2023-09-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hur vet man att hon tar ”tunga droger”?
Och vilken typ av ”tunga droger” rör det sig om?
Är rätt illa att skriva ut något sådant om det inte är sant tänker jag.

Tjejen är trots allt inte så gammal och har helt plötsligt kastats in i en livsstil hon nog inte var riktigt beredd på, med inte bara ett litet barn (som dessutom inte är hennes eget) utan även jättebebisen som är farsa till ungen.

Att vara ”pappas nya” och så nära inpå uppbrottet med ungens mamma är inte det lättaste.
Speciellt inte när man är rätt så ung själv.

Du har inte sett bilder på Alva (Alex Ceesays ex) det hör jag.
Byggd som en kubik trots ett oändligt intag av just cs det senaste året.
Förmodligen den enda pundare med obesitas jag nånsin sett.
Hon tar tunga droger det är känt sen gammalt i alla hennes olika vänkretsar. Samt att hennes ex fixk henne också att börja knarka.

Kollar man hennes tiktok så kan man se gamla videos som är skit skumma när man ser att hon är helt gitty. Och inte vet vad hon gör.
Senast redigerad av sara443 2023-09-15 kl. 19:47.
Citera
2023-09-15, 19:21
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
Nej jag gissar inte
Utan vet dom väntar tills de är så pass så att de först o främst har gett spridning
och gjort skada kan säga så här underskatta aldrig denna familj.
De finns en Anledning varför Margot kallade dom tre musketörerna för
Familjen Först

// Frida
Ooh spännande! Spridning borde det blivit, han har väl gjort närmare 10 förtalsvideos om honom nu. Hoppas han åker dit igen, har uppenbarligen inte lärt sig något alls sen förra rättegången.
Citera
2023-09-15, 19:27
Medlem
4608s avatar
Ber om ursäkt för min dumma fråga: men hur gammal är den här snubben?

Fy fan vad pinsam han är

EDIT: Såg svaret på min fråga.
Citera
2023-09-15, 19:47
Medlem
kungpungstadens avatar
Du kan ju fråga Glimstedt & Massi

var dom står ifrågan istället

Stämningen är inlämnad alla fall så vi får väll se vart de slutar

Kan ju säga så här de finns ju en anledning att varken Micke eller Pontus tar upp det
Senast redigerad av kungpungstaden 2023-09-15 kl. 19:56.
Citera
2023-09-15, 20:09
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Helt sjukt hur folk fantiserar ihop saker måsta dels vara ifrån rask patrask vilken är sorligt i och för säg Ett skott på lägligt ställe vore på sin plats så
Therese vara ensamstående och en lycklig mamma.
frågan är när och hur o vem som fixar det.

Nej Julia har inte varit otrogen och inte Christoffer heller hur mycket ni en önskar det
Dom har glidet isär under en lång tid Kanske för någon är Lat i kvadrat
och tycker om att blåsa CSN.

Och vill leva på andra och inte göra rätt ifrån säg

Christoffers skulder , Skulderna har funnits långt innan 2019 bara att kolla upp om man vill
Borgen, o dyl.,
Ingen Alls som funderar på vad pengarna gick till 2019 hade han inte ens sin kanal men fixade ut någon ifrån träsket kanske … fundera på det kan säga så här att Jacke satt verkligen långt ner i närings schemat just då
Innehav :Ja man måste ju inte vara raket forskare för att förstå vart de kommer ifrån
Måste kännas jobbigt när advokaten lägger fram Noll substans på proverna särskilt när dom sträcker säg under en väldigt lång tid . Så du Karl Alexander Rask ser i fram emot ännu en förtals anmälan och denna gång för grovt förtal.
Till och med Sernebrink njuter av ditt förfall din patetiska varelse

Puss Fride

Du skriver så jävla bedrövligt och jag förstår inte ens vad du vill ha sagt med ditt inlägg?
Citera
2023-09-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hur vet man att hon tar ”tunga droger”?
Och vilken typ av ”tunga droger” rör det sig om?
Är rätt illa att skriva ut något sådant om det inte är sant tänker jag.

Tjejen är trots allt inte så gammal och har helt plötsligt kastats in i en livsstil hon nog inte var riktigt beredd på, med inte bara ett litet barn (som dessutom inte är hennes eget) utan även jättebebisen som är farsa till ungen.

