Citat:
Om en dryg timme lyfter planet och flyger tillbaka - klockan 17:40. Du kan sitta klistrad vid skärmen runt 13 timmar och följa det live! Eller så kan du skita i det och påstå att det sker inte "just nu" tills du blir blå i ansiktet medan den här rutten flygs varje dag i verkligheten och du kan följa det varje dag i verkligheten. Kör hårt! I slutändan så ljög du oavsett, så mig spelar det ingen roll vilket.
Men det är väl status quo för plattfötter - ignorera och ljug.
Citat:
Om en dryg timme lyfter planet och flyger tillbaka - klockan 17:40. Du kan sitta klistrad vid skärmen runt 13 timmar och följa det live! Eller så kan du skita i det och påstå att det sker inte "just nu" tills du blir blå i ansiktet medan den här rutten flygs varje dag i verkligheten och du kan följa det varje dag i verkligheten. Kör hårt! I slutändan så ljög du oavsett, så mig spelar det ingen roll vilket.
Hur vet du inte att det bara är inlagt i systemet för att se ut som det ska åka något plan där.
Varför bokar du inte en biljett på det flyget så kan du bevisa att det är möjligt, ta med dig en gopro och filma hela resan också. Eller så skiter du i det och förlitar dig helt på vad en sida säger till dig istället för att använda dig egna hjärna, är väl enklare så.
Bevisa för mig att det planet åker där på riktigt istället för att prata massa strunt.
Det är ganska logiskt, varför skulle det vara helt minimal flygtrafik där i jämförelse med resten av "planeten"
Det är enkelt att säga att någon ljuger fast du vet att jag har rätt.