2023-09-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nu laddade Niccis mamma upp ett foto på niccis rum hon har hos sin mamma . De va sååå stökigt och en barnvagn stod bredvid…

Nicci bor fortfarande hemma hos sina föräldrar!
2023-09-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Man kan ju bara spekulera när det gäller vad som skett i Andreas och Niccis förhållande och vad som lett till att de valt att gå skilda vägar just nu.
Det är deras ensak, men det har noterats i något/några inlägg där Andreas varit delaktig att han med sitt kroppsspråk visat en känsla av icke bekvämlighet.
Men det är bara en magkänsla från allmänheten och inte ren fakta.
Så låt sägas att det kan vara helt fel.
Nicci visar sina tårar och sorg över att de inte har lyckats hålla ihop förhållandet vilket är fullt naturligt, men hennes tårar talar inte Om att Andreas inte kan vara lika ledsen.
Nicci använder ord i sitt senaste inlägg där hon tackar sina följare: "Min" istället för "Vår" och även meningen att "Alla familjer är olika".
Om hon menar generellt eller om olikheterna mellan Andreas Familj och hennes är för stor är det bara de själva som känner till och behöver respekteras.
Men personligen så tror jag mer på att det klokaste vore när man är vuxen och eller som par, familj etc. att inte bo i samma hus/under samma tak som sina egna föräldrar. ( I detta fall Niccis), vilket de gjort en tid då Andreas flyttat från Göteborg till Nicci och Stockholm med hennes föräldrar boende i samma hus.
Det kan lätt bli för nära och självständighet likväl som självkänslan i att få skapa något alldeles eget med någon man Älskar kan bli sekundär, påfrestande och naggad i kanten med nära och kära för nära inpå.
(Även om det finns många som säkerligen klarar det galant).
Som pappa till barnet (som tidigare meddelats är en liten tjej) så är Andreas genetiskt som emotionellt lika mycket gravid och kommande förälder som Nicci.
Nicci talar enbart i Jagform i sammanhanget (omedvetet eller ej?) men det känns inte fullt så hjärtligt från Niccis sida gentemot Andreas.
De två är heller inte enl. Andreas inlägg på Instagram ovänner.
I enlighet med deras egna ord så var inte graviditeten planerad och kom lite som en överraskning då Nicci har som hon tidigare gått ut med en diagnos vilket gör det svårt att bli gravid och vet inte om hon någonsin skulle kunna bli det igen.
Ibland kan beslut fattas i stunden då allt känns rätt där och då, men att sedan under vägens gång förändras och leda till att man känner annorlunda. Det händer oss alla.
Om kärleken mellan dem finns kvar så
hoppas jag innerligt att de för det kommande barnets skull hittar en väg tillbaka till varandra.
Om känslorna däremot sinat mellan dem och vänskap känns mer påfallande så kan det också bli en fin relation och det finns alltid förutsättningar att hantera situationen på bästa sätt för två föräldraskap.
Menar du när könet på bebisen avslöjades?
2023-09-14, 17:53
Medlem
Citat:
Är de bara jag som tycker synd om Andreas?

Nicci tillsammans med sin mamma kommer styra allt …. Känns som hon typ tycker det är hennes barn endast.

Sen avråder de att åka utomlands i v 27 men de ska hon göra ändå minsann.

Klart det är synd om honom, tror han kommer få ett helvete tyvärr…
2023-09-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Klart det är synd om honom, tror han kommer få ett helvete tyvärr…

Tror de med. Frågan e om han orkar kriga för att ens få se sin dotter… gissar att nicci tar med sin mamma på förlossningen. ..
2023-09-14, 21:19
Medlem
Citat:
Tror de med. Frågan e om han orkar kriga för att ens få se sin dotter… gissar att nicci tar med sin mamma på förlossningen. ..

Säkert blir det så.
2023-09-15, 11:59
Medlem
DjPuttes avatar
Vad synd om Andreas som man bäddar får man ligga helt enkelt och han är inte den sista man som råkar ut för detta, Sedan har inte Nicci bott hemma hon har hyrt ett hus på Ekerö hos Adrians syrra om jag nu fatta det hela rätt!
2023-09-15, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad synd om Andreas som man bäddar får man ligga helt enkelt och han är inte den sista man som råkar ut för detta, Sedan har inte Nicci bott hemma hon har hyrt ett hus på Ekerö hos Adrians syrra om jag nu fatta det hela rätt!

Dom har bott i ett hus/lgh på tomten hos hennes mamma.
2023-09-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Menar du när könet på bebisen avslöjades?

Inte specifikt det inlägget.
2023-09-15, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Nicci Hernestig, Andreas Desk och Jeanette Hernestig med sambo är skrivna på samma adress på Ekerö.
2023-09-15, 16:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Nicci Hernestig, Andreas Desk och Jeanette Hernestig med sambo är skrivna på samma adress på Ekerö.
Skriven JA men hon har inte bott där Nicci!
2023-09-16, 16:24
Medlem
Fel.
Senast redigerad av granskottet80 2023-09-16 kl. 16:36.
2023-09-16, 23:12
Medlem
Nu har Nicci skrivit handlingar får konsekvenser och jag var tvungen att bli singel för mig ocu min dotters skull

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in