2023-09-16, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Var barnet med vid skjutningen?

Någon som inte lät som ett litet barn, möjligtvis tonåring hörde jag skrika "min pappa har blivit skjuten" typ 30 sekunder efter skotten.
Citera
2023-09-16, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
Enligt expressen har jordgubben sidan sagt:
"Alla som springer ärenden åt räven, alla som köper narkotika av räven riskerar att dö"

Ah han har ju hittills visat att han menar det. Hans mamma är död nu kommer han klippa alla som tillhör Räven tills han åker in eller själv blir klippt.

Jag hade legat lågt om jag pushade grejer åt någon av dom två sidorna.

Samtidigt gottar väl sig andra stora kriminella som kan köra på nu när polisen måste lägga stora resurser på Foxtrot ligan.
Citera
2023-09-16, 23:05
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Ah han har ju hittills visat att han menar det. Hans mamma är död nu kommer han klippa alla som tillhör Räven tills han åker in eller själv blir klippt.

Samtidigt gottar väl sig andra stora kriminella som kan köra på nu när polisen måste lägga stora resurser på Foxtrot ligan.
Källan säger att det finns en till ledare i foxtrot som de vill döda som är lojal till rawa.

Undrar om det betyder att fler har dragit sig till jordgubben än fitträven
Citera
2023-09-16, 23:06
Medlem
Citat:
Källan säger att det finns en till ledare i foxtrot som de vill döda som är lojal till rawa.

vem skulle det vara ?
Citera
2023-09-16, 23:06
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:

Källan? Du gissar.
Citera
2023-09-16, 23:07
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
vem skulle det vara ?
En 34-årig man som kopplas till adressen i Upplands väsby där en bomb placerade för några dagar sen. Mannen själv misstänks gömma sig i irak
Citera
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Källan? Du gissar.
Expressen betal artikel
https://www.expressen.se/nyheter/kri...an-han-ar-dod/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree

Grejen är ju att jordgubben har betydligt bättre insyn än tex Dalen nätverket vilka som arbetar eller sammarbetar med räven. det är nog många vanliga svenskar runt om som är skitnödiga just nu.

Räven har haft många svenskar utan straffregister som arbetat för honom i någon form.
Citera
2023-09-16, 23:08
Medlem
Citat:
En 34-årig man som kopplas till adressen i Upplands väsby där en bomb placerade för några dagar sen. Mannen själv misstänks gömma sig i irak
aha !

har du namn på denna ? så har man att göra lite ikväll ! googla runt och gräva info !
Citera
2023-09-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekerara
En välkänd lsd-kran som alla köpte av för några år sen bodde typ exakt där. Lapparkungen kallades han om någon minns. Han var dock mer av en anime-psychonaut än involverad
Lapparkungen sålde dock rc lappar. Drf han slutat sälja folk ville han illa
Citera
2023-09-16, 23:09
Medlem
Citat:

Förmodligen är det nog så jag tror många har tröttnat på Räven mordet på dom unga barnen sen nu dödat en morsa.

Jag känner ej till Jordgubben men av det man läst så verkar han vara en stor spelare och nu utan något att förlora såna män hade jag iallafall inte velat kriga emot.
Citera
2023-09-16, 23:09
Medlem
Kom igen någon måste sitta på bilder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här