2023-09-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraaka
Link til tråden dette beskrives i?
Lurer også på det…
Citera
2023-09-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crinna
Jeg er en av de nysjerrige. True crime er blitt mitt tidsfordriv som kronisk syk m mye sofatid. Så da var d innrømt.

Hørte på podcasten D*irektørs*vindelen og leita opp bilde av mannen d gjelder på google, der var han avbildet m lillesøtra PHP faktisk.

Bare en liten funfact, som jeg ikke finner nevnt i tråden tidligere.

Mange spennende teorier her. En ting jeg tenkte på etter at jeg leste av JAH var skutt i leggen; kan plankebitene som er fjernet ha blodig fotspor på seg? Eller kule + blod hvis kula gikk gjennom leggen?

Anbefaler deg å lese tråden. Det er tross alt 427 sider med diskusjon. Spørsmålet ditt har også blitt tatt opp tidligere.
Citera
2023-09-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mycroftholmes12
Det er samme ja. Samme dama (eksen hans) har kommentert på begge bildene

Vet du at det er dama hans som har kommentert under bildet? For noen dager siden var de to kommentarer og nå er de borte. Dama på bildet er ikke samme person som har kommentert.
Citera
2023-09-18, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillemyy
Lurer også på det…

Jeg fant siden, men jeg gidder ikke å legge ut link... blir for dumt om flere hundre lesere skal registrere seg på et forum for steroider for å lese det.

Jonas virker som en egoistisk person vil jeg si. Han var tydeligvis en småkriminell.

Fra forumet:

----

Jonas henriksen

Mobiltelefon 918 59 793
Adresse Anettes vei 48,
3518 Hønefoss

Denne dritt ungen har lurt meg for 17k og mange fler.

----
samme typen som lurte 5 lax fra meg

-----

bardufoss, rusta leir, stridstren bataljon. Han dimmer i Juli. Kan muligens få tak i troppsjefen hans om noen ønsker å kontakte han. Blir han kasta ut nå mister han vel over 30.000 i dimmepenger, uten å si det sikkert.

Edit: Han er tillitsvalgt i forsvaret, og skal sette et godt eksempel. Han har også planer om å fortsette i forsvaret etter førstegangstjenesten, muligens karriere.

Han dimmer som sagt i juli, og får da rundt 30.000kr og burde være i stand til å gjøre opp for seg.

-----

Står på facebooken hans "Kommende Grenader for Hæren
Starter den 1. august 2014"

Bare å si til han det at du kontakter Hæren hvis ikke han gjør opp for seg og at de da vil få servert litt mere info om han enn han er komfortabel med.
Har vært borti en sånn type før som skulle ha en karriere i Hæren og han ga seg fort når den visa kom .

-----
Gå etter karriere/jobb da kommer de fort på banen med penger

Godt jobbet med infomasjon her, fyren må jo være tilbakestående som er så lett og finne. Samt som lar så mye godt med infomasjon ligge så lett tilgjengelig. Folk tenker ikke langt.

Idioter.

-----
Senast redigerad av Jocturnal 2023-09-18 kl. 18:10.
Citera
2023-09-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Jeg fant siden, men jeg gidder ikke å legge ut link... blir for dumt om flere hundre lesere skal registrere seg på et forum for steroider for å lese det.

Jonas virker som en egoistisk person vil jeg si. Han var tydeligvis en småkriminell.

Fra forumet:

----

Jonas henriksen

Mobiltelefon 918 59 793
Adresse Anettes vei 48,
3518 Hønefoss

Denne dritt ungen har lurt meg for 17k og mange fler.

----
samme typen som lurte 5 lax fra meg

-----

bardufoss, rusta leir, stridstren bataljon. Han dimmer i Juli. Kan muligens få tak i troppsjefen hans om noen ønsker å kontakte han. Blir han kasta ut nå mister han vel over 30.000 i dimmepenger, uten å si det sikkert.

Edit: Han er tillitsvalgt i forsvaret, og skal sette et godt eksempel. Han har også planer om å fortsette i forsvaret etter førstegangstjenesten, muligens karriere.

Han dimmer som sagt i juli, og får da rundt 30.000kr og burde være i stand til å gjøre opp for seg.

