Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-12, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villvandrer
Ny artikkel på Ringerikes Blad: https://www.ringblad.no/advarer-mot-rykter-og-spekulasjoner-av-hensyn-til-etterforskningen-og-avdodes-familie/s/5-45-1725260

Lite nytt der. Journalisten spør om det var montert kamera i sprinteren. Politiet svarer "ingen kommentar."

Ellers oppfordrer de til å ikke spre rykter om avdøde. Det er stort sett det artikkelen inneholder.

Går det rykter i bygda eller tipses de om forum som omtaler saken?
Citera
2023-09-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Jeg trodde han fortsatt var blandesjef på Heidelb. Men om det er stengt så vet jeg ikke. Om man søker på Heidelb. på Facebook og ser under innlegg andre har delt, så er det flere firmaer som tagger de i nylige innlegg ang jobb og samarbeid. Sist var vel bare for tre dager siden.

Heidelb har jo x antall stasjoner i Norge. Så det er kun avd.Høne som er stengt.
Citera
2023-09-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Joda, jeg er ikke uenig i det heller.. Det er så mange muligheter. Tidspunktet (som en bruker nettopp siterte meg på) taler mer for jobb oppdrag en fredsmøte.. Jeg ser den.

Løsningen ligger nok i disse taggerne, som er avbildet i denne vw. Men denne bilen er det merkelig tyst om, selv om den er koblet tett opp mot drapet.

Disse taggerne må jo ha blitt avhørt.., og det er for meg en gåte hvorfor de ikke er bejært varetektsfengslet dersom de ikke har samarbeidet.
Usikker på om det er nevnt tidligere, men Politiet vet godt hvem taggere er. De har bilder av registreringsnummer og gjerningspersonene mens de holder på. Trolig er de ute av saken når det gjelder drapet
Citera
2023-09-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Går det rykter i bygda eller tipses de om forum som omtaler saken?

Tipper det går mye rykter i byen der nå. Og det er jo lokalavisa, så regner med at de mener lokalt.
Citera
2023-09-12, 22:55
Medlem
Leste den nye artikkelen i ringblad.. Jeg tror denne saken handler om mye mer en sjeiken å hevngjerrighet for VT fengsling.. Det bynner å skinne igjennom, og avhørt skriver det samme på insta.
Citera
2023-09-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokkal
Usikker på om det er nevnt tidligere, men Politiet vet godt hvem taggere er. De har bilder av registreringsnummer og gjerningspersonene mens de holder på. Trolig er de ute av saken når det gjelder drapet

Ja, og det skjønner jeg ikke at går sn. (At de er ute av saken)
Citera
2023-09-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Har gått litt røft gjennom de navn som er nevnt her med bedrifter. Synes det er noe påfallende at mange av de har blitt stiftet 2021-23, eller endret navn etc. Ikke helt feil å tenke tanken om hvitvasking vel🙈

Hvordan?
Citera
2023-09-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ja, og det skjønner jeg ikke at går sn. (At de er ute av saken)
Det har vel noe med at saken er større og mer komplisert enn taggingen. At han har irritert på seg noen er ikke umulig, de tagger og holder på med barnestreker. Men ikke drap. I dont know
Citera
2023-09-12, 22:59
Medlem
Citat:
Leste den nye artikkelen i ringblad.. Jeg tror denne saken handler om mye mer en sjeiken å hevngjerrighet for VT fengsling.. Det bynner å skinne igjennom, og avhørt skriver det samme på insta.

kan noen klippe og lime fra ringblad, takk!!
Citera
2023-09-12, 23:02
Medlem
Citat:
Det har vel noe med at saken er større og mer komplisert enn taggingen. At han har irritert på seg noen er ikke umulig, de tagger og holder på med barnestreker. Men ikke drap. I dont know

Ja jeg tror også det sitter to stk og angrer no jævlig på timingen av tagge-stuntet sitt...
Citera
2023-09-12, 23:04
Medlem
Citat:

Hvorfor tror du de er ute av saken?
Citera
2023-09-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
kan noen klippe og lime fra ringblad, takk!!

Flashback-mods'a er ikke spesielt fan av at det deles plussartikler her
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in