Citat:
Ursprungligen postat av
Haaploes
Ja, jeg tenker at i området der har gjerningspersonen(e) fått herje på som de vil for å si det sånn. Viss ikke kameraet i bilen evt stod på, men dersom GM har hatt tilgang er det sikkert forsøkt destruert. Synes det er noe rart at det har vært så mye styr i forkant med tanke på både lås og skudd til at hendelsen kun har skjedd ved denne hytten. Om jeg kan si, noe amatørmessig utført, og kan dra tanken over på at det kanskje ikke er planlagt i den grad å kun henrette dersom mye gjeld fra en dealer av betydning. Skal være litt forsiktig, men dersom feks en av GM var en bekjent av JAH er det ikke så farlig å legge igjen biologiske spor i bilen, mtp at flere kan ha brukt den i jobbsammenheng.
Du har gode poeng.
Jeg redigerte inn dette i forrige innlegg: "Hvorfor valgte GM dette området i Veernv.? Ønsket GM eventuelt å kaste mistanke mot en eller flere uskyldige personer som har eller har hatt tilknytning til det området (gjennom feks jobb eller bekjente)?"
Jeg spekulerer på om taggingen var villeding og at
hvis drapet var planlagt så kan GM ha bestilt taggingen fordi GM ønsket å få politiet til å tro at en eller flere uskyldige personer (ikke taggerne men de personene som tekstene i taggingene skulle peke mot) sto bak drapet.
Er det slik at en eller flere av de personene som tekstene i taggingene "peker mot"
har tilknytning til områdene ved og/eller i nærheten av Veernv.? Hvis det er slik, er det ikke tilfeldig, og jeg tenker at GM med dette da har prøvd å kaste mistanke mot uskyldige personer.
Hvis en eller flere av de personene som tekstene i taggingene "peker mot" har tilknytning til en svart Suv, så kan GM ha parkert en svart Suv på en mistenkelig måte dagen før drapet for å kaste mistanke mot disse uskyldige personene.
Om villeding: Hvis GM har overdrevet villedingen, så blir villedingen gjenomskuet. Men det tenkte kanskje ikke GM på?