Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-09-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
Er det noen som vet om politiet kan vente med å sikte og ta en mistenkt GM for å holde personen under oppsyn for å ta enda større fisk?

Siden vi har jo på en måte fått det bekreftet at det er en komplisert sak ihvertfall. Med sykt lite info fra politiet og media.

Jeg tror politiet vet hvem GM er/tilknytningen til GM i lokal miljøet er men venter med å inndra denne personen/ personene for å prøve å ta noen bakmenn. Kan politiet gjøre det??

Er det etisk riktig iforhold til JAH nærmeste og hans selv? Eller er de så klare i sin sak at de kan gjøre det og har så god kontroll på GM at han er teoretisk "tatt" fordi de han har under kontroll?

Usikker på hvordan praksisen er rundt dette, sikkert noen som vet.
Men jeg tenker at Politiet vet hvem de/den skyldige er , og at det er fler som dekker hverandre med alibi så politet må kanskje bygge en mer solid sak så de avlytter/følger med på i alt de foretar seg.
Citera
2023-09-12, 20:28
Medlem
Nå er en narko liga avslørt . Litt utenom dette på en måte, men om noen av teoriene stemmer ang at saken har hatt tilknytning til et større nettverk kan det mulig være at politiet kan komme ut med flere opplysninger.
Citera
2023-09-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaploes
Nå er en narko liga avslørt . Litt utenom dette på en måte, men om noen av teoriene stemmer ang at saken har hatt tilknytning til et større nettverk kan det mulig være at politiet kan komme ut med flere opplysninger.
Hvor har du dette fra?
Citera
2023-09-12, 20:43
Medlem
Citat:

Er det et rykte som går?
Citera
2023-09-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Er det et rykte som går?

Hvor er dette da? Hønefoss?
Så feil her nå 😅 leste litt kjapt her
Trodde du skrev: er et rykte som går
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-12 kl. 20:47.
Citera
2023-09-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Er det et rykte som går?
Vært nevnt i tråden samt opplysninger om mistanke eller rykter om razzia.
Citera
2023-09-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Hvor er dette da? Hønefoss?
Så feil her nå 😅 leste litt kjapt her
Trodde du skrev: er et rykte som går

😅
Citera
2023-09-12, 20:54
Medlem
Citat:
Vært nevnt i tråden samt opplysninger om mistanke eller rykter om razzia.
Vi får vel bare vente å se
Citera
2023-09-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Hvor har du dette fra?
Dagbladet 😅 blir litt for ivrig og rask med kommentarer. Må ha meg unnskyldt for det
Citera
2023-09-12, 20:58
Medlem
Citat:
Joda, ser jo muligheten for at en tar de jobbene en kan ta uansett sted, men litt sånn meningsløst vissomatte det ikke var.noen brønn der. Da måtte i såfall "kunden" være.overbevisende nok om at det fantes noe J kunne hjelpe med. Mange muligheter i hva som kan ha utspilt seg på stedet, som noen nevnte her tidligere, men klarer ikke helt se for meg en mann på flukt som endte i kroppstillingen han ble funnet i. Når skulle han ha hatt grunnlag for å sende skjermbildet? Rakk han å sende mens han var i en truet situasjon eller like før han sovnet inn i håp om å bli funnet.
Vet noen om brønnspesialisten AS var J? Så de reklamerte for ny type maskineri /anretning for brønn i juli.

Det er nettopp dét - hvordan foregikk kommunikasjonen for oppdraget(hvis det var et) og hvem var personen på andre siden av kommunikasjonen?
Skjermbildet må ha blitt sendt i det øyeblikket han;
1) kom på at han glemte å si ifra om oppdraget til kollegaer
2) ante ugler i mosen/at det var et setup

Kroppsstillingen er vanskelig å mene noe om, det er så utrolig mange faktorer. Ble han sjekket av GM etter at bilen stoppet og som deretter endret J sin posisjon etter hans død?

Brønn*pesialisten er et foretak som ble stiftet av J 11.08.2023, men registrert i enhetsregisteret 25.08.2023.. Vemodig å se disse datoene..
Dette selskapet har ingen tilknytning til H*eneiksen S*olutions, kun samme eier.
Årsaken til at han valgte å etablere dette da han allerede eide et foretak er uvisst.
Citera
2023-09-12, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Har flere enn den ene brukeren sagt at det sto et navn til? Hen mente jo det sto både homo *rne og homo M*ts, men det syns jeg er veldig rart. Jeg så personlig alle stedene (uten om to) og på ingen av de sto det m*ts. Heller ingen andre jeg jar snakket med har sett eller hørt at det sto det noe sted. Så om noen som faktisk har sett det kan bekrefte eller avkrefte det, så hadde det vært fint.

Sto homo Mats på haldenjordet.

Og tyster Jonas og Homo Mads Arne på Steinsåsen.

Homo Arne sto også nede ved Shjongslund.
Citera
2023-09-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Sto homo Mats på haldenjordet.

Og tyster Jonas og Homo Mads Arne på Steinsåsen.

Homo Arne sto også nede ved Shjongslund.

Gravøren bak disse må jo være han som ble oppsøkt av JAH og MA hvis det stemmer at MA var med og banket på døra til han det ble snakket om på avhørt.
Det kan det vel ikke være noe tvil om.
Og da er det vel han sjeiken det var prat på etter det jeg kan skjønne?
Noen som vet hva slags oppførsel det kan være på han hvis han blir trengt oppi et hjørne? Kan han være nervøs og litt lett på avtrekkeren for å si det sånn?
Han turte jo ikke åpne døra da de banket på, er han en feiging som ikke turte møte JAH ansikt til ansikt? Virker som en feiging som har plantet et skudd i ryggen på JAH.
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-12 kl. 21:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in