Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-14, 15:13
Medlem
Det er en på kvinneguiden forum som mener å vite hvem det er og kjenner til han.
Citera
2023-09-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolljeger
Nytt aktuelt navn som har kommet opp i Rena:

*ristian *oldmo

Bruker på Kvinneguiden bekrefter.
Citera
2023-09-14, 15:18
Medlem
I den slettede tråden på Jodl var det en som skrev til den som skrev han var i familien med siktede om det virkelig var Ø som var siktet i saken. Ser det står en med fornavn som starter på Ø i denne lista....
Citera
2023-09-14, 15:18
Medlem
"Har ikke tilgang på flashback, men det navnet som sist ble nevnt der er GM"
Citera
2023-09-14, 15:23
Medlem
V i etternavnet?
Citera
Medlem
Jeg husker ikke om det har blitt nevnt tidligere, men hvor var JAH i militæret? Jeg tror ikke det var på Rena, men han kan ha bekjente der.

Siden GM er en kjenning for politiet, så er det nok en person som sliter litt med psyken også. Mange som tar sterke medisiner eller dop, opplever bivirkninger.

At det er en helt fremmed fyr som plutselig dukket opp på hytta for å ta Jonas, har jeg vanskelig for å tro. Noen som vet om de som eier hytta har familie eller slekt på Rena? Noen av gutta på lista som har forbindelse til Rena, f.eks fra militæret eller jobb?

Jeg legger merke til at siktede bruker Elden Advokatfirma. Hvordan har han råd til det? Ofte de "skyldige" som bruker dette firmaet har jeg lagt merke til tidligere, men de er dyktige i jobben sin.

En annen ting jeg har lagt merke til er at Sjeiken, JAH og MA hang som erteris og er barndomsvenner, men det virker ikke som om Sjeiken er venn med de på FB lengre. Sjeik har i hvert fall ikke likt personlige statuser/de siste statusene som de begge har kommet med. Det synes jeg er spesielt når man har vokst opp sammen og er tagget i hverandres statuser gjennom flere år tidligere, men det trenger selvfølgelig ikke bety noe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Mest sannsynlig, og de bakmennene har nok ansatt feil mann...

Samme tenkte jeg.

Dette forteller oss egentlig en hel del om miljøet som står bak bestillingen. For det første er det svært sjelden at nasjonalitet krysser i disse miljøene. Det vil si; pakistanerne ville brukt en pakistaner til å utføre drapet. Litauerne ville brukt en litauer. Her er det en nordmann som antagelig har utført drapet - ergo står det et norsk miljø bak.

Så; hvilket norsk miljø står bak?

Jeg tviler på at HA eller bandidios har brukt en smågærning fra hedmarken til å utføre dette. Valg av "leiemorder" minner mer om Lanes saken. Så en mellomting kanskje, mellom Lanes miljøet og bandidos..? Og da lander vi vel på miljøet rundt JAH i Hønefoss, eller..?
Citera
2023-09-14, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia2023
Jeg husker ikke om det har blitt nevnt tidligere, men hvor var JAH i militæret? Jeg tror ikke det var på Rena, men han kan ha bekjente der.

Siden GM er en kjenning for politiet, så er det nok en person som sliter litt med psyken også. Mange som tar sterke medisiner eller dop, opplever bivirkninger.

At det er en helt fremmed fyr som plutselig dukket opp på hytta for å ta Jonas, har jeg vanskelig for å tro. Noen som vet om de som eier hytta har familie eller slekt på Rena? Noen av gutta på lista som har forbindelse til Rena, f.eks fra militæret eller jobb?

Jeg legger merke til at siktede bruker Elden Advokatfirma. Hvordan har han råd til det? Ofte de "skyldige" som bruker dette firmaet har jeg lagt merke til tidligere, men de er dyktige i jobben sin.

En annen ting jeg har lagt merke til er at Sjeiken, JAH og MA hang som erteris og er barndomsvenner, men det virker ikke som om Sjeiken er venn med de på FB lengre. Sjeik har i hvert fall ikke likt personlige statuser/de siste statusene som de begge har kommet med. Det synes jeg er spesielt når man har vokst opp sammen og er tagget i hverandres statuser gjennom flere år tidligere, men det trenger selvfølgelig ikke bety noe.

Man betaler ikke så lenge forsvarer er oppnevnt av tingretten.
Citera
2023-09-14, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodin
"Har ikke tilgang på flashback, men det navnet som sist ble nevnt der er GM"
Gjerningsmann
Citera
2023-09-14, 15:30
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amelia2023

Hvis det er et bestillingsdrap fra organsierte kriminelle som ville drepe JH, så
bruker de mest sannsynlig en som ikke kjenner offeret fra før. Vil jeg tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer
Samme tenkte jeg.

Dette forteller oss egentlig en hel del om miljøet som står bak bestillingen. For det første er det svært sjelden at nasjonalitet krysser i disse miljøene. Det vil si; pakistanerne ville brukt en pakistaner til å utføre drapet. Litauerne ville brukt en litauer. Her er det en nordmann som antagelig har utført drapet - ergo står det et norsk miljø bak.

Så; hvilket norsk miljø står bak?

Jeg tviler på at HA eller bandidios har brukt en smågærning fra hedmarken til å utføre dette. Valg av "leiemorder" minner mer om Lanes saken. Så en mellomting kanskje, mellom Lanes miljøet og bandidos..? Og da lander vi vel på miljøet rundt JAH i Hønefoss, eller..?

Er kanskje en overlapping av miljøer her, vil tro litauiske narkofolk f.eks. selger mest
av dopet sitt til nordmenn. Så har man ofte et par av kundene som ikke betaler, slik
at de må gjøre gjentjenester for å dekke inn gjelda. Siktede hadde vel gjort et våpentyveri
av samme årsak tidligere. I tillegg har han etter sigende rykte på seg for å være ustabil.
Så kan hende det er det som ligger bak. Vi får se.
Senast redigerad av Svartediket 2023-09-14 kl. 15:33.
Citera
Medlem
*ristian *oldmo har fire Instagram-brukere, han er nok ikke så flink til å huske passord og dårlig på teknologi. Hvis dette er GM er det nok en god del digitale bevis tilgjengelig
Citera
Medlem
Bekreftes der inne at det er K V, ref det Trolljeger skrev noen få innlegg tilbake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in