2023-09-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Tror helt ärligt inte att Chrippa medvetet är en dålig pappa, jag tror bara han behöver stöd och kunskap. Han kanske tror att det är normalt att gå med blöja och napp som 3-åring, han kanske inte fattar att man ska potträna eller inte ge ungen godis varje dag. Han verkar älska sin dotter, han behöver nog bara vägledning helt enkelt.

Delar denna bedömning.

Tror det ligger i hans personlighetsstörning att han inte är så omhändetagande med dottern, saknar förståelse för många saker, brist på ödmjukhet, empati osv.

Jag tror han verkligen älskar sin dotter och verkligen bryr sig om sina syskon tex.
Citera
2023-09-13, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Delar denna bedömning.

Tror det ligger i hans personlighetsstörning att han inte är så omhändetagande med dottern, saknar förståelse för många saker, brist på ödmjukhet, empati osv.

Jag tror han verkligen älskar sin dotter och verkligen bryr sig om sina syskon tex.

Att han älskar sin dotter är inga tvivel om! Men det är mer hur man tar hand om sitt barn och beter sig som förälder.
Varför t ex ska "lillen" komma dit innan allt är på plats i nya läggan?
Sedan säger han att han har haft henne i 3 veckor, det var det väl inte? Max 2 veckor.
Men han ljuger ju om allt som kommer ut ur det där hålet i ansiktet.
Citera
2023-09-13, 07:16
Medlem
Det är något så oerhört patetiskt att vara 34 år och gå runt med en kamera och filma sig själv på allmän plats samtidigt som man tänker på "content".
Citera
2023-09-13, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Det är något så oerhört patetiskt att vara 34 år och gå runt med en kamera och filma sig själv på allmän plats samtidigt som man tänker på "content".

Haha can agree more. Patetiskt egentligen med hela den här grejen med vloggar 🙃
Citera
2023-09-13, 13:48
Medlem
Luftiss avatar
Senaste vloggen så är det tydligen "kärnvapenkrig" med Jullan, trots att han hela tiden hävdat att de har en bra dialog. Lögnerna staplas, i vanlig ordning.
Citera
2023-09-13, 14:33
Medlem
Imponerande att de fått lägenhet så snabbt. Ockerhyra? 58 kvm och C ska ha ett eget rum. Kommer bli bättre men trångt.
Citera
2023-09-13, 15:20
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Är så trött på denna tölpen nu.
Gråter ut att dottern fyller år och dåliga ursäkter att han inte får träffa henne på sin dag.

1. Sluta tänk på dig själv och ”content” och flytta närmre ditt barn och hennes mamma.

2. Du skulle skippat taxiresorna i Marbella, Kroatien osv och tagit dig och lämnat en present till henne på hennes födelsedag.

3. Väx upp och klippen i helgen försvinner inte ifrån Youtube där du och massa små pojkar står höga som höghus. Dagen innan din dotter fyller år! Vad fan är det? Ta morgontåget till henne på födelsedagen med en present istället. Jävla ego!

4. Gör rätt ifrån dig nu. Skippa dina falska kläder/klockor/armband osv och börja jobba 7-16 och kom ikapp med dina skulder.

5. Sök hjälp för narkotikaberoendet och tänk på din dotter.

6. Börja aktivera ditt barn nu när hon är 3 med simskola tillsammans eller gymnastik eller något istället för att få ”content” till sociala medier och att hon träffar sina kusiner då och då. Hon måste träffa andra barn för hon blir äldre och kommer få det kämpigt att komma in i en grupp bland andra barn om några år.

7. Hitta ett samarbete med Julia och fokus på att bli sams och få er dotter nu att komma in på förskola där hon utvecklas och träffar andra barn.

8. Du skämmer ut dig och ta tag i dig själv och bli förälder. Andrew Tate och dina övriga förebilder har sina barn säkerligen på förskola och inte går hemma hela dagarna 3 år med blöja och napp. En idé är kanske att börja med potträning?

Tycker så synd om dottern och hoppas att Socialtjänsten ingriper fort.

Synd om ungen när hon väl får reda på (internet glömmer aldrig) att hennes egna farsa skippade hennes födelsedag pga han prioriterade knark & fylla istället.
Han är verkligen världens bästa farsa som han själv säger.

Hey Chrippa röd som en babianröv i ansiktet men passar ju ändå rätt bra då du ser ut som en i nyllet. Läser du detta så undrar jag om du tycker att ditt barn garanterat kommer att bli retat och kanske eventuellt utstött pga dina bravader? Du vet barn är grymma och dem kan retas på ett väldigt elakt sätt mot varandra.

Tänk när hon växer upp och måste gå med det i bakhuvudet att knark och alkohol betyder mer för dig än vad hon gör.

Hur tänker du när hon tex varit hos kalas hos nya vänner och finska lämna/hämta henne där? Jag menar du börjar ju bli rätt ökänd nu som en jävla pajas och tror du någon vuxen normal person I din ålder hade kunnat ha en diskussion tex om du ska hämta din unge på kalas? Nej för du är allas (som tyvärr råkar finna sig i närheten utav dig) skrattobjekt och byfåne. Nu skrattar ju inte hela Sverige då för så jävla "känd" är du inte fast du försöker påskina det för alla vet inte vem du är.

Vems fel är din olycka då? Kan du bevisa att din IQ inte delar samma siffra som din skostorlek (som är sant) så kan du nog lista ut vem roten till skiten är? Men sen så vet jag att det är kränkande att pressa svagbegåvade människor så hör kommer en ledtråd: Du
Fast jag har inga höga förhoppningar om att det går in i ditt huvud.
Citera
2023-09-13, 15:27
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Att dra ladd bakom stängda dörrar och att göra det i en live offentligt är två skillda saker. Han har en dotter dessutom.

Håller med, skulle min granne skjuta upp heroin i sitt hem så skiter jag i det så länge man slipper se skiten.

Chrippa (AnabolaDvärgen med gubbansiktet) skyltar med det för han tycker det är coolt. Kanske "coolt" för småkids att skylta med att dom röker en holk, dom tror att alla tycker att det är coolt men egentligen så är det bara dem själva som tycker att det är coolt och ingen annan. Det kan jag väl till viss del förstå då det hör till ungdomen att på ett eller annat sätt söka bekräftelse.

Chrippa är 34.......pinsamhets & patetiskbarometern slår i taket, det gör den iof varje gång han visar sitt rynkiga gubbansiktet på sociala medier.
Citera
2023-09-13, 15:34
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Chrippa du e KUNG skit i vad alla skriver här! 👑
Märker att du har hög standard. Han tar åt sig utav varenda litet inlägg som skrivs här på Flashback och det märks ju i hans meningslösa videos.

Härligt att du har samma grammatik som alla andra som ska boosta AnabolaDvärgen. Men mig lurar du inte.
Citera
2023-09-13, 18:32
Medlem
Finnj-vels avatar
Vänta lite nu vad fan har hänt? Jag har varit borta från forumet i ett halvår och det verkar som att Chrippa har vänt upp och ner på sitt liv? Har dom gått ut med att Julia var otrogen mot Chrippa? Det är så jävla larvigt, tycka vad man vill om invandrare och kulturer osv men Chrippa är fan helt från vettet. Han anser alltså att det största problemet med Julia var att mannen som hon låg med var en arab och han fick dessutom ta henne i röven vilket Chrippa aldrig har fått göra. Då avslöjade Chrippa att han en längre period varit med Linnea bakom Julias rygg. Det är därför som Chrippa grinar så jävligt om att dom måste gå separata vägar. Ni har barn tillsammans och du har prioriterat drogerna och en ny tjej vars karriär är att likställa med någon som jobbat i kassan på McDonalds i 5 år. Vad fan gjorde du såhär för... Stackars C. Dock så kommer jag aldrig för mitt liv förstå hur Julia kunde riskera att vara med en arab. Araber är inte kända för att vara snälla mot vita kvinnor direkt... Även C kunde ha skadats. Det är väl bara en tidsfråga egentligen.
Citera
2023-09-13, 19:24
Medlem
Rask gav svar på tal till honom idag och väldigt bra video:https://youtu.be/HwS3AUK164Y?si=vZ9pEmrJ7J3sCTx8

När man lyssnar så börjar Chrippa bli mer och mer som Olof K är mot hans bror.
Citera
2023-09-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Stackars C. Dock så kommer jag aldrig för mitt liv förstå hur Julia kunde riskera att vara med en arab. Araber är inte kända för att vara snälla mot vita kvinnor direkt... Även C kunde ha skadats. Det är väl bara en tidsfråga egentligen.

C:s stjärnor till föräldrar Chrippa och Julia är så duktiga på att snart få henne fosterhems placerad.

Har du missat ett halvår så har det kommit ut att Chrippa har skulder på 1,7 miljoner hos Kronofogden, raketforskaren ska snart in i rätten och C är nu 3 år och går fortfarande med blöja och använder napp, poserar hög med 20 åringar på festival dagen innan hans dotters 3 års dag och missade att fira henne mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in