2023-09-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nä vänta nu - när hon utlyste tävlingen lovade hon att vinnaren skulle presenteras måndag den 18/9.
Först var det 25/9.

"För att vara med & tävla så gör du följande: 💜FÖLJ butiken 👉🏻 @mys_blommor 💜FÖLJ @mymartens 💜Tagga minst tre personer som borde vara med och tävla 💜Skriv i kommentaren din favorit blomma och vilken stad du bor i { Exempel: Hortensia , Bor i Åre } 💜För ökad chans att vinna så kan du även dela inlägget på din story och skriva tävling. -Men INGET måste! Vinnaren presenteras måndag den 18/9 ~ Lycka till !"

Skönt för My att hon inte har något emot att inte hålla vad hon sagt.
Jag hade fått dåligt samvete att gång på gång inte kunna sköta datum, som jag valt ut själv.
Dåligt samvete existerar nog inte hos My.
Citera
2023-09-18, 17:47
Medlem
TPLs avatar
Undrar om den som skrev följande i maj är blockad eller kan ifrågasätta Mys tävlingar igen?

Vill passa på att varna alla som deltar o hoppas på vinst i denna tävling att tyvärr har tidigare tävlingar här varken genomförts eller redovisats på ett öppet o ärligt sätt. Flera deltagare har sökt My upprepade gånger för återkoppling o frågor har ställts öppet både via Facebooksidan o Instagram men dessa besvaras inte utan raderas fort. Vinnarna presenteras inte heller öppet o ingen information om hur vinnare utses eller slumpas fram. Vid några enstaka tillfällen har My svarat o angett datum då vinnare ska presenteras men det har då heller inte gjorts. Sannolikheten att just denna tävling skulle fungera på något annat sätt framstår som minimal. Jag själv o många med mig som tidigare tävlat o därmed hjälpt My med sin marknadsföring väljer nu att avstå från tävlan, men önskar så klart er andra ett stort lycka till o hoppas att det blir en vinnare denna gång som får sin utlovade helgbukett till rätt värde i rätt antal veckor.
Citera
2023-09-18, 18:09
Medlem
Såg att My tagit bort inlägget där hon skrev att C slutat där.
Varför tror ni hon tagit bort det? Eller är jag blind?
Vet att jag såg det på Mys_blommor instagram, 3 september. Finns kvar på facebook.
Citera
2023-09-18, 18:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Vet att jag såg det på Mys_blommor instagram, 3 september. Finns kvar på facebook.
3/9 fanns ett inlägg på blomkontot.
Ja, hon har tagit bort det - man kan ju undra varför?

https://postimg.cc/TpbcD80V
Senast redigerad av TPL 2023-09-18 kl. 18:27. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-09-18, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jag ser det inte heller. Precis som Mytomanen är. Bort med henne. Nu blir det mer plats för mig 👋
Citera
2023-09-18, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
3/9 fanns ett inlägg på blomkontot.
Ja, hon har tagit bort det - man kan ju undra varför?

https://postimg.cc/TpbcD80V

Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jag ser det inte heller. Precis som Mytomanen är. Bort med henne. Nu blir det mer plats för mig 👋

Känns märkligt att hon tagit bort det nu. Har för mig att jag såg det för någon dag sen bara. Man borde ta skärmdump på hennes flöde lite då och då för att kunna se skillnaden 😂

Någon hade frågat varför hon slutade och My svarade att det är något hon som arbetsgivare håller för sig själv eller något. Sen flera kommentarer att det var tråkigt, att hon var omtyckt och så.
Kan ju kommit in någon annan kommentar eller blivit någon diskussion i kommentarsfältet. När det blir obekvämt är det ju enklast att ta bort hela inlägget verkar My tycka.
Citera
2023-09-18, 19:27
Avslutad
Ånej, det blir en låååång kväll det här....

#närakuten danderyd

Attention pliiiiis!!!!!

https://postimg.cc/gallery/gYRzz8D

Fotbollstalangen är "skadad"😱
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-09-18 kl. 19:36.
Citera
2023-09-18, 19:35
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ånej, det blir en låååång kväll det här....

#närakuten danderyd

Attention pliiiiis!!!!!

L har ett skrapsår på knät 😱🩸

https://postimg.cc/KkQddcdC
Citera
2023-09-18, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
L har ett skrapsår på knät 😱🩸

https://postimg.cc/KkQddcdC
Vilken tur att hon ringat in skadan, så att flashback inte missar😂😂

Han ser rätt soft ut...
Helt klart värt att bedöka akuten...
Citera
2023-09-18, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Linda och Peter + Dr Alban var bjudna så ingen kan få mig att tro att Jobas inte också var bjuden.
Varför han inte var med är ju intressant och jag upprepar min idé om att hon inte bara har hundarna i koppel. Han är troligtvis tyvärr bara en styrd mespropp.

Citat:

Han ser rätt soft ut...

Stackars pojke. Drama Drama! Hon kommer att förstöra den stackarn. Hon förminskar honom hela tiden. Lilleman! Dags att sluta kalla honom det.
Citera
2023-09-18, 19:44
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:

Han ser rätt soft ut...

Mysan vet väl inte hur man tvättar rent o sätter på ett plåster 🙄

Men för att hon inte ska framstå som en dåre så får han säkert 10 stygn, stelkrampsspruta o antibiotika med krav på att genast komma tillbaka om det fortsätter att göra ont 😅😂
Citera
2023-09-18, 19:45
Medlem
Han kan ju faktiskt ha skadat själva knät också för inte f-n är man så dum att man åker till akuten för ett skrapsår. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in