Citat:
Ursprungligen postat av
Lillemyy
Lurer også på det…
Jeg fant siden, men jeg gidder ikke å legge ut link... blir for dumt om flere hundre lesere skal registrere seg på et forum for steroider for å lese det.
Jonas virker som en egoistisk person vil jeg si. Han var tydeligvis en småkriminell.
Fra forumet:
----
Jonas henriksen
Mobiltelefon 918 59 793
Adresse Anettes vei 48,
3518 Hønefoss
Denne dritt ungen har lurt meg for 17k og mange fler.
----
samme typen som lurte 5 lax fra meg
-----
bardufoss, rusta leir, stridstren bataljon. Han dimmer i Juli. Kan muligens få tak i troppsjefen hans om noen ønsker å kontakte han. Blir han kasta ut nå mister han vel over 30.000 i dimmepenger, uten å si det sikkert.
Edit: Han er tillitsvalgt i forsvaret, og skal sette et godt eksempel. Han har også planer om å fortsette i forsvaret etter førstegangstjenesten, muligens karriere.
Han dimmer som sagt i juli, og får da rundt 30.000kr og burde være i stand til å gjøre opp for seg.
-----
Står på facebooken hans "Kommende Grenader for Hæren
Starter den 1. august 2014"
Bare å si til han det at du kontakter Hæren hvis ikke han gjør opp for seg og at de da vil få servert litt mere info om han enn han er komfortabel med.
Har vært borti en sånn type før som skulle ha en karriere i Hæren og han ga seg fort når den visa kom .
-----
Gå etter karriere/jobb da kommer de fort på banen med penger
Godt jobbet med infomasjon her, fyren må jo være tilbakestående som er så lett og finne. Samt som lar så mye godt med infomasjon ligge så lett tilgjengelig. Folk tenker ikke langt.
Idioter.
-----