-----

Står på facebooken hans "Kommende Grenader for Hæren
Starter den 1. august 2014"

Bare å si til han det at du kontakter Hæren hvis ikke han gjør opp for seg og at de da vil få servert litt mere info om han enn han er komfortabel med.
Har vært borti en sånn type før som skulle ha en karriere i Hæren og han ga seg fort når den visa kom .

-----
Gå etter karriere/jobb da kommer de fort på banen med penger

Godt jobbet med infomasjon her, fyren må jo være tilbakestående som er så lett og finne. Samt som lar så mye godt med infomasjon ligge så lett tilgjengelig. Folk tenker ikke langt.

Idioter.

-----

Såpass ja....
Takk for kopi. Har ikke ønske om å melde meg inn i et steroid- forum.😵‍💫🙈
Citera
2023-09-18, 18:49
Medlem
Ny artikkel i dag (Dagbladet, 18.09.23)

Jonas-drapet: - Nye avhør:- Ventet bevisst:

Citat:
Politiet har gjort flere nye avhør etter at en 28 år gammel mann ble pågrepet for drapet på Jonas Aarseth Henriksen. - Vi ventet bevisst til etter pågripelsen, sier politiet.

Politiet utelukker fortsatt ikke at det vil komme flere pågripelser i saken hvor Jonas Aarseth Henriksen (30) er drept. Torsdag formiddag ble en 28 år gammel mann pågrepet og siktet for drap eller medvirkning til drap.

- Etterforskningen fortsetter for fullt med vitneavhør og gjennomgang av video. Vi har gjennomført noen vitneavhør som vi bevisst ventet med til pågripelsen var gjort, sier politiadvokat Tine Henriksen til Dagbladet mandag.

https://www.dagbladet.no/nyheter/nye...visst/80215694

Ikke mye nytt med andre ord.
Citera
2023-09-18, 18:59
Medlem
En kompis av KV er savnet

https://www.ostlendingen.no/leteaksj...s/5-69-1567518
Citera
2023-09-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Ny artikkel i dag (Dagbladet, 18.09.23)

Jonas-drapet: - Nye avhør:- Ventet bevisst:

https://www.dagbladet.no/nyheter/nye...visst/80215694

Ikke mye nytt med andre ord.

Nei... skulle gjerne visst hvorfor de ventet med avhør av enkelte personer til etter pågripelse. Men jeg er litt lei av gjetting.

Skulle ønske de kunne gå ut med litt av hendelsesforløpet for å se om vi har klart å gjette oss frem til hva som har skjedd.

Er det skutt på avstand, var det slosskamp. Hvor ble han skutt.
Citera
2023-09-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagemobler

Hvordan vet du at det er en kompis?
Citera
2023-09-18, 19:05
Medlem
Citat:

er han savnet eller "etterlyst" de fleste her har nok ikke abonement for å lese dette..
Citera
2023-09-18, 19:05
Medlem
Citat:

Ett citat ur artikeln är önskvärt att bifoga då den ligger bakom betalvägg, alla kanske inte prenumererar på just den tidningen.
Citera
2023-09-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Ett citat ur artikeln är önskvärt att bifoga då den ligger bakom betalvägg, alla kanske inte prenumererar på just den tidningen.

– Vi leter etter en mann i 20-åra som er savnet fra bopel i Rena sentrum, står det i meldingen fra politiet.

De ble varslet ved 09.30-tiden, og har lett etter den savnede mannen siden.

Han skal være iført svart jakke og svarte bukser, og har brunt langt hår.

– Formentlig har han blitt borte i løpet av natta, sier operasjonsleder Kristian Bjaanes til Østlendingen.

Flere frivillige ressurser bistår i letingen.

Sent mandag ettermiddag fortsetter aksjonen med full styrke.

– Leteaksjonen pågår fortsatt, og vil fortsette utover kvelden og natten med samme styrke som vi har nå, sier oppdragsleder Anders Ulshagen Jordet.

Det er flere hunder fra Norske Redningshunder med, samt mannskaper fra Røde Kors.

Det har regnet mye mandag ettermiddag, og det skal komme mer i kveld.

– Regnet har ikke så mye innvirkning på letingen. Det kan gjøre det litt vanskelig noen steder med tanke på sikt og sånt, men det skaper ikke store problemer.

Leteaksjonen foregår i et område i og rundt Rena sentrum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in