2023-09-15, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Av vilken anledning blev JG så förbannad på LW, var det han som ville ha henne kanske
Ja tillfälligt men de pussades bara någonstans.. han tyckte nog han hade blivit lurad.
Citera
2023-09-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Ja tillfälligt men de pussades bara någonstans.. han tyckte nog han hade blivit lurad.

Borde han inte blivit förbannad på SD då också, det var ju han som snodde LW för honom
Citera
2023-09-16, 07:41
Medlem
Citat:
Borde han inte blivit förbannad på SD då också, det var ju han som snodde LW för honom
Vet tyvärr inte när i Tid det var men otroheten har pågått väldigt länge..
Vem som hade LenaW först av Jerry och SD var nog SD.
Citera
2023-09-16, 12:54
Medlem
Citat:

Jo SD hade ju LW som sin älskarinna under lång tid men jag tror aldrig JG hade ngn affär med LW däremot var det nog en önskyfrån honom
Citera
2023-09-16, 13:15
Avslutad
Citat:

Citat:
Jo SD hade ju LW som sin älskarinna under lång tid men jag tror aldrig JG hade ngn affär med LW däremot var det nog en önskyfrån honom
Jag tror att JG drogs till båda två, han ville nog ha smaka båda frukterna, om man säger så...
Hur ser hans burkletande ut nuförtiden?
"Vänskapen" med HD?
Citera
2023-09-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag tror att JG drogs till båda två, han ville nog ha smaka båda frukterna, om man säger så...
"Vänskapen" med HD?
Hej igen, nej det vet jag inget om alls tyvärr.
Slukhålet Jerry gillar både Stefan och Lena men Stefan gick först.. vilket är tråkigt.

Så det Lenas son sade till Jerry var helt rätt gjort.
Han är ganska two-faced.
Citera
2023-09-16, 20:34
Medlem
Citat:
"Vänskapen" med HD?

Ingen aning om JG letar burk, HD gör det iallafall, verkar vara helt galet besatt av det, vet inte heller vad JG har för alias i burkletarkretsarna
Citera
2023-09-16, 20:38
Avslutad
Citat:
Ingen aning om JG letar burk, HD gör det iallafall, verkar vara helt galet besatt av det, vet inte heller vad JG har för alias i burkletarkretsarna
YankeeDude om jag inte minns fel
Citera
2023-09-17, 20:47
Medlem
Visste JG om historien med skaftet till domkraften, jäkligt skumt att han går in i huset när det är mörkt, känns inte speciellt normalt att göra så, han ville uppenbarligen dölja för grannar mfl att ngn var i huset
Citera
2023-09-17, 20:56
Avslutad
Citat:
Visste JG om historien med skaftet till domkraften, jäkligt skumt att han går in i huset när det är mörkt, känns inte speciellt normalt att göra så, han ville uppenbarligen dölja för grannar mfl att ngn var i huset
Han skulle låna mutterknackare, byta däckverktyg, för att byta däck på släpet, för att kunna köra betongblandaren, eller liknande, så hans uppdrag i Steffes hus var att hämta någonting däckbytesreglerande...
Citera
2023-09-17, 21:30
Medlem
Citat:
Han skulle låna mutterknackare, byta däckverktyg, för att byta däck på släpet, för att kunna köra betongblandaren, eller liknande, så hans uppdrag i Steffes hus var att hämta någonting däckbytesreglerande...

Dessutom blev han skitnödig också mitt i alltihopa
Citera
2023-09-18, 10:03
Medlem
Citat:
Dessutom blev han skitnödig också mitt i alltihopa

Jelly Gråskägg var nyttig "idiot" åt Steffe och Hax när de fick honom att smyga i mörkret i Steffes hus för att plocka med sig USB och mutterknackare. Sistnämnda "glömde" han utanför källardörren i sin nervositet...

En hel del outalad info finns nog att hämta hos Gråskägg när det gäller Steffe och Fiskaren när det gäller Hax del i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in