Att vara ”pappas nya” och så nära inpå uppbrottet med ungens mamma är inte det lättaste.
Speciellt inte när man är rätt så ung själv.

Du har inte sett bilder på Alva (Alex Ceesays ex) det hör jag.
Byggd som en kubik trots ett oändligt intag av just cs det senaste året.
Förmodligen den enda pundare med obesitas jag nånsin sett.

Alva går på benzo och alkohol. Helt annat!
Citera
2023-09-15, 20:21
Medlem
Citat:
Helt sjukt hur folk fantiserar ihop saker måsta dels vara ifrån rask patrask vilken är sorligt i och för säg Ett skott på lägligt ställe vore på sin plats så
Therese vara ensamstående och en lycklig mamma.
frågan är när och hur o vem som fixar det.

Nej Julia har inte varit otrogen och inte Christoffer heller hur mycket ni en önskar det
Dom har glidet isär under en lång tid Kanske för någon är Lat i kvadrat
och tycker om att blåsa CSN.

Och vill leva på andra och inte göra rätt ifrån säg

Christoffers skulder , Skulderna har funnits långt innan 2019 bara att kolla upp om man vill
Borgen, o dyl.,
Ingen Alls som funderar på vad pengarna gick till 2019 hade han inte ens sin kanal men fixade ut någon ifrån träsket kanske … fundera på det kan säga så här att Jacke satt verkligen långt ner i närings schemat just då
Innehav :Ja man måste ju inte vara raket forskare för att förstå vart de kommer ifrån
Måste kännas jobbigt när advokaten lägger fram Noll substans på proverna särskilt när dom sträcker säg under en väldigt lång tid . Så du Karl Alexander Rask ser i fram emot ännu en förtals anmälan och denna gång för grovt förtal.
Till och med Sernebrink njuter av ditt förfall din patetiska varelse

Puss Fride

Vadå ifrån Rask. Rask har haft munkavle i 1 år trots att svettlöken ständigt skickar pikar åt honom och har gjort så under 1 års tid. Detta som kommit fram om svettlöken på 34 jordsnurr är allmänna handlingar, samt att han inte beter sig friskt på sociala plattformar. Du kan skylla hur mycket du vill på Rask, han är väl skyldig till 9/11 också. Men nej, den svettiga anabola dvärgen har fixat det här på helt egen hand. Det är ju allmänt känt att man blir dum i huvudet av anabola och andra droger, lägg på att snubben är helt blåst redan innan dessa substanser kom in i bilden så har vi kvittot på hur det blir.
Citera
2023-09-15, 20:24
Medlem
Citat:
Du kan ju fråga Glimstedt & Massi

var dom står ifrågan istället

Stämningen är inlämnad alla fall så vi får väll se vart de slutar

Kan ju säga så här de finns ju en anledning att varken Micke eller Pontus tar upp det

Lycka till. Ska gangster svettisen som gapat skit om Rask I 1 år och farit men endel osanningar försöka stämma Rask? Jävla parodi, psykos deluxe!
Citera
2023-09-15, 20:58
Medlem
kanblikuls avatar
Det börjar bli svettigt för Chrippa K. Han har ny het tjej, Marbs vloggs, Jockiboi-clickbait, Spökvideos och Olof K-clickbaits och visningarna går mot rekordlåga siffror. Publiken har dragit vidare. Förra månaden var hans tredje bästa månad i hans youtube-karriär och han trodde inget skulle stoppa honom. Denna månad ser ut att bli den sämsta på över ett år. Utan clickbaits är han som Rask - INGENTING.

CHRIPPA, DRA SNABBT TILL STOREBROR MED CLICKBAITS, DET BÖRJAR GÅ RIKTIGT DÅLIGT!!!!
https://socialblade.com/youtube/c/chrippa
"statistik om nergången i länken"
Citera
2023-09-15, 20:59
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Är Rask anmäld igen? Hur vet du det isåfall eller gissar du?

Snälla mata inte trollet..
Citera
2023-09-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Du skriver så jävla bedrövligt och jag förstår inte ens vad du vill ha sagt med ditt inlägg?

Det är standard att de som kommer in och försvarar Chrille skriver som krattor även för åk 2 i grundskolan.
Citera
2023-09-15, 21:00
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är standard att de som kommer in och försvarar Chrille skriver som krattor även för åk 2 i grundskolan.

Haha precis. Lägg inte ens fokus på det där trollet. Uppenbarligen kommer han in och försöker trolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in