2023-09-11, 16:50
Medlem
Lite off topic men om man lyssnar på låten Gokart av Yasin, Dreelow och Einar. Riktigt fet för övrigt särskilt Einars del.

Varför blev Yasin sur på Einar och deltog i kidnappningen? Enligt Iljas vittnesmål så blev Yasin och Ilja vänner när de satt inne.

Enligt Big Drippa så lackade Yasin på Einar när Einar ska ha legat med Yasins kusin och i samband med själva akten fotat tjejen och skickat till Yasin. Därefter beefandet och ingen Gokart släpptes.

Stämmer detta? Alltså blev Yasin sur efter att Einar låg med Yasins kusin? Och låg Einar med henne eller är det bara något rykte som kommit till Big Drippa?

Har alltid undrat vilken brud Einar syftar på i låten "sätter dom på plats"
Där han sjunger "Din guzz har varit fast bror redan sen min debut hon vill röka från min hasch tills min hasch den är slut inte för att vara sån men hon är fast på min...."

Vilken brud syftar han på? Är det Yasins kusin han syftar på eller vem?
Citera
2023-09-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanni
Lite off topic men om man lyssnar på låten Gokart av Yasin, Dreelow och Einar. Riktigt fet för övrigt särskilt Einars del.

Varför blev Yasin sur på Einar och deltog i kidnappningen? Enligt Iljas vittnesmål så blev Yasin och Ilja vänner när de satt inne.

Enligt Big Drippa så lackade Yasin på Einar när Einar ska ha legat med Yasins kusin och i samband med själva akten fotat tjejen och skickat till Yasin. Därefter beefandet och ingen Gokart släpptes.

Stämmer detta? Alltså blev Yasin sur efter att Einar låg med Yasins kusin? Och låg Einar med henne eller är det bara något rykte som kommit till Big Drippa?

Där han sjunger "Din guzz har varit fast bror redan sen min debut hon vill röka från min hasch tills min hasch den är slut inte för att vara sån men hon är fast på min...."

De med yasin kusin va påhitt o de 3 år gammalt dem kom ut med att de it va sånt för 3 år sen
Citera
2023-09-12, 09:24
Medlem
Citat:

Läser man mellan raderna kan man tro att flera rader i olika låtar är menade till Havals ”fru” som han själv kallar henne. Men det är spekulationer

Go kart läcktes väl under perioden med kidnappningen också och i så fall är det ju inte orimligt att den spelades in under studiobesöket där Yasin skulle lämna över Einar till Vårby. Dree Low var med vid det tillfället också
Citera
2023-09-12, 12:48
Medlem
Tack för svaren.
Citera
2023-09-12, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
De med yasin kusin va påhitt o de 3 år gammalt dem kom ut med att de it va sånt för 3 år sen

Söderortsicario du verkar insatt. Om bagis skickade snickers pga vad han gjorde, vilket dessutom stärks av videon där man hånar snickers och det står "bgs" på videon vilket jag tolkar som bagis.

Vem var den andra förutom snickers? Du skrev tidigare att Mariachi dog pga annan konflikt. Allchronix har bekräftat dina uppgifter att bagis tog snickers om jag minns rätt. Snickers/Awalee var nära Haval.

Vem var den andra?
Citera
2023-09-12, 13:29
Medlem
Citat:
Söderortsicario du verkar insatt. Om bagis skickade snickers pga vad han gjorde, vilket dessutom stärks av videon där man hånar snickers och det står "bgs" på videon vilket jag tolkar som bagis.

Vem var den andra förutom snickers? Du skrev tidigare att Mariachi dog pga annan konflikt. Allchronix har bekräftat dina uppgifter att bagis tog snickers om jag minns rätt. Snickers/Awalee var nära Haval.

Vem var den andra?
Som tidigare nämnts är väl scar en lågoddsare
Citera
2023-09-13, 11:21
Medlem
I låten Southside så sjunger Haval att han "vann" över Nisse och att det "kändes bra".
Vilket alltså inkluderar att ha förlorat både sin bror Dara och sin vän Snickers (Awalee?)

Alltså betyder det att han värderade Nisses död högre än att ha både Dara och Awalee kvar levande. Eftersom att nettoresultatet i Havals värld är att betrakta som en vinst.

Tragiskt att han ser så på sin bror. Vad jag hört som ändå bor på södra sidan så var Dara väldigt älskad i sin trakt och hade många vänner, folk sagt som visste vem han var typ hans vänners vänner. I sin låt Lojalitet som Haval släppt nyligen som jag lyssnade på igår så sjunger han att han vill krama sin bror (Dara?) Och besöka "palatset där Awalee bor". Och att gud kan "ta mig hem" men att han bara först "vill ta några till". Dvs han vill dö men vill först döda några till först. Lite paradoxalt men, en bra mycket djupare låt än Southside iaf.

För övrigt hörde jag på en fest i Stockholm för två helger sedan av en shuno som tydligen träffat Macky vid något tillfälle där han ska ha frågat Macky vad han tyckte om Nisse och Macky ska ha sagt att han gillade Nisse. Och detta ska ha varit rätt nyligen.

Jag trodde Macky var nära Haval?
Citera
2023-09-13, 12:23
Medlem
Citat:

Vem var den andra?

De var ej bagis som tog snickers de va tre andra men såklart försöker Yosef ta på sig äran fast han ej gjort ett skit i hela den skjutningen
Citera
2023-09-13, 12:28
Medlem
Det är flera olika profiler med uppenbar olika bakgrunder som bekräftat att det var bagis/YK som tog snickers. Bland annat Allchronix har sagt detta som har mycket hög detaljrikedom och trovärdighet i sitt skrivande här. Många skrev dessutom skit om YK att "ingen kör för Nisse" bla bla. Profilerna som sagt att Bagis tog snickers har dessutom påtalat att bagis kört för Nisse och det senare visade sig vara helt sant och därför tror jag också på det tidigare dvs bagis tog snickers. Tills dess att någon presenterar detaljer som ger alternativ förklaring alternativt bekräftar sin bild med flera andra trovärdiga profiler. Punkt.
Citera
2023-09-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grinchen457
De var ej bagis som tog snickers de va tre andra men såklart försöker Yosef ta på sig äran fast han ej gjort ett skit i hela den skjutningen

Du skrev själv förra året att Snickers död var en hämnd för Nisse... Elller hur. Så vem tog snickers om inte bagis? Där du dessutom själv påstår att det var hämnd för Einar. Så vilka kör för Nisse förutom bagis?
Citera
2023-09-13, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grinchen457
Bagis skicka snickers i den konflikten, alla vet de bagis skarpnäck dalen
Citera
2023-09-18, 16:05
Medlem
Vem mördade Einar?? Vad har ni flashback-detektiver kommit fram till??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in