Citat:
Lite hårda ord nu zaibot00 men vad håller du på med? Du skriver om henne, att hon tvekar och inte riktigt verkar veta vad hon vill, att hon kanske är blyg, hon mår inte så bra etc. Hur är ditt egna agerande? Om du varit in hennes situation med de faktorer som du ovan räknat upp, hade du då uppfattat dig själv som tydlig? Hade du själv vågat?
Vill du dejta henne, var tydlig med det och då menar jag tydlig. Inget som möjliglitvis kanske sisådär på en höft och troligen kan tolkas som om att du vill gå ut med henne. Få henne förstå att du vill träffas. Drar hon sig undan, dra hon på svaret eller förhalar det hela med en massa olika ursäkter, strunta i henne och gå vidare. Självklart likaså som om hon säger nej. Respektera det.
Sedan har vi den faktorn att mår hon inte bra, dra öronen åt dig. Inget positivt kommer från att dejta någon som inte mår bra. Du kommer bara att bli än mer förvirrad och känslomässigt åka upp och ned då sådana personer själva inte vet vad de vill och de kommer att dra ned dig.
// CC
Vill du dejta henne, var tydlig med det och då menar jag tydlig. Inget som möjliglitvis kanske sisådär på en höft och troligen kan tolkas som om att du vill gå ut med henne. Få henne förstå att du vill träffas. Drar hon sig undan, dra hon på svaret eller förhalar det hela med en massa olika ursäkter, strunta i henne och gå vidare. Självklart likaså som om hon säger nej. Respektera det.
Sedan har vi den faktorn att mår hon inte bra, dra öronen åt dig. Inget positivt kommer från att dejta någon som inte mår bra. Du kommer bara att bli än mer förvirrad och känslomässigt åka upp och ned då sådana personer själva inte vet vad de vill och de kommer att dra ned dig.
// CC
Tuff men rättvis är du CC.
Jag ska prata med hon och jag ska säga till hon vad jag känner, det ska jag. Och får jag ett nej så får jag acceptera det och gåvidare.. Enda anledningen varför jag inte gjort det ännu är nog för att jag känner att såsom det avtog anser jag inte som ett slut? Typ… Särskilt när vi båda fortfarande skriver och de verkar finnas intresse även hos henne. Men jag ska lägga upp mina kort på borden och säga vad jag känner & tycker.
Tack CC