2023-09-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Ska försöka fixa mer info till imorgon, vet att bro fick ett samtal där dom blev hotade. Dom var som småtjejer under samtalet.

De blev tillsagda att de är indragna i kriget och enda sättet att hålla sig utanför är genom att GOA Röven. Får se hur det slutar
Senast redigerad av Abebakulf 2023-09-14 kl. 22:17.
Citera
2023-09-14, 22:06
Medlem
Citat:
Ja, man är ju en riktig stor man när man dödar någons mamma, fyfan vilken adrenalin.

Han måste känna sig som Putin nu.

Extremt förnedrande. Smutsigt gjort men branschen är smutsig. Det borde jordgubben förstått. Skulle hållt sig till bär istället. Hoppas han får ut sin hämnd.
Citera
2023-09-14, 22:16
Medlem
Citat:
Bara det jag hört, att pappan gjort mycket pengar faktiskt bara på jordgubbar, blev miljonär på det.

Är osäker på hur kriminell han är, men har fått info att dom har en stor släkt. Ska försöka få ut mer info uppdatera.
Dessa är besläktade med Meri, alzein , fakckhro , alikhan med mera
Citera
2023-09-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimedude
Dessa är besläktade med Meri, alzein , fakckhro , alikhan med mera

Ja exakt, fått info att det är en stor Libansisk shia släkt som Alikhan. Frågan är om de andra släkten blandar in sig, dom har 100% fullt med torpeder i Turkiet.
Citera
2023-09-14, 22:22
Medlem
För att bara nämna en sak som inte hade fått dessa personer att bli godkända på ett MENSA prov. Vad vill du kalla dig?, jag hade gärna velat kalla mig räven. Vad vill du kalla dig?, fan räven ville jag ju också kalla mig. Men vi kör jordgubben då.
Citera
2023-09-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ja exakt, fått info att det är en stor Libansisk shia släkt som Alikhan. Frågan är om de andra släkten blandar in sig, dom har 100% fullt med torpeder i Turkiet.

Släkten Abdul Fatah tillhör dem också.

Dessa är nog starkast i Tyskland, när det kommer till Europa.
Citera
2023-09-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Släkten Abdul Fatah tillhör dem också.

Dessa är nog starkast i Tyskland, när det kommer till Europa.

Tror du att dom kommer att blanda in sig?

I sån kultur brukar man se en släktings mamma som sin egna. Har svårt att tro att dom inte blandar in sig om Jordgubben ber om hjälp.
Citera
2023-09-14, 22:27
Medlem
Fortfarande bara tomt prat, är dom så stor och farlig släkt hade dom gjort något av värde dagarna efter. Tick tack tick tack. Tiden går ansiktet försvinner mer och mer.
Citera
2023-09-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klivaren
Fortfarande bara tomt prat, är dom så stor och farlig släkt hade dom gjort något av värde dagarna efter. Tick tack tick tack. Tiden går ansiktet försvinner mer och mer.

Oavsett vad som händer så är jag 99% säker att dom till slut lämnar ut Röven till Sverige, frågan är hur alla hans pojkvänner som suger hans kuk för uppmärksamhet kommer att bete sig efter.
Citera
2023-09-14, 22:34
Medlem
Citat:
Tror du att dom kommer att blanda in sig?

I sån kultur brukar man se en släktings mamma som sin egna. Har svårt att tro att dom inte blandar in sig om Jordgubben ber om hjälp.

Tror släkten är redan inblandade mer eller mindre. Om de är beredda att gå in i krig vill jag ha osagt.

De är inte ens kurder. De är Mardelli och har arabiska som modersmål samt härstammar från Turkiet i grund och botten. De är ALLTSÅ Armenier som konverterat till Islam, som haft arabiska som modersmål och varit bosatta med kurder i Turkiet. Vissa rörde sig söderut till Libanon.
Senast redigerad av Abebakulf 2023-09-14 kl. 22:44.
Citera
2023-09-14, 22:37
Medlem
Nu verkar alla härinne veta vem Jordgubben är och hur han jobbar. Tidigare innan han nu blev känd efter denna veckans händelser har han knappt nämnts nu leker alla att dom har koll.

Många tiktok-14åringar härinne som skriver lite vad dom själva känner för och kommer på för stunden.

Hoppas Räven dör och Jordgubben lär väl köra på tills han själv blir en jordgubbe.
Citera
2023-09-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Nu verkar alla härinne veta vem Jordgubben är och hur han jobbar. Tidigare innan han nu blev känd efter denna veckans händelser har han knappt nämnts nu leker alla att dom har koll.

Många tiktok-14åringar härinne som skriver lite vad dom själva känner för och kommer på för stunden.

Hoppas Räven dör och Jordgubben lär väl köra på tills han själv blir en jordgubbe.

Vet faktiskt vem han var långt innan detta det kan jag lova dig. Han nämns dock inte så mycket, inte heller när Dalen och Foxtrot hade stort krig. Han kanske inte var lika inblandad i just kriget, vet att han har pushat länge och mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in