2023-09-12, 18:36
Medlem
TyrgrimForells avatar
Kan vi prata om att nya tjejen är modell för Tizwe ( alltså löshåret som Ceesays ex-fru höjde till skyarna och hade något kort samarbete med) Är det bara en slump ?
Citera
2023-09-12, 20:06
Medlem
Crerands avatar
Ingen looker den nya. Mer åt det lönnfeta hållet
Citera
2023-09-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Ingen looker den nya. Mer åt det lönnfeta hållet

Helt klart snygg och kurvig. Varför har jag en åsikt..? Ingen aning.
Citera
2023-09-12, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgrimForell
Kan vi prata om att nya tjejen är modell för Tizwe ( alltså löshåret som Ceesays ex-fru höjde till skyarna och hade något kort samarbete med) Är det bara en slump ?

Håller med GW. Det är ingen slump. Smutsiga brud som har kontakt med en sån smutsig snubbe - som dessutom var i ett ÄKTENSKAP 🙈😁
Citera
2023-09-13, 11:38
Medlem
Varför är Alex senaste vloggs borta?
Citera
2023-09-13, 12:31
Medlem
Jag tror det här kan vända på honom, han känns alltför investerad redan medans tjejen faktiskt känts lite velande. Han har paketerat och postat äktenskap redan men hon känns inte för mig riktigt lika investerad, det här kan nog bli en hjärtesorg åt Alex om jag avläser det här rätt.
Citera
2023-09-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickleJuice
Jag tror det här kan vända på honom, han känns alltför investerad redan medans tjejen faktiskt känts lite velande. Han har paketerat och postat äktenskap redan men hon känns inte för mig riktigt lika investerad, det här kan nog bli en hjärtesorg åt Alex om jag avläser det här rätt.
Han har tagit bort inläggen med henne så de kanske redan e slut
Citera
2023-09-13, 13:56
Medlem
nullbytes avatar
Det kan inte ha med Kriminalvården/Behandlingshemmet som har haft synpunkter eller liknande?
Citera
2023-09-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Han har tagit bort inläggen med henne så de kanske redan e slut
Vad är det för bilder som tagits bort?
Citera
2023-09-15, 23:09
Medlem
Hans nya är ju skitsnygg. Hon är inte ens i närheten av tjock. Ni snackar så mycket skit Hon är kurvig på helt rätt ställen. Han har ju helt klart bytt upp sig utseendemässigt, sen tror jag det är svårt att hitta någon så dumlojal som Alva var.
Citera
2023-09-16, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadere
Hans nya är ju skitsnygg. Hon är inte ens i närheten av tjock. Ni snackar så mycket skit Hon är kurvig på helt rätt ställen. Han har ju helt klart bytt upp sig utseendemässigt, sen tror jag det är svårt att hitta någon så dumlojal som Alva var.

AHh jag fattar ej hur folk kan sitta här och säga hon är fet, med en helt normal kropp (Hur snyggt är det egentligen med pinnsmala brudar utan kurvor eller något att ta i?).
Men det klart, så som samhället ser ut idag blir väl fler och fler hjärntvättade av tjejer som Bianca, Raketforskare aka OF modeller osv.
Citera
2023-09-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-Love-Booty
AHh jag fattar ej hur folk kan sitta här och säga hon är fet, med en helt normal kropp (Hur snyggt är det egentligen med pinnsmala brudar utan kurvor eller något att ta i?).
Men det klart, så som samhället ser ut idag blir väl fler och fler hjärntvättade av tjejer som Bianca, Raketforskare aka OF modeller osv.

helt ärligt finns inget fel på henne utseendemässigt dock inte min typ men absolut hon är en vacker kvinna, frågan är bara om hon bara har utseendet eller hjärna med?
Med tanke på val av partner saknas nog det ena.
För MIN del kan du vara en grekisk gudinna, har du noll innanför pannbenet kommer det bli ett nej ganska omgående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in