2023-09-16, 15:44
Medlem
Det är väl 1smails gäng som är gripna ?
Citera
2023-09-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Ny info enligt rykten!!!!!

Greken har allierat sig med Ism@il @bdo, vilket mer eller mindre indikerar på att kurdiska pungråttan lär snart se djävulens rätta ansikte (när han väll är begravd).

Kurdiska pungråttans tid är RÄKNAD!

Bye bye pungis!

Lär väl komma fram snart
Citera
2023-09-16, 15:48
Medlem
Citat:

Greken har allierat sig med Ism@il @bdo, vilket mer eller mindre indikerar på att kurdiska pungråttan lär snart se djävulens rätta ansikte (när han väll är begravd).

Bye bye pungis!
Det är old news. Det var väl därför de sköt @bdos mamma?
Citera
2023-09-16, 15:50
Medlem
Citat:

Bye bye pungis!

Så du menar att snart kommer nytt här o läser att röven e strykt ?
Citera
2023-09-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Vi säger inte att det är perfekt men om man jämför med grannländerna så är det riktigt bra. Nu pratar vi om Irak. Finns kurder i andra länder som inte har det så bra, Turkiet, Iran och speciellt Syrien. Då flyr dom såklart. Turkiet slaktar dom i Syrien.
Kurder har valt sida dvs usa och Israel så om folk inte gillar de är det bara deras fel
Citera
2023-09-16, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klivaren
Skojar du med mig? I hela världen fungerar det så! I alla maffia strukturer i Europa med! Jag säger Sverige har varit förskonat från det. Men inte längre. Det kommer bara bli mer och mer av det.
Jag googlade, hittade nog inte en enda artikel där man dödat föräldrar eller någons barn i ett gängkrig, enbart våldsdåd utav spårade idioter.

Det händer givetvis, men det är extremt sällan för det är som sagt en oskriven lag i nästan hela världen.
Citera
2023-09-16, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Jag googlade, hittade nog inte en enda artikel där man dödat föräldrar eller någons barn i ett gängkrig, enbart våldsdåd utav spårade idioter.

Det händer givetvis, men det är extremt sällan för det är som sagt en oskriven lag i nästan hela världen.

Sker garanterat i Mexiko hela tiden. Men de har ju 30k+ bekräftade kartellrelaterade mord varje år, och tusentals som bara försvunnit. Nog en hel del mödrar i den statistiken, men med tanke på volymerna och bristande mediebevakning så dyker de inte upp på google.
Citera
2023-09-16, 16:27
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Jag är i Kurdistan 6 gånger/år. En flaska whisky kostar 60 svenska kronor. Du har ingen aning ser jag🤣 åk dit och se efter själv kurder älskar svenskar.

Kurdistan?
finns inget som heter så

tänk om Somalier skulle kalla Rinkeby för sitt land bara för att 80% som bor där är Somalier
Citera
2023-09-16, 16:52
Medlem
DjesitiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Kurdistan?
finns inget som heter så

tänk om Somalier skulle kalla Rinkeby för sitt land bara för att 80% som bor där är Somalier

Du kunde inte ha sagt det bättre!!!
Citera
2023-09-16, 16:52
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sovduvaknasen
Det är väl 1smails gäng som är gripna ?
Tror det, är 1sses bil dom gripna färdats i om jag förstått rätt
Citera
2023-09-16, 16:55
Medlem
DjesitiBs avatar
Citat:
Kurder fanns innan ottomanska riket vad pratar du om är du påverkad?🤣 40miljon+ finns det i världen. Kurder var bland de första folkslaget i världen. Enda likheten är att båda är statslösa. Men tittar du på irakiska Kurdistan där det är självstyre så ser du också hur utvecklat det är.
Zigenare, stolthet & klass inget rimmade där

Kurder har inget folkslag, det ända dem är kända för är att sälja sin egna själ gång på gång till allt och alla och vänder kappan med
vinden så fort det blir obekvämt.

Kurder är opålitliga, finns fler ziggisar i världen än kurder.

Dessutom finns det olika typer av kurder och till och med dem hatar varandra (inavlade get kn*llare).
Citera
2023-09-16, 17:16
Medlem
Rawa gjorde en "habrovink" på en transport. En ful rävsax så att säga. Hade han spelat rätt hade inget krig uppstått. Han är girig och leker odödlig. Alla blöder.

Känns som att rawa cashat en hel del för att få spela fritt från Turkiet. När pengarna sinar så försvinner skyddet eller när turkarna tröttnar

Satt med rawa på Kumla och det var inte någon man "aktade" sig för. Snarare en lus som ville hänga med alla som gjorde Cash på utsidan. Min egen uppfattning endast.

Nu till frågan, finns det några som helst "bevis" på att rawa har kopplingar till högre i Turkiet?

Har luskat lite med folk som arbetar utomlands och rawa är ingen stor pojke i deras kretsar. Snarare en som försöker bli nya Pablo escobar med sin ekonomi.

Sanningen är att kommer rawa till Sverige kommer folk på kumla/hall att klippa han med en tonfiskburk i strumpan direkt. Alternativt innan han lämnar Arlanda.
Har har klivit över alla gränser.
Rawa var ingen 2014-2017 på gatan eller på kåken. Han skulle inte våga knata in i gymmet ensam ens... De är sanningen iallafall.
Wickr tönten som inte vågat hämta en kasse ensam 😁

Lätt att skicka dumma snorungar men själv på Kumla prata råttan knappt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in