2023-09-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Rask gav svar på tal till honom idag och väldigt bra video:https://youtu.be/HwS3AUK164Y?si=vZ9pEmrJ7J3sCTx8

När man lyssnar så börjar Chrippa bli mer och mer som Olof K är mot hans bror.

Kan Chrippa vara småkär i Rask?
Citera
2023-09-13, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Vänta lite nu vad fan har hänt? Jag har varit borta från forumet i ett halvår och det verkar som att Chrippa har vänt upp och ner på sitt liv? Har dom gått ut med att Julia var otrogen mot Chrippa? Det är så jävla larvigt, tycka vad man vill om invandrare och kulturer osv men Chrippa är fan helt från vettet. Han anser alltså att det största problemet med Julia var att mannen som hon låg med var en arab och han fick dessutom ta henne i röven vilket Chrippa aldrig har fått göra. Då avslöjade Chrippa att han en längre period varit med Linnea bakom Julias rygg. Det är därför som Chrippa grinar så jävligt om att dom måste gå separata vägar. Ni har barn tillsammans och du har prioriterat drogerna och en ny tjej vars karriär är att likställa med någon som jobbat i kassan på McDonalds i 5 år. Vad fan gjorde du såhär för... Stackars C. Dock så kommer jag aldrig för mitt liv förstå hur Julia kunde riskera att vara med en arab. Araber är inte kända för att vara snälla mot vita kvinnor direkt... Även C kunde ha skadats. Det är väl bara en tidsfråga egentligen.

De var inte Julia som var otrogen, de va Chrippa. Med Limmea! De om något är lågt. Men som sagt, Linnea har samma härliga intresse. Fest o vitt puder
Citera
2023-09-13, 20:21
Medlem
skadad87s avatar
Han är riktigt jobbig chrippa. Han borde foka på att betala sina skulder som den lilla luffaren han är.

Hoppas det går under för honom snart
Citera
2023-09-13, 20:21
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag tror alla föräldrar VET att man inte får knarka om man har vårdnaden om ett barn. Han är ju hög i var och varannan filmsnutt han lägger upp.

Bara vägledning, stöd och kunskap?

Det är väl ett stort problem om han knarkar när han har dottern eller någonsin är hög i närheten av henne, men om det är när hon är många mil därifrån hos sin mamma är det bara idiotiskt men det skadar inte henne nämnvärt.
Citera
2023-09-13, 20:40
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Det är väl ett stort problem om han knarkar när han har dottern eller någonsin är hög i närheten av henne, men om det är när hon är många mil därifrån hos sin mamma är det bara idiotiskt men det skadar inte henne nämnvärt.

Det skadar hans dotter då soc inte håller med. Speciellt som han lägger upp det offentligt.
Citera
2023-09-13, 20:42
Medlem
34 år och kallar sina följares mamma för hora. Men det är ungefär den kapacitet hans ordförråd innehåller. Väldigt rimligt att Sveriges bästa pappa beter sej så.
Citera
2023-09-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish

Jag kan hålla med mycket här. Men av knark kan man bli konstig, dålig prio av pengar osv. Man är ingen bra pappa om man knarkar även om dottern är 100 mil och 10 dagar borta.
Citera
2023-09-13, 20:45
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
De var inte Julia som var otrogen, de va Chrippa. Med Limmea! De om något är lågt. Men som sagt, Linnea har samma härliga intresse. Fest o vitt puder
Alltså både ja och nej. Julia var otrogen först, men egentligen var hon inte otrogen, hon sa bara att hon var det. Det är en lång historia men Julia gjorde ett galet smart drag vilket fick Chrippa att avslöja sitt ess i rockärmen direkt, men det var precis vad Julia ville. Jag ser fram emot när Chrippa släpper en storytime där han faktiskt berättar sanningen om denna karusell. Det var snart ett halvår sedan som det hände.
Citera
2023-09-13, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
34 år och kallar sina följares mamma för hora. Men det är ungefär den kapacitet hans ordförråd innehåller. Väldigt rimligt att Sveriges bästa pappa beter sej så.
Har han kallar J för hora???
Citera
2023-09-13, 20:47
Medlem
Chrippa säger att nya lägenheten är 1a hand. Om detta stämmer har de köpt det och det är väl högst olagligt. Troligtvis är det 2a hand med extrem hyra.

Ironiskt att han kritiserar Rask för inte varit på Jockes premiär när han själv inte är på dotterns födelsedag.
Citera
2023-09-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Har han kallar J för hora???

Nej i en kommentar svarar han än att hans mamma är en hora. Rask tar upp det på slutet.
Citera
2023-09-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Alltså både ja och nej. Julia var otrogen först, men egentligen var hon inte otrogen, hon sa bara att hon var det. Det är en lång historia men Julia gjorde ett galet smart drag vilket fick Chrippa att avslöja sitt ess i rockärmen direkt, men det var precis vad Julia ville. Jag ser fram emot när Chrippa släpper en storytime där han faktiskt berättar sanningen om denna karusell. Det var snart ett halvår sedan som det hände.
Nu vet jag att du känner någon av dem för ingen har skrivit detta offentligt. Detta vet bara dem i innerkretsen/de som känner C eller L. J var otrogen mot C flertalet gånger och sen gick förhållandet utför och C var otrogen mot J med L.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in