2023-09-16, 13:57
  #3925
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har alltså ljugit att han ska flytta till Östermalm men flyttar till söder istället? Haha, vilken osäker tönt han är
Lillen ska få eget rum...men han ska ha sitt kontor där också, eftersom Lillen kommer bo varannan vecka...
Det lär bli så bra, när skrikvideos ska spelas in👹
Citera
2023-09-16, 13:59
  #3926
Medlem
Han läser ju tråden iallafall då han svarade på er som undrar om längden ”1,78”.
Undrar verkligen när detta luftslott brister.
Citera
2023-09-16, 14:04
  #3927
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dom är skrivna på adressen båda två, Södermalm passar paret bättre, tydligen🙄

Då kan kronis göra husis vilken sekund som helst... Han har ingen J som kan försvara honom denna gång
Citera
2023-09-16, 14:07
  #3928
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Då kan kronis göra husis vilken sekund som helst... Han har ingen J som kan försvara honom denna gång
På söndag får han tillbaks körkortet...
Vilken myndighetsperson jobbar då?
Han har ännu inte gjort personutredningen, gällande lämplighet för ev. frivård...
Citera
2023-09-16, 14:37
  #3929
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
På söndag får han tillbaks körkortet...
Vilken myndighetsperson jobbar då?
Han har ännu inte gjort personutredningen, gällande lämplighet för ev. frivård...

Det bor nu två gubbar och två flickor i den lägenheten på 45kvm. Det va en nyss som flyttade ut(utländskt efternamn). Om gubben som bor där "officiellt" tjänar pengar på hyresrätten så lär Teoge Förvaltning vara arga. Om någon på Teoge Förvaltning gör vinning på det där lär Stockholm Stad vara arga för de verkar ha avtal med Teoge. Jag tror gubben som bodde där gör vinning efter att varit i kön i 50 år. Chrippa K blir inte långvarig där =)

EDIT: Ni ser i vloggen hur tomt det är, dvs ingen annan gubbe bor där. Någonting är lurt...
__________________
Senast redigerad av kanblikul 2023-09-16 kl. 15:06.
Citera
2023-09-16, 15:05
  #3930
Avstängd
HeligaBrittas avatar
HAHAH Södermalm Fyfan vad whitetrash!!!!
Skulle aldrig sätta min fot där. Fyfan vilken lögnare han är. Fint folk bor norr om stan.
Citera
2023-09-16, 15:10
  #3931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
HAHAH Södermalm Fyfan vad whitetrash!!!!
Skulle aldrig sätta min fot där. Fyfan vilken lögnare han är. Fint folk bor norr om stan.

Det lär nog svida lika mycket som när blondinen tröttnar på snubben.. bara en tidsfråga 👍 klockan tickar..
Citera
2023-09-16, 15:21
  #3932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
HAHAH Södermalm Fyfan vad whitetrash!!!!
Skulle aldrig sätta min fot där. Fyfan vilken lögnare han är. Fint folk bor norr om stan.

Knivsöder är ju ett perfekt ställe att bo på med barn.
Pinsamt o säga att det är ett första hands kontrakt. Aldrig Chrippa. Du ljuger!
Citera
2023-09-16, 16:21
  #3933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Det lär nog svida lika mycket som när blondinen tröttnar på snubben.. bara en tidsfråga 👍 klockan tickar..
Blondinen har redan varit otrogen men han blundar för det och cluenews har inte tagit upp det trotts alla bevis
Citera
2023-09-16, 16:24
  #3934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Blondinen har redan varit otrogen men han blundar för det och cluenews har inte tagit upp det trotts alla bevis

Haha whaaaat? Det är ju jätteroligt om det stämmer..
är det jag som missat det i tråden eller det är du som sitter på bevisen?
Citera
2023-09-16, 16:28
  #3935
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dom är skrivna på adressen båda två, Södermalm passar paret bättre, tydligen🙄


Hur ens är det möjligt att han får stå skriven på en lägenhet framför i Stockholm? Inte en chans att de kan stämma han skulle aldrig få stå på en lägenhet med skulder på 2 mille. Inte en jävla chans .
Citera
2023-09-16, 16:32
  #3936
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Blondinen har redan varit otrogen men han blundar för det och cluenews har inte tagit upp det trotts alla bevis

Du som verkar känna henne, nu har du din chans att skina och bevisa det lite. Dela med dig av bevisen cluee har men inte vi?

Citat:
Ursprungligen postat av wick
Hur ens är det möjligt att han får stå skriven på en lägenhet framför i Stockholm? Inte en chans att de kan stämma han skulle aldrig få stå på en lägenhet med skulder på 2 mille. Inte en jävla chans .

För att betalar under bordet. Chrippa K fattar inte att folk fattar =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in