Flashback bygger pepparkakshus!
2023-09-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelingen90
Ser det er tre Instagram kontoer av MGM. Men på den ene, som ikke er svarthvitt bildet. Så er det en B*rd som følger han. B*rdhisf. Den profilen igjen følger også enkelte av den på tik tok under navnet b*rd. Dette er merkelig

Ganske sikker den insta hadde 11følgere i går, å om jeg ikke husker helt feil så jeg ikke b*rd prof da, mens nå har han 12. så temmelig sikker dette er en person som tuller/vill leder
Citera
2023-09-16, 21:54
Medlem
Bibss avatar
Og Voldemort sin TikTok-konto hadde ingen følgere i går? Eksisterte det en TikTok-konto på MGM i går?
Citera
2023-09-16, 22:07
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Screenshotta på KV sin åpne insta i går, ingen B*rdhisf da, nei. Og 11 følgere.
https://imgur.com/a/e7YcsTG
Ikke screenshot akkurat, da
Edit. 11 følgere torsdag 14.09, kl. 16.31 (som vist på Imgur)
Senast redigerad av Bibs 2023-09-16 kl. 22:15.
Citera
2023-09-16, 22:15
Medlem
Citat:
https://imgur.com/a/e7YcsTG
Ikke screenshot akkurat, da

Nei å det er bare fake profiler som følger denne Bår typen. Så her er det noen som bare skal skape diskusjon/rykter. Temmelig sikker folk kan glemme denne B*rd
Citera
2023-09-16, 22:16
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Nei å det er bare fake profiler som følger denne Bår typen. Så her er det noen som bare skal skape diskusjon/rykter. Temmelig sikker folk kan glemme denne B*rd
Jeg kjenner til ene dama som følger han, ho er høyst reell. Helt random dame i femtiåra.
Citera
2023-09-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer
Hvis MGM fastholder at han ikke vil snakke, så kan det også være en idé å kikke på hvem han har sittet i fengsel med tidligere. Kanskje noen med link til JAH har sonet en kortere dom i samme fengsel på samme tid som MGM...?

Skulle likt å vist om MGM har vært inne likt som JKH
Citera
2023-09-16, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrmanden70
Etter å ha kommet ut av varetekt sa SA til venner at han skulle ødelegge firmaet til Jonas.

Hvor har du det fra?

Jeg hørte bare « Jeg gidder ikke mer av det der..» aldri at han sku ødelegge noe som helst. Han anså bare alt som «ferdig»
Citera
2023-09-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
På LinkedIn finner jeg en profil på MGM der det står han er fast skribent hos et firma som heter W*ggo R*n*ingen. Firmaet holder til i Osen, Åmot. (i, ø, n)

Firmaet (WR maskin) driver blant annet med arbeid i distriktene og hytteområder. Blant annet med utgraving av tomter, planering, skogsarbeid, veier, vann og avløp osv.

Kan MGM ha kjennskap til noen i dette firmaet og kan de ha tilknytning til hytteområdet?

https://www.wrmaskin.com/no/tjenester/

Ansatte:
https://www.proff.no/rolle/wiggo-rønningen/osen/509552/

Nei, MGM har ingen relasjon til dette firmaet idag, annet enn en sommerjobb e.l en gang i tiden. Men noen i veldig nær familie jobber der. Firmaet har heller aldri operert utenfor Åmot kommune.
Kilde på dette fra en venn som har slektninger derfra.
Citera
2023-09-16, 22:51
Medlem
Citat:
Det er veldig merkelig, B*rd følger feks. PHP på insta.

Den PHP profilen er ikke lukket, så om du trykker følg så følger du den. Trenger ikke å bli godtatt som en lukket profil. Disse B*rd profilene er jo som skapt «mat» for fb

Citat:
Ursprungligen postat av mister007
Å legge ut villspor i en drapsak er vel straffbart?

Tviler på att å lage falske profiler for å følge folk sånn er straffbart. Er vel mere ett villspor for oss her inne som snoker i alt.
Senast redigerad av Gatelys 2023-09-16 kl. 22:54.
Citera
2023-09-16, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Hvor har du det fra?

Jeg hørte bare « Jeg gidder ikke mer av det der..» aldri at han sku ødelegge noe som helst. Han anså bare alt som «ferdig»

Har mine kilder også har andre sine. Det har vert lite snakk om taggebilen her, en 2017 hvit golf hybrid. Registrert på en voksen dame med samme adresse som ØH. Ø*vind med i.
Citera
2023-09-16, 22:58
Medlem
Citat:
Har mine kilder også har andre sine. Det har vert lite snakk om taggebilen her, en 2017 hvit golf hybrid. Registrert på en voksen dame med samme adresse som ØH. Ø*vind med i.

ØH har jeg hørt vært nevnt flere ganger fra mange hold nå.
Skal vist ha sagt til folk at han hadde kjørt GM til hytta.
Citera
2023-09-16, 22:59
Medlem
Citat:
Det er kjempegod info!

Regner med Ø er fyren med capsen her:
https://www.mynewsdesk.com/no/vb/pressreleases/takker-vb-smart-for-loennsomheten-2914546

Hvordan kobles han til JHA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in