2023-09-11, 14:19
Medlem
PoljeXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
😂😂😂 jävligt smart att hon frontar ut med sitt fullständiga för/efternamn samt en färsk bild på sig själv!

Enklare för dem som vill åt ”räven” att lokalisera närstående till hans otrogna fru mm.

Är det ett misstag av expressen?

Klart det inte är ett misstag. Kärringen är ingen hemlighet för nån insatt. Hon (och några till) har dessutom levt högt på kriminella pengar istället för att samarbeta med polis och sätta dit den kurdiska råttan och hans följe.
Hon får väl leva med konsekvenserna av att hon skyddat kriminella.
Quid pro quo.
Citera
2023-09-11, 14:23
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
😂😂😂 jävligt smart att hon frontar ut med sitt fullständiga för/efternamn samt en färsk bild på sig själv!

Enklare för dem som vill åt ”räven” att lokalisera närstående till hans otrogna fru mm.

Är det ett misstag av expressen?

Om det stämmer att hon tidigare ansökt om skyddat boende men fått nej är det här kanske hennes sätt att få igenom det: "Titta, nu vet alla vad jag heter, var jag bor, hur jag ser ut och när jag är hemma, NU måste ni väl ändå hjälpa mig?!"

Lite som när personer som fått avslag på asylansökan går ut i media och berättar att de sympatiserar med en förbjuden organisation, är homosexuella, kristna eller vad det nu kan vara, så att Sverige inte ska kunna utvisa dem på grund av att de riskerar förföljelse i hemlandet. Det har visat sig vara framgångsrikt.
Citera
2023-09-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Hård konkurrens mellan försäljarna.
Men från konsumentperspektiv är det inte lockande med försäljare som skjuter varandra!
Öppnar upp för att reglera och legalisera handel av hasch. Med trevliga affärer och mysiga och kunniga säljare. 😊
myser du med dina knarklangare?

OnT: Allting har ett slut. Tror inte många kommer vara sugna på att samarbeta/försvara en kille som ej kan sätta gränser. Nån kommer vilja ta hans plats och lugna ner detta då det ej är bra för affärerna med dessa mord på diverse mammor, systrar och gud vet vad.
Citera
2023-09-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caliphate1
Det räcker med att räven trampar på fel kille, och då behöver inte den killen vara någon gängledare eller nåt sånt, tycker du det är coolt och döda mammor och skicka små pojkar och flickor in i döden för lite knarkpengar? Säljer räven knark i Turkiet också? Nej det gör han inte för han vet vad som kommer hända därnere.

Haha snälla du turkiet är hans guldbiljett. Det är hans fristad. För det första så är han maffiaboss. Klart som fan att han måste hämnas. Det vore tjänstefel annars.
Citera
2023-09-11, 15:05
Medlem
Det ska bli roligt om kurdiska räven sitter på svensk rättegång. Hela personalen där har säkert knarkat med hans produkter. Knark är väldigt populärt bland tjänstemän inom rättsväsendet.
Citera
2023-09-11, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Haha snälla du turkiet är hans guldbiljett. Det är hans fristad. För det första så är han maffiaboss. Klart som fan att han måste hämnas. Det vore tjänstefel annars.
Maffiaboss säger du va, en maffia boss gömmer sig inte och skickar inte flickor och barn på sina mord ärenden, som sagt den dagen han trampar fel kille så kommer det var finito, och jag vet med säkra källor att han sköter sig som en ideal kurd i Turkiet som alla andra kurder gör därnere.
Citera
2023-09-11, 15:13
Medlem
Citat:
Maffiaboss säger du va, en maffia boss gömmer sig inte och skickar inte flickor och barn på sina mord ärenden, som sagt den dagen han trampar fel kille så kommer det var finito, och jag vet med säkra källor att han sköter sig som en ideal kurd i Turkiet som alla andra kurder gör därnere.

Det kallas för att vara smart. Man måste vara försiktig om man är maffiaboss. Man tar inga onödiga risker. Att han går fri är kvitto på att han gör rätt.
Citera
2023-09-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Det kallas för att vara smart. Man måste vara försiktig om man är maffiaboss. Man tar inga onödiga risker. Att han går fri är kvitto på att han gör rätt.
Mordförsök på hans svärmor och mordförsök på han själv i hans så kallade fristad Turkiet och massa andra mordförsök på hans anhöriga höger och vänster, krig med små orten gäng som han håller på förlora mot, problem i sin egen styrelse, är allt det här smart tycker du? Skicka ansökan kanske du får jobb där hos honom 😂
Citera
2023-09-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoljeX
Klart det inte är ett misstag. Kärringen är ingen hemlighet för nån insatt. Hon (och några till) har dessutom levt högt på kriminella pengar istället för att samarbeta med polis och sätta dit den kurdiska råttan och hans följe.
Hon får väl leva med konsekvenserna av att hon skyddat kriminella.
Quid pro quo.

Har du något belägg för att hon levt högt tack vare sin dotter och hennes kille? Drog räven in mkt pengar när han satt inne så att dottern + barn levde på det? Mamman påstår att hon inte haft kontakt med dottern på ca 10 år men att hon hörde av sig i slutet av våren. Är det lögn eller sanning?
Citera
2023-09-11, 15:47
Medlem
barkeepers avatar
Citat:

Är det inte precis det en ”boss” gör?

Eller menar du att en ”boss” inte distanserar sig från gatