2023-09-11, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Tackar, bra karta! Hittade en i hemtrakterna jag missat, någon mer info om personen. Behöll polisen honom?

https://dumpen.se/2022/06/29/mannen-som-polisen-hann-gripa-napp-115/
Hmm jag minns inte, var det inte hans som dömdes? Har för mig att det inte var Dumpen-relaterat men tyvärr barnövergreppsrelaterat.
Citera
2023-09-11, 23:21
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Hmm jag minns inte, var det inte hans som dömdes? Har för mig att det inte var Dumpen-relaterat men tyvärr barnövergreppsrelaterat.

Fi fan, sökt lite men inte hittat någon rebus/id. Sjukt om en av de som verkligen åkt fast ska kunna gömma sig i anonymitet. Fram med fiskekläderna, Flashback! Vem är han:

Citera
2023-09-11, 23:22
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YELLOWSUPERCAR
Har någon kvinna åkt dit någon gång?

Ja en. Ett riktigt skabb som ville sälja sitt lilla barn. Hon är väl alltjämt verksam på någon av de stora porrsajterna. Hon påstod hon skulle anmäla Patrik&Sara för förtal men det blev det inte mycket med.
Citera
2023-09-11, 23:24
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ny gädda!

Snabbgäddan #274

https://dumpen.se/2023/09/11/snabbgaddan-napp-274-stockholm/

Det märks gäddorna blir mer och mer rädda för dumpen. Var och varannan verka misstänka det är nåt lurt. Ändå kan de inte hålla sig borta.

*Gäsp* vilken tråkig fångst. Enda som kom ut av det här är att alla nu vet att han är ett äckel med jävligt liten kuk. Pinsamt för honom men tråkigt för oss som tittar. Ser ut på bilderna som att han bor i nån mörk mancave i en förort och det innebär säkert att han är singel och inte har nåt till social fallhöjd. Jag gissar på arbetslös eller jobb i nåt gatukök.
Citera
2023-09-11, 23:26
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Jäkligt märkligt, de måste vara i princip efterblivna (vilket motsägs av de som är professorer, konsulter, egna företagare mm). Antingen är de så sprängkåta när de tror att de äntligen har hittat ett barn att knulla så hjärnan får kortslutning, eller så vill de åka fast i nån typ av "rop på hjälp".

Håller helt med. Har sagt tidigare att jag inte fattar att alla de här idioterna verkligen tror att det är sant att 14-åringar är intresserade av dom.

Skulle i alla fall vara kul att få skratta åt nån som åker fast med flit. Typ kommer till konfrontationen och dumpen säger ”du är här för att träffa ett barn” och som svarar typ ”jajamän” och sen börjar böla om hjälp. Skulle också vara kul att få höra Patriks comeback på den eftersom han har övat in svaret på motsatsen i typ 2750 lika tråkiga konfrontationer nu.
Senast redigerad av FernandoFisring 2023-09-11 kl. 23:32.
Citera
2023-09-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Han sade i chatten att han bodde där, kan ju dock ljuga! skicka gärna pm med namnförslag så kan jag kolla lite.

Han skrev att han finns på Rindö. Det kan betyda många saker.

1. Att han finns där just för tillfället av någon anledning. Ute på besök eller ett temporärt jobb. Kanske hundvakt åt någon över dagen?
2. Att hans arbetsplats finns på Rindö.
3. Att han helt enkelt ljuger för att inte avslöja för mycket om sig själv.
Citera
2023-09-12, 00:16
Medlem
Citat:
Fi fan, sökt lite men inte hittat någon rebus/id. Sjukt om en av de som verkligen åkt fast ska kunna gömma sig i anonymitet. Fram med fiskekläderna, Flashback! Vem är han:

Jäklar vad han liknar en man som jag hade en del att göra med för säg 15 år sedan! Har inte haft med honom att göra på minst 10 år. Skulle mycket väl kunna vara den mannen.

Jag och namn...suck.
Citera
2023-09-12, 00:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jäklar vad han liknar en man som jag hade en del att göra med för säg 15 år sedan! Har inte haft med honom att göra på minst 10 år. Skulle mycket väl kunna vara den mannen.

Jag och namn...suck.

Fick info av annan användare. Han kallar sig "Mike" i chatten med Dumpen, tänk långa versionen av Mikael på engelska. Sen börjar efternamnet på tredje bokstaven i alfabetet, kommer inte på mer rebus för det var ett konstigt efternamn. Född 74. Däremot hittar man inte honom nånstans och där han bodde bor bara exfrun med annat efternamn. Så förhoppningsvis död, begraven eller inlåst?
Citera
2023-09-12, 00:39
Medlem
Citat:
Fick info av annan användare. Han kallar sig "Mike" i chatten med Dumpen, tänk långa versionen av Mikael på engelska. Sen börjar efternamnet på tredje bokstaven i alfabetet, kommer inte på mer rebus för det var ett konstigt efternamn. Född 74. Däremot hittar man inte honom nånstans och där han bodde bor bara exfrun med annat efternamn. Så förhoppningsvis död, begraven eller inlåst?

Förnamnet och åldern kan stämma med den jag kände men efternamnet var inte så komplicerat vad jag minns men folk byter ju efternamn. Kanske det som hänt här också?
Citera
2023-09-12, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
#274 har lite zigenarlook men skulle kunna vara någon MENA-förmåga också. Ytterligare en fikusgädda i alla fall. Överrepresentationen måste vara många hundra procent vid det här laget.

Haha, nej, inte ens i närheten. Heterovider är i klar majoritet.
Citera
2023-09-12, 04:55
Medlem
HassanVonEssens avatar
Märkligt att Sara börjar springa mot #274 innan de ens har hunnit fram till #274. Känns som att de skrämde iväg gäddan.

Han bor söder om stan i alla fall. Skriver i chatten att han sitter på pendeln mot stan och befinner sig i Älvsjö.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-09-12 kl. 05:02.
Citera
2023-09-12, 05:50
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av germanflag
#gädda 273

Hur vet vi att han bor på rindö?

Om det stämmer finns det egentligen bara en som inte går att utesluta i passande ålder som har sambo och en jack russel (eller någon liknande russel terrier ras - jag är ingen hundmänniska) men ser likadan ut. Har även att förnamn som börjar på B precis som kiknamnet.

Denna har även en firma som verkar ha liknande uppdrag som loggan på tröjan. Firman har ingen hemsida (kan vara borttagen) och inga spår på sociala medier efter människan heller så känns svårt att få det bekräftat tills något nytt kanske kommer ut om honom.

Det låter som att du har träffat rätt. Och så är han är bekant med den som driver bolaget vars tröja han har på sig; det är så han fått den. Denne Christer tycker säkert inte att det är så kul att få sitt bolag peddo-stämplat.
Senast redigerad av Dylan 2023-09-12 kl. 05:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in