Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-08, 23:00
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Etter å ha hørt gjennom pod noen ganger å hørte episoden med overfallet i Tønsberg. Med tanke på att løper med tresko tenker jeg att da skal han ut å børste snø å starte bilen for så å inn igjen (som kan forklare tlf inne).
Han rekker å se di menna på vei opp, noe som gjør att han kan beskrive dem. Det att han vet det er 2 som slår er vel ganske lett å merke om ener angriper deg forfra å en begynner å slå deg bakfra. Å han blir jo ikke blind av sprayen men sliter med synet.

Tror nok ting kan tolkes begge veier av å høre på det. Dere som hører det annerledes, hva har han å tjene på å dikte opp den hendelsen? Att han ble overfalt er det jo ingen tvil om da han ble kjørt på sykehuset
Jeg har ingen hovedhypotese på noe som helst. men dersom man føler seg forfulgt, og ber om hjelp fra politiet...fordi det har skjedd ting, men ikke greier som har gått direkte utover liv og helse...så kan det jo være en mulighet for å iscenesette noe mer dramatisk. Sier ikke at han har gjort det, men det er muligheter fo at han kunne gjort det? Såvidt jeg husker, hadde han merker av slag på ryggen og i bakhodet, og dette er evt. ikke letteste stedene å påføre seg selv fysiske skader, da
Citera
2023-09-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Jeg har ingen hovedhypotese på noe som helst. men dersom man føler seg forfulgt, og ber om hjelp fra politiet...fordi det har skjedd ting, men ikke greier som har gått direkte utover liv og helse...så kan det jo være en mulighet for å iscenesette noe mer dramatisk. Sier ikke at han har gjort det, men det er muligheter fo at han kunne gjort det? Såvidt jeg husker, hadde han merker av slag på ryggen og i bakhodet, og dette er evt. ikke letteste stedene å påføre seg selv fysiske skader, da

Høres litt vanskelig ut å påføre seg disse skadene selv er nå min tanke. Etter å ha sett bilder av skadene så tviler jeg sterkt på det. Så da sitter jeg igjen med, hva har han igjen for å gjøre om akkurat den hendelsen
Citera
2023-09-08, 23:10
Medlem
Citat:
Det mangler også 2 utestoler fra det bilde man ser dem står å peker inn i den tette skogen og til det siste av «plankene». Kan dem ha sittet ute å snakket først, si med en person ang jobb/noe før GM dukker opp, JAH blir skremt å løper, snubler rett før trappa å mister lommeboka i fallet før han blir skutt liggende på plattingen?

Ja godt mulig at det kan være to GM
Citera
2023-09-08, 23:10
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Det mangler også 2 utestoler fra det bilde man ser dem står å peker inn i den tette skogen og til det siste av «plankene». Kan dem ha sittet ute å snakket først, si med en person ang jobb/noe før GM dukker opp, JAH blir skremt å løper, snubler rett før trappa å mister lommeboka i fallet før han blir skutt liggende på plattingen?
Det er ingen som har blitt skutt på den plattingen. Bare tenk over det. Hadde ikke vært noe politi uten hvite drakter oppå der som står og peker, dersom noen var blitt skutt der (annet enn bordplanker...).
Senast redigerad av Bibs 2023-09-08 kl. 23:12.
Citera
2023-09-08, 23:11
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Høres litt vanskelig ut å påføre seg disse skadene selv er nå min tanke. Etter å ha sett bilder av skadene så tviler jeg sterkt på det. Så da sitter jeg igjen med, hva har han igjen for å gjøre om akkurat den hendelsen
Ja. Men det er merkelig at politiet ikke gjorde mer i etterforskningen, etter de løslatte de to som feilaktig ble tatt. JAH sier også at han sparte på en bit av superundertøyet han hadde på seg ved nevnte situasjon, i tilfelle skaffe bevis senere.
Citera
2023-09-08, 23:13
Medlem
Citat:
Det er ingen som har blitt skutt på den plattingen. Bare tenk over det. Hadde ikke vært noe politi uten hvite drakter oppå der som står ig peker, dersom noen var blitt skutt der (annet enn bordplanker...).

Kan de med hvite frakker ha vært der før disse som står å peker? Tror området er saumfart av de før andre evt kom til der.
Og tror du at GM tok et prøveskudd eller to i plankene der?
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-08 kl. 23:15.
Citera
2023-09-08, 23:14
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Kan de med hvite frakker ha vært der før disse som står å peker? Tror området er saumfart av de før andre evt kom til der.
Det er mulig
Citera
2023-09-08, 23:16
Medlem
Citat:
Det er mulig

Men er jo så mye usikkert at alt kan være mulig, ingen som kjenner noen Synske her inne da? 🙂
Citera
2023-09-08, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh

Ja siden det er bilder av mulig Kripos i drakter å 2 politifolk i uniform på samme sted kan nok Kripos ha vært der først.

Ja 2 eller 3 GM. Vet denne her er tynn men det har vært en «klarsynt» forklaring ute også. Att en dame ringer han om jobb, så kan ha møtte henne eller en annen person for en prat ved bordet der stolene mangler. For så å bli overrasket av 1-2 han ikke hadde sett. Om du ser Jonas var han ikke tynn å hengslete (ikke bodybuilder heller da) så kan fort ha vært 2GM sånn i tilfelle
Citera
2023-09-08, 23:23
Medlem
Kan JH være skutt fra denne høyden? Ca 220 meters hold

https://goo.gl/maps/4ZHJjYPa9RBKyMZV9
Senast redigerad av Formann 2023-09-08 kl. 23:28.
Citera
2023-09-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ja. Men det er merkelig at politiet ikke gjorde mer i etterforskningen, etter de løslatte de to som feilaktig ble tatt. JAH sier også at han sparte på en bit av superundertøyet han hadde på seg ved nevnte situasjon, i tilfelle skaffe bevis senere.

Nå har vel ikke politiet stjerne i margen for å følge opp alle hendelser like godt, å føler dem henlegger ganske raskt. Da dem har «lite» ressurser til å lete..
Citera
2023-09-08, 23:27
Medlem
Bibss avatar
Det er et firma på Nes i Ådal, som også har hatt noen hendelser. Firma som driver innen litt samme bransje som JAH:

https://www.facebook.com/groups/362559647126965/search/?q=heggerudstad

Borret hull, og stjålet diesel. 25 knuste ruter, en annen hendelse.
Ingen av sakene er skrevet om i media.
Syns også det har vært mange bilbranner rundt omkring, også der.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in