se på det dårlige overvåkningsbildet.
Og han som sitter oppå er minst 185 høy. Han er også ganske tung, det kan man se av vinkelen på bakgaffelen. På overvåkningsbildet er den horisontal. Parkert vil den peke ganske mye ned. Jeg er selv 80kg pluss og kjører en annen stor offroader, men jeg klarer ikke å presse fjæringen bak sammen slik denne karen klarer. Jeg vil tro at han fremstår som en stor kraftig kar, ingen pingle.
Senast redigerad av z-z-z 2023-09-20 kl. 17:48.
Citera
2023-09-20, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71

Nei. AK.
Citera
2023-09-20, 17:42
Medlem
Min teori, ingen fakta, bare spekulasjoner.

Jeg holder fast ved å tro at brannene er tilknyttet eskalering til drap.
JAH har ingen tilknytning til mgm1 eller mgm2.
Men hvem er egentlig «gutta» som SA refererer til etter brannen på krokbilen? Jeg tror dette er dagens mgm1 og 2.

De som har fulgt saken vet at forholdet mellom JAH og SA og ER ble turbulent etter krokbilen og ihvertfall i 2022 når de ble sendt i avhør av JAH.
JAH legger ut en FB status om at 20-21 året har vært det tøffeste hittil, da tenker jeg økonomisk.
Kan det være grunnen til den første forsikringssvindelen? Ble mgm1 og 2 hyret for å gjennomføre svindelen(e)? Personen som ville ødelegge livet til JAH etter han ble sendt i avhør, har han fortsatt med å bruke mgm1 og 2 i terroriseringen av JAH?

Den ene personen som ble sendt i avhør er driftsleder i ett annet firma, når denne personen havnet i avhør og med en mulighet for å bli dømt så kunne fallhøyden vært enorm for karrieren. Jeg tror at denne personen gikk inn for å ødelegge livet til JAH med hjelp av en tredjepart, nemlig mgm1 og 2, det eskalerte til drap.

Politiet har mgm1 og 2 i varetekt nå, de blir nok satt opp imot hverandre for å se hvem som sprekker. Jeg er en god anelse om at den neste personen som blir satt i varetekt er bindeleddet mellom JAH og MGM og den personen er/var i JAH sin krets og ser ikke bort ifra at han har blitt nevnt i denne tråden tidligere.
Senast redigerad av Kvaant 2023-09-20 kl. 17:50.
Citera
2023-09-20, 17:43
Medlem
Citat:
https://i.imgur.com/m4T29op.mp4

Kan nesten ikke tro at de gutta her har gjort noe sånt eller rotet seg bort i noe sånt når jeg ser på den videoen der. Synes alt er en eneste stor gåte.
Citera
2023-09-20, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelingen90
Nå vil jeg ikke nevne navn. Men ser at en som er nevnt her flere ganger, er venn med en fra Rena på fb. som blant annet legger ut ting om å være ute i det fri igjen, osv. pluss masse quotes om løgn, bedrag osv
Er det han som er nevnt her flere ganger som legger ut disse tingene eller vennen hans fra Rena?
Citera
2023-09-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helmius
Han ene som var blant de som fant J har fortalt at han hadde hodet lent fremover med hendene på lårene. At de ikke så noe skader på han og at det så ut som om han sov.

I Avhørt podden, så sier de det motsatte, at han hadde hodet lent bakover.
Men hvis han ble skutt i ryggen, som det hevdes, så burde vel ryggen synes og være blodig hvis han sitter lent fremover?

Vi har jo ikke noe bevis for at han ble skutt, selv om VG skriver det...
Citera
2023-09-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71

Hva er dems forbindelse til JAH?
Citera
2023-09-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
Kan nesten ikke tro at de gutta her har gjort noe sånt eller rotet seg bort i noe sånt når jeg ser på den videoen der. Synes alt er en eneste stor gåte.
MGM nr 2 sitter med en stor kniv i hånda jo. Og stikker på tull mot MGM nr 1.
Citera
2023-09-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin

Veldig spesielt å se den videoen.

Men politiet har jo sagt, eller ikke avvist muligheten for at det var et uhell. Det kan jo ha vært det. De kunne ha planlagt å banke han, også skjedde det noe. Ikke at jeg tror at de to hadde klart å banke Jonas, så det er kanskje ikke sannsynlig.
Senast redigerad av Jocturnal 2023-09-20 kl. 17:51.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Er det han som er nevnt her flere ganger som legger ut disse tingene eller vennen hans fra Rena?
Vennen hans fra Rena.
Citera
Medlem
Citat:
Synes ikke det ligner nei..

husk å ikke legg ut video/bilde som kan spores til deg.. er jo ikke sikkert de sitter i 21 år.. det går an å slette de etterpå.. men da må vel de som har repostet også gjøre det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in