Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
På söndag får han tillbaks körkortet...
Vilken myndighetsperson jobbar då?
Han har ännu inte gjort personutredningen, gällande lämplighet för ev. frivård...
Det bor nu två gubbar och två flickor i den lägenheten på 45kvm. Det va en nyss som flyttade ut(utländskt efternamn). Om gubben som bor där "officiellt" tjänar pengar på hyresrätten så lär Teoge Förvaltning vara arga. Om någon på Teoge Förvaltning gör vinning på det där lär Stockholm Stad vara arga för de verkar ha avtal med Teoge. Jag tror gubben som bodde där gör vinning efter att varit i kön i 50 år. Chrippa K blir inte långvarig där =)
EDIT: Ni ser i vloggen hur tomt det är, dvs ingen annan gubbe bor där. Någonting är lurt...