Citat:
Ursprungligen postat av
Gatelys
Etter å ha hørt gjennom pod noen ganger å hørte episoden med overfallet i Tønsberg. Med tanke på att løper med tresko tenker jeg att da skal han ut å børste snø å starte bilen for så å inn igjen (som kan forklare tlf inne).
Han rekker å se di menna på vei opp, noe som gjør att han kan beskrive dem. Det att han vet det er 2 som slår er vel ganske lett å merke om ener angriper deg forfra å en begynner å slå deg bakfra. Å han blir jo ikke blind av sprayen men sliter med synet.
Tror nok ting kan tolkes begge veier av å høre på det. Dere som hører det annerledes, hva har han å tjene på å dikte opp den hendelsen? Att han ble overfalt er det jo ingen tvil om da han ble kjørt på sykehuset
Jeg har ingen hovedhypotese på noe som helst. men dersom man føler seg forfulgt, og ber om hjelp fra politiet...fordi det har skjedd ting, men ikke greier som har gått direkte utover liv og helse...så kan det jo være en mulighet for å iscenesette noe mer dramatisk. Sier ikke at han har gjort det, men det er muligheter fo at han kunne gjort det? Såvidt jeg husker, hadde han merker av slag på ryggen og i bakhodet, og dette er evt. ikke letteste stedene å påføre seg selv fysiske skader, da