2023-09-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa säger att nya lägenheten är 1a hand. Om detta stämmer har de köpt det och det är väl högst olagligt. Troligtvis är det 2a hand med extrem hyra.

Ironiskt att han kritiserar Rask för inte varit på Jockes premiär när han själv inte är på dotterns födelsedag.
Förstahandskontrakt på Östermalm? Haha, tillåt mig att skratta. Då får man vara beredd att punga ut några miljoner för det till någon obskyr fastighetsägare.

Det säljs parkeringsplatser på Östermalm för +2 milj.

Det är förmodligen som du själv skriver, andrahandskontrakt med ockerhyra.

Något lån kommer Chrippa aldrig kunna ta i och med hans miljonskulder... Å andra sidan skulle det bostadslånet knappast räcka till någon bostadsrätt på Östermalm, då skulle det få bli Märsta för honom, men det är inte lyxigt nog för Gucci-Chrippa.
Senast redigerad av Treschow 2023-09-13 kl. 21:01.
Citera
2023-09-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Nu vet jag att du känner någon av dem för ingen har skrivit detta offentligt. Detta vet bara dem i innerkretsen/de som känner C eller L. J var otrogen mot C flertalet gånger och sen gick förhållandet utför och C var otrogen mot J med L.

Jag känner många i Julias närvaro och hon var helt nedbruten i flera veckor. C var otrogen mot Julia, absolut inte tvärtom
Citera
2023-09-13, 21:52
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Såklart Julia behövde vara otrogen. Det räcker bara att titta på chrippa? Ser det ut som att han kan leverera i sängen?. Absolut inte. Han leker mangas genom att synas och höras mest men har absolut ingenting att leverera. Inte direkt så att han har lätt att få upp sin trasiga anabola kuk, inte konstigt då att Julia behövde söka sig till kukar som faktiskt fungerar och som även kan leverera i sängen. Han snackar så jävla mycket vilket avslöjar att han är en värdelös oskuld i sängen.

Kollade på Rask’s video. Helvete vad jag skämdes över att läsa och höra allt chrippa har skrivit, Fyfan vad pinsamt efter att ha skådat det blev han plötsligt ännu fulare än vad han redan var i mina ögon så extremt oattraktivt med lågbegåvning och ett mindset med en retorik som en liten 12 åring.. lycka till att få brudar inte undra på att han behövde ta en törstig tonåring som vill blir influenser han kunde verkligen inte få nått bättre. Sorgligt! Det går bara utför det är ett som är säkert. Alla tre bröder ska tydligen ha livskris, missär och knark inblandat i livet
Senast redigerad av HeligaBritta 2023-09-13 kl. 21:54.
Citera
2023-09-13, 22:05
Avslutad
https://youtu.be/wm_Ef_LliP0?si=OfJNl_7zLnDf0b49
Säg vad man vill om chrippa , men snubben kan freestayla! 10:57
Citera
2023-09-13, 22:17
Medlem
Bob-Dylans avatar
Vad är det som gör att han ens är intressant att följa?

Han tar testo och är ändå pinsamt dåligt tränad.
Verkar gilla ladd, märkeskläder och andra ”statussymboler”.

Vissa verkar se honom som en förebild, varför?
Citera
2023-09-13, 22:38
Medlem
Om Julia har varit otrogen mot Chrippa finns det risk att han inte är pappa till C? Dom är inte så himla lika när man tittar på henne och jämför med honom.

Under vilken period har Julia isåfall varit otrogen?
Citera
2023-09-13, 22:51
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Lol ni lägger hela era liv på en snubbe

Inte direkt, själv så har jag jobbar hela dagen och resterande av dagen/kvällen har jag fortsatt med renoveringen av mitt kök.

Vad har Chrippa gjort idag då förutom runkat lillkuken?
Citera
2023-09-13, 23:27
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Alltså både ja och nej. Julia var otrogen först, men egentligen var hon inte otrogen, hon sa bara att hon var det. Det är en lång historia men Julia gjorde ett galet smart drag vilket fick Chrippa att avslöja sitt ess i rockärmen direkt, men det var precis vad Julia ville. Jag ser fram emot när Chrippa släpper en storytime där han faktiskt berättar sanningen om denna karusell. Det var snart ett halvår sedan som det hände.

Du verkar ha extremt bra insyn på saker och ting gällande dvärgen med pannfästet mer till röva. Samtidigt så har du samma grammatik som övriga som boostar eller lämnar "negativa" kommentarer. Negativa till en viss del ja men väldigt tam kritik så det luktar ruttet här.
Citera
2023-09-14, 07:34
Medlem
Måste flika in lite av mina tankar i tråden, såg några av hans video med ungen i.
HUR FAN kan han känna sig bekväm med att låta henne springa runt barbröstad i bara blöjan?

Han vet mycket väl vad det finns för vidriga idioter online? Så jävla bra content eller vad?
Jävla stolpskott.

Sen måste jag tillägga att det är kul han och Rask är i luven på varandra, två narcissistiska super pappor med alla prioriteringarna på rätt ställe. Ska bli kul att höra hans svar på Bajs-Baronens video.
”Clash of the retards”

Undrar hur många anmälningar som har kommit in till socialtjänsten den senaste tiden?
Snubben behöver komma ner på jorden igen och komma ihåg att även en testopumpad narcissist är dödlig.

Smart kille 👍 https://imgur.com/a/Lcae0vO men men vad gör man inte för lite content.
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-09-14 kl. 07:42.
Citera
2023-09-14, 07:45
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Nu vet jag att du känner någon av dem för ingen har skrivit detta offentligt. Detta vet bara dem i innerkretsen/de som känner C eller L. J var otrogen mot C flertalet gånger och sen gick förhållandet utför och C var otrogen mot J med L.

Detta har tidigare skrivits i tråden.

Orkar dock inte leta upp var, men har precis plöjt den från början till slut, och har definitivt läst det tidigare.

Troligtvis redan i början när otroheten började diskuteras här.
Citera
2023-09-14, 08:07
Medlem
När man gång på gång måste försöka övertala andra om något, till exempel att man är det ena eller det andra, som Christofer gör när han stup i ett gapar om att han är världens bästa pappa, så handlar det innerst inne om att man försöker intala sig själv om att det man säger är sanning - för man vet att det är långt ifrån just det.
Han är tyvärr inte världens bästa pappa. Han är inte ens med på listan över Sveriges bästa. Frågan är om titeln möjligtvis skulle gå hem i Mjölby, men till och med det är tveksamt.

För att ens tituleras som en bra pappa till att börja med så låter man inte bitterheten mot sitt barns mamma vinna över umgänge med sitt barn på dens födelsedag och man pumpar definitivt inte sig själv full med droger i sällskap av 20 åringar på diverse festivaler så fort man får tillfälle. När man är en bra pappa så sitter man inte och vräker ur sig skit om sitt barns mamma, speciellt inte offentligt där det finns kvar i all evighet för ens barn att se. Man slänger inte ur sig grova könsord och skämt av sexuell natur i barnets närhet och tror att det räcker att åka till Marbejjjjja några månader i stöten så har man gjort sitt jobb som förälder. Man ignorerar inte sina skulder på nästan 2 miljoner och snackar skit om andra människor när man är 400 gånger värre själv.

Man flyttar inte heller 20 mil ifrån sitt barns trygghet efter en halvtimmes förhållande ihop med en osäker 23-åring vars prioritering är fest och ladd, man åker inte på en elscooter med sitt barn utan hjälm och man trycker heller inte sitt barn fullt med socker till frukost, lunch och middag medan hon går i nerkissad blöja och försöker få pappas uppmärksamhet när han gapar ikapp till rösterna i huvet för att skapa värdelöst content till youtube.

Det finns ingen som gett Christofer titeln ”världens bästa pappa” förutom han själv så om han ödmjukt skulle kunna kliva ner från sin höga häst nångång och se på situationen ur andras synvinkel än bara sin egen så kan han börja på steg ett och jobba sig uppåt.

Men nu väljer han istället att sätta sig själv högst upp från början och det som händer är att han ramlar rakt ner med nyllet först i stenhård asfalt när folk ifrågasätter och ser igenom hans bullshit. Därför blir han förbannad och defensiv för hans ego klarar inte av att folk inte håller med och stryker honom medhårs, något han är van vid sen barnsben. Han är värre än en pubertal 12 åring som vägrar inse att världen inte kretsar kring honom och att hans åsikt väger lika lite som piss i motvind när hans handlingar är raka motsatsen till det som kommer ur hans stora käft.

Man är inte världens bästa pappa när man beter sig som du gör, oavsett hur mycket man försöker intala sig själv eller andra om det, Chrippa lilla. Man up nångång och var den pappan till Chloe som du själv skulle vilja att hon valde till sina framtida barn om 25 år.
Citera
2023-09-14, 08:09
Medlem
Chrippa & Rask är väldigt lika varandra i hur dom beter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in