2023-09-11, 20:43
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Nä, det gör han inte. Du och dina gelikar som fortfarande håller rashyggienflaggan högt får hoppas att det inte är du som sitter och avgör vilka som ska skickas arbetsläger. 😂😂😂

OT:

Varför är det alltid ett jävla smygande och mörkande av identitet så fort det är en unge från ett överklassområde? Helt plötsligt finns det en miljon förmildrande omständigheter som en rad skribenter bombar tråden med. Det är väl ändå tydligt fel i huvudet på GM? Har han fått någon hjälp av samhället innan det här hände? Sånt här hände ju sällan bara helt plötsligt.

(Ber om ursäkt om frågorna redan har fått svar i tråden, brukar läsa men idag orkar jag inte)

En ljus mulatt skulle jag säga, inte neger.
Citera
2023-09-11, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Har du bild?
Citera
2023-09-11, 20:54
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YELLOWSUPERCAR
Har du bild?

Nej men jag jobbar på det..
Citera
2023-09-11, 21:34
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Fruktansvärt sorgligt och onödigt för BO! Två stycken odugliga GM av arten ”pappis betalus” har utan motiv och med våldsam aggression förstört livet för en ung man och hans familj. OM lössen döms ska de få förkovra sig 2-3 år på ungdomsvårdskola och ha övervakare något år från frivården. Thats it. För i Sverige bajsar och urinerar staten på brottsoffrens liv.
Hur vore det istället om GM fick arbetsläger 20 år utan permissioner under enklast möjliga förhållanden. Filfrukost och därefter rotfruktsssoppa med brödskalk 2 ggr per dag…

Ja då hade man tänkt efter 3-5x till innan man attackerar någon med dödligt våld, ja.
Citera
2023-09-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Googla Fe*ix O*sson Värmdö Hockey
så kommer det upp flera bilder
* L
Söker man på "Feli* Olsson" på https://www.krimfup.se/ kommer det upp ett par resultat, men personen som tråden handlar om verkar vara yngre (?) så jag förmodar att denna Felix ej är dömd / åtalad för brott sedan tidigare ?
Citera
2023-09-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity-Boy
BO är en kille som heter Lucas. Sjukt som fan, absolut ingen fighter. Tjafs om en cider!!!🤯
Enl. trovärdig källa så har den yngre GM totalt kollapsa och mår fruktansvärt! Vilket är prima!
Den äldre har gjort bort sig många ggr på olika fester mm. Miffon!

Jag har också hört att det ska handla om en cider. Helt otroligt.

Vem är den yngre förmågan och hur delaktig var han?
Citera
2023-09-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity-Boy
BO är en kille som heter Lucas. Sjukt som fan, absolut ingen fighter. Tjafs om en cider!!!🤯
Enl. trovärdig källa så har den yngre GM totalt kollapsa och mår fruktansvärt! Vilket är prima!
Den äldre har gjort bort sig många ggr på olika fester mm. Miffon!

Den yngre GM var på senaste Stockholms derbyt och såg inte ut att må så dåligt 😡😡
Citera
2023-09-11, 22:20
Avslutad
Fruktansvärt tragiskt, all kraft till de anhöriga. Hoppas på att det skulle vara mer aktivitet här och gärna en bild på den här Fe*ix. Verkar som att hockeylaget inte vill ha den på deras sida längre.

Vila i frid.
Citera
2023-09-11, 22:25
Medlem
Som förälder har jag haft svårt acceptera hur slapphänta sverige är med straff. Gör som i USA livstid oavsett ålder.
Citera
2023-09-11, 22:28
Bannlyst
Det är dags att sluta försvara och skydda förövare, tills en människa är myndig så har målsman ansvar, har en unge under målsmans ansvar utvecklats till en kallblodig mördare, då förtjänar man att hängas ut!

Fy fan, ingen ordning alls längre...
Citera
2023-09-11, 22:29
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle

Samma sak mörk
Citera
2023-09-11, 22:48
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hybris33
mamman svensk och afrikan.

Det där får du gärna förtydliga. Afrika är som du kanske vet en kontinent och Sverige är ett land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in