2023-09-15, 21:01
Medlem
Hade varit intressant exakt vad Rask sagt som är förtal.
Citera
2023-09-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Det börjar bli svettigt för Chrippa K. Han har ny het tjej, Marbs vloggs, Jockiboi-clickbait, Spökvideos och Olof K-clickbaits och visningarna går mot rekordlåga siffror. Publiken har dragit vidare. Förra månaden var hans tredje bästa månad i hans youtube-karriär och han trodde inget skulle stoppa honom. Denna månad ser ut att bli den sämsta på över ett år. Utan clickbaits är han som Rask - INGENTING.

CHRIPPA, DRA SNABBT TILL STOREBROR MED CLICKBAITS, DET BÖRJAR GÅ RIKTIGT DÅLIGT!!!!
https://socialblade.com/youtube/c/chrippa
"statistik om nergången i länken"

Om hans innehåll fortsätter så här kommer det om 1 år vara riktigt låga siffror.
Citera
2023-09-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hade varit intressant exakt vad Rask sagt som är förtal.

Ingenting!

Jag tycker Rask är stark som inte svarade på Chrippa under 1 år. Det Chrippa vräkt ur om Rask under 1 år inför allmän beskådning är vidrigt! Rask har helt rätt i att försvara sig och jag tycker att många punkter han tog upp i sin senaste video är befogade!

Sen kan jag förstå att många inte gillar Rask och jag trodde det skulle vara svårt att toppa honom, men det har ju Chrippa gjort. Han som gapade högst tidigare
Citera
2023-09-15, 21:20
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Helt sjukt hur folk fantiserar ihop saker måsta dels vara ifrån rask patrask vilken är sorligt i och för säg Ett skott på lägligt ställe vore på sin plats så
Therese vara ensamstående och en lycklig mamma.
frågan är när och hur o vem som fixar det.

Nej Julia har inte varit otrogen och inte Christoffer heller hur mycket ni en önskar det
Dom har glidet isär under en lång tid Kanske för någon är Lat i kvadrat
och tycker om att blåsa CSN.

Och vill leva på andra och inte göra rätt ifrån säg

Christoffers skulder , Skulderna har funnits långt innan 2019 bara att kolla upp om man vill
Borgen, o dyl.,
Ingen Alls som funderar på vad pengarna gick till 2019 hade han inte ens sin kanal men fixade ut någon ifrån träsket kanske … fundera på det kan säga så här att Jacke satt verkligen långt ner i närings schemat just då
Innehav :Ja man måste ju inte vara raket forskare för att förstå vart de kommer ifrån
Måste kännas jobbigt när advokaten lägger fram Noll substans på proverna särskilt när dom sträcker säg under en väldigt lång tid . Så du Karl Alexander Rask ser i fram emot ännu en förtals anmälan och denna gång för grovt förtal.
Till och med Sernebrink njuter av ditt förfall din patetiska varelse

Puss Fride

Du är.knappast någon raketforskare med tanke på hur du stavar. Sen så är det bara massa skit du svamlar om. Tror du på fullaste allvar att någon ska tro på det du skriver? Du försöker måla upp SvettDvärgen som en hjälte. Du klankar ner vansinnigt mkt på den andra fjanten med så inte svårt att förstå att det du skriver är skitsnack.

Vill inte bryta mot någon regel här på FB men du förstår säkert vad jag syftar på.
Citera
2023-09-15, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ingenting!

Jag tycker Rask är stark som inte svarade på Chrippa under 1 år. Det Chrippa vräkt ur om Rask under 1 år inför allmän beskådning är vidrigt! Rask har helt rätt i att försvara sig och jag tycker att många punkter han tog upp i sin senaste video är befogade!

Sen kan jag förstå att många inte gillar Rask och jag trodde det skulle vara svårt att toppa honom, men det har ju Chrippa gjort. Han som gapade högst tidigare

Innan det tas upp exakt vad Rask sagt som är förtal tycker jag det ska tas som skitsnack att en annälan gjorts. Jag har nog hört allt Rask sagt om Chrippa och inget är förtal. Jocke är nog inte inblandad och Chrippas kunskaper om juridik är ju inte ens på gymnasienivå. Därmot har Chrippa gjort sig skyldig till förtal då han framstått Rask som klandervärdig oförsvarligt.
Citera
2023-09-15, 21:31
Medlem
Citat:
Om hans innehåll fortsätter så här kommer det om 1 år vara riktigt låga siffror.
Såna som han och jockeyboii dör aldrig ut tyvärr
Citera
2023-09-15, 21:34
Medlem
Att nämna anmälan och stjärnadvokater men inte gå in på exakt vad är så jävla osexigt.
Citera
2023-09-15, 22:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Lycka till. Ska gangster svettisen som gapat skit om Rask I 1 år och farit men endel osanningar försöka stämma Rask? Jävla parodi, psykos deluxe!
Rätt smart att ta det den juridiska vägen. Så mycket som Rask skrytit om sitt arv så är det helt rätt tid att anmäla honom. Chrippa skulle kunna få lite hjälp att betala sina egna skulder

Kanske ska Jockiboy företräda Chrippa i rätten? Han har ju läst en kurs i juridik
Citera
2023-09-16, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Rätt smart att ta det den juridiska vägen. Så mycket som Rask skrytit om sitt arv så är det helt rätt tid att anmäla honom. Chrippa skulle kunna få lite hjälp att betala sina egna skulder

Kanske ska Jockiboy företräda Chrippa i rätten? Han har ju läst en kurs i juridik

Haha ja, han verkar skapligt avis på att Rask får ett arv. Killen som ska verka alpha, hård och tuff ska anmäla som den råttan han är
Citera
2023-09-16, 04:46
Medlem
Citat:
Haha ja, han verkar skapligt avis på att Rask får ett arv. Killen som ska verka alpha, hård och tuff ska anmäla som den råttan han är

Han har blivit besatt av Rask och hans arv 100%. Avundsjuk för att han inte har ett öre själv och 1.7 miljoner på minussidan.
Rask podd går nog inte så dåligt på Spotify så rödsprängda anabola tjackisen måste ligga sömnlös på nätterna 😂.

Får lite ont i hjärtat när jag såg att han hade varit på Zara rean och handlat till Chloe nu när det diskuteras att Julia vart otrogen och sen finns där inte en likhet mellan Chloe och rödsprängda anabola tjackisen.

Närmar sig förhandling i Tingsrätten i Linköping med för rödsprängda anabola tjackisen. Blir ett sant nöje att följa det med dunder och brak.
Citera
2023-09-16, 08:30
Medlem
Med stor sannolikhet har Chrippa kollat över sina möjligheter att få ut mer pengar och kommit på den briljanta idén att stämma Rask för förtal. Detta ger Chrippa pengar och han anser ju att Rask inte har rätt till en krona av arvet så två smällar i ett. Så jävla patetisk.
Citera
2023-09-16, 09:25
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Med stor sannolikhet har Chrippa kollat över sina möjligheter att få ut mer pengar och kommit på den briljanta idén att stämma Rask för förtal. Detta ger Chrippa pengar och han anser ju att Rask inte har rätt till en krona av arvet så två smällar i ett. Så jävla patetisk.

Gör han det så skjuter han sig ju själv i foten då han själv varit rätt så duktig med både förtal och ärekränkning gentemot Rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in