2023-09-16, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caliphate1
Bara att capone hade egen svit på de bästa hotellen oändligt med pengar och hade klass så kommer du jämför honom med luffagäng från Sverige 😂😂🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

Ja du. Al Capone dog som 48-åring av syfilis (en sexuellt överförbar sjukdom) som slog sig på hjärnan på honom och gjorde honom delvis dement. Sen fick han ett slaganfall och en hjärtinfarkt som gjorde slut på honom.

Jag vet inget om vilka hotellrum han bodde i medan han stod på toppen av sin kriminella karriär, men så här såg det ut i en fängelsecell som han satt i. Han fick tydligen ta med sig möbler dit.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/Al-capone-cell.jpg/1280px-Al-capone-cell.jpg

Du kallar Rawa Majids springpojkar för ett luffargäng från Sverige. Tja. Många av Rävens springisar har väl föräldrar som är från samma land som du.
Senast redigerad av Egna-tankar 2023-09-16 kl. 06:44.
Citera
2023-09-16, 07:57
Medlem
superurban08s avatar
Förstår inte hur inkompetenta personer det finns på dessa trådar.

Varför nämner ni Religoner? Vad har religioner med gängkriminaliteten att göra?

Ingen kriminell är religös, gör tvärt om allt som har med religoner att göra.

Så till alla missfoster/pedofiler sluta mixa ihop religoner med kriminella.

Då kan man lika bra kalla oss kristna för hycklare och smuts då de största maffian i världen och gängen är individer med KRISTNA RÖTTER.

Mexikanska karteller
Italienska maffia (biktar sig efter varje synd).
MC GÄNG
Gängen i USA

Listan är oändlig så lägg ner skitsnack och prata om fakta istället.

Så den här Abdo killen som är i krig mot ”råttan” har han kopplingar till Abdos familjen i Malmö?
Citera
2023-09-16, 08:16
Medlem
https://youtube.com/shorts/IASZ2W6rbpg?si=YOALFOrzMVj406sF

Mamman är alltså INGEN zigenare.
Citera
2023-09-16, 08:22
Medlem
DjesitiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedu2018
https://youtube.com/shorts/IASZ2W6rbpg?si=YOALFOrzMVj406sF

Mamman är alltså INGEN zigenare.

Klart hon är, Kurd = wannabe Gipsy.

Ziggenare har mer stolthet och mer klass än Kurder.

Kurder = wannabe Gipsys
Citera
2023-09-16, 09:06
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
https://www.dha.com.tr/video/maslakta-kafeye-motosikletli-saldiri-isvecli-6-kisi-gozaltina-alindi-video-2312281

https://www.sozcu.com.tr/2023/gundem/istanbulda-luks-sitede-catisma-isvecli-6-kisi-gozaltina-alindi-evlerinde-cephanelik-cikti-7803195/

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
kurdkärring som var direkt involverad i kriminaliteten? På vilket sätt var hon inblandad?
Hon skulle väntade på åtal för penningtvättsbrott.
Citera
2023-09-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klivaren
Nej Sverige har varit förskonat från riktig gangster politik. Där dödar man allt du har kärt. Ni förstår inte. Inte många som "lever" de livet förstår det heller därför slutar de så som det gör.
Hänvisa gärna till fall där oskyldiga föräldrar eller barn är måltavlan? Alltså där dom har blivit dödade alt mordförsök, ingen liten brevbomb för att skrämmas.

Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Du glorifierar kriminella. Det finns inga ärofyllda kriminella, de förpestar samhällen.
Al Capone, Maffia på Sicilien eller karteller i Mexico eller VOI-åkande 15-åringar i Kista, folk anser det vara samma skit.
Jag glorifierar absolut inte kriminella, hela bunten är i slutändan ett gäng förpestande råttor.

Tycker dock detta krig är intressant, kommenterat eller följer aldrig sådant här särskilt noga annars, oundvikligt att höra om idag dock.
Citera
2023-09-16, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Inte alls. Ta bara blodshämnder nere på kontinenten. Alla manliga släktingar är legitima mål. Nu klipptes ju en kurdkärring som var direkt involverad i kriminaliteten, varför ska kvinnor vara uteslutna som måltavlor?
Det har jag inte sett någonting om, men någon nämnde kartellen i Mexico, det är de enda jag kan komma på som går på precis allt och alla.

Morsan som blev dödad var väl dock inte inblandad i det här? Fast nu när du säger det så har jag för mig att jag läste något om att både morsan och farsan blivit dömda för penningtvättsbrott så dom kanske har sin roll med, men kanske inte var jordgubbens föräldrar det handlade om.
Citera
2023-09-16, 09:14
Medlem
Citat:

Grov?
Rimmar ju dåligt men hon är ingen hardcore kriminell direkt. Hon kan likaväl blivit blåst av sonen eller hans vänner.
Tveksam att hon förtjänar dödas för penningtvätt.

Han däremot är en helt annan sak.
Citera
2023-09-16, 09:28
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Hon är dömd för det och skulle inställa sig för fängelsestraffet.
Den mördade mamman däremot har inga brott hon åtalas för.

Båda Rävens föräldrar är dömda för penningtvätt av hans pengar. Även mammans nya särbo är det.

Råder inga tveksamheter om att föräldrar är kriminella, är solklart i förundersökningen. De tvättar penga genom familj och släkts företag. Bland annat en glasskiosk som rävens mamma och Co drev.
Även fuskat med socialbidrag osv.
Senast redigerad av Pandalina4 2023-09-16 kl. 09:35.
Citera
2023-09-16, 09:28
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Det har jag inte sett någonting om, men någon nämnde kartellen i Mexico, det är de enda jag kan komma på som går på precis allt och alla.

Morsan som blev dödad var väl dock inte inblandad i det här? Fast nu när du säger det så har jag för mig att jag läste något om att både morsan och farsan blivit dömda för penningtvättsbrott så dom kanske har sin roll med, men kanske inte var jordgubbens föräldrar det handlade om.
Med det fetmarkerade i ditt inlägg ovan så vill jag bara komplettera med att även den Kurdiska Rävens föräldrar är dömda för penningtvättsbrott då de inte har betalt en enda krona i skatt för sin tidigare affärsverksamhet.
För att undgå lagföring så har de som ett släktdrag otacksamt flytt landet som tidigare har gett dessa "rövhål" ett bättre liv.
Citera
2023-09-16, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Hänvisa gärna till fall där oskyldiga föräldrar eller barn är måltavlan? Alltså där dom har blivit dödade alt mordförsök, ingen liten brevbomb för att skrämmas.

Jag glorifierar absolut inte kriminella, hela bunten är i slutändan ett gäng förpestande råttor.

Tycker dock detta krig är intressant, kommenterat eller följer aldrig sådant här särskilt noga annars, oundvikligt att höra om idag dock.

Skojar du med mig? I hela världen fungerar det så! I alla maffia strukturer i Europa med! Jag säger Sverige har varit förskonat från det. Men inte längre. Det kommer bara bli mer och mer av det.
Citera
2023-09-16, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjesitiB
Klart hon är, Kurd = wannabe Gipsy.

Ziggenare har mer stolthet och mer klass än Kurder.

Kurder = wannabe Gipsys

Kurder fanns innan ottomanska riket vad pratar du om är du påverkad?🤣 40miljon+ finns det i världen. Kurder var bland de första folkslaget i världen. Enda likheten är att båda är statslösa. Men tittar du på irakiska Kurdistan där det är självstyre så ser du också hur utvecklat det är.
Zigenare, stolthet & klass inget rimmade där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in