2023-09-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klivaren
Jag pissar på han med🤣 sanningen är ju att han piskar er alla på motståndare sidan🤣 men prata ej om torpeder du när pistolen klicka. Finns ingen torped som skulle gå med på att jobba med ett sådant vapen. Sluta prata som att du vet saker. Räven har knullat din syster fru eller mamma och nu är du sur här🤣

Hahahahahahahah 💀

Grejen är att han dog, ska röka en fet nu.
De ända han har knullat är sin egna släkt som behöver rymma.
Senast redigerad av BisexuelaRaven 2023-09-14 kl. 21:43.
Citera
2023-09-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BisexuelaRaven
Håller med dig till 110%. Samma här gillar ej kriminalitet men Jordgubben har all rätt att ta hämnd och jag håller tummarna för honom.

Har hört massa grejer som han gjort, han behandlar alla hans springpojkar med respekt, har du skuld till honom så är han rättvis och lägger inte in t.ex ränta för att du betalt sent.

Kanske därför han inte varit i lika mycket problem som Röven. Det har tyvärr gått över gränsen, förut var det felskjutningar där man prickade fel person som är lika fel, men att man faktiskt går och riskerar livstid för att ta någon helt oskyldigs liv är helt sjuk.

Låt mig säga såhär, av rykten jag hört så är detta kriget mycket större än vad folk tror. Det är inte bara Jordgubben som söker hämnd, folk som krigat förut har gått ihop för att få bort honom. Därför sker det skottlossningar i Stockholm och Uppsala samtidigt. Märker ni att Giovanni som dog igår blev skjuten av en äkta torped? Ingen elsparkcykel utan de kom med bil, vände tillbaka och till och med hoppade ut ur bilen för att tömma hela magget. Det är riktiga torpeder som är ute efter Rävens sida nu, inga 14 åringar som går på halva apotekets mediciner.

Är emot gängen och dylikt, dock har jag fått respekt för Jordgubben som håller barnen utanför detta. Jag hoppas innerligt att han skadar Röven ordentligt och dödar dennes barn. Först då har han fått sin hämnd.

Gottsunda och Jordbro är helt på Jordgubbens sida. Bro måste välja sida nu och strunta i att försöka vara neutrala. Om inte så kommer de slaktas.
Citera
2023-09-14, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abebakulf
Är emot gängen och dylikt, dock har jag fått respekt för Jordgubben som håller barnen utanför detta. Jag hoppas innerligt att han skadar Röven ordentligt och dödar dennes barn. Först då har han fått sin hämnd.

Gottsunda och Jordbro är helt på Jordgubbens sida. Bro måste välja sida nu och strunta i att försöka vara neutrala. Om inte så kommer de slaktas.

Fått samma info, Bro försöker hålla sig neutrala och påstår att dom inte har något med mamman att göra. Vet ej om dom har något val, dom är närmast Röven.
Citera
2023-09-14, 21:48
Medlem
Vi får se 🤣 ser inte bra ut när man låter morsan dö men ej gör något av värde tillbaka..
Citera
2023-09-14, 21:51
Medlem
lalumbas avatar
Tragiskt att händer massa skjutningar överallt. Brukade hänga i Uppsala men inte nu längre. Håller mig hemma tills läget lugna ner sig.
Citera
2023-09-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lalumba
Tragiskt att händer massa skjutningar överallt. Brukade hänga i Uppsala men inte nu längre. Håller mig hemma tills läget lugna ner sig.

Det kommer inte att lugna ner sig på ett tag, röven och hans pojkvänner måste bort för att det ska lugna ner sig.
Citera
2023-09-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klivaren
Vi får se 🤣 ser inte bra ut när man låter morsan dö men ej gör något av värde tillbaka..

Ja, man är ju en riktig stor man när man dödar någons mamma, fyfan vilken adrenalin.

Han måste känna sig som Putin nu.
Citera
2023-09-14, 21:57
Medlem
stapobapos avatar
Citat:

Håller med dig fullständigt. Måste få tag i barnen!!!!! Sedan våldta barnäcklen och låta barnen våldta varandra, och lägga upp det så att alla kan se. Först då har han fått sin hämnd.
Citera
2023-09-14, 21:59
Medlem
Citat:
Det kommer inte att lugna ner sig på ett tag, röven och hans pojkvänner måste bort för att det ska lugna ner sig.

Även om någon knäpper dem är det många på tur att ta över. Kommer nog ta många år innan det blir normalt igen oavsett vad som händer. Gängkulturen är för utbredd för att det ska lösa sig på kort tid.

Straffskärpning kommer inte göra ett skit. Dessa ungdomar lever redan som måltavlor med hög risk att dö, de bryr sig knappast om lite hårdare straff.
Citera
2023-09-14, 22:00
Medlem
Citat:
Fått samma info, Bro försöker hålla sig neutrala och påstår att dom inte har något med mamman att göra. Vet ej om dom har något val, dom är närmast Röven.

Försök att fiska efter mer information. Den som jag fått information visste bara om detta. Han hade ingen mer information
Citera
2023-09-14, 22:01
Medlem
Hur är det i Uppsala med klaner ? Fanns/finns mkt kurd och arab familjer tidigare
Citera
2023-09-14, 22:02
Medlem
Citat:
Försök att fiska efter mer information. Den som jag fått information visste bara om detta. Han hade ingen mer information

Ska försöka fixa mer info till imorgon, vet att bro fick ett samtal där dom blev hotade. Dom var som småtjejer under samtalet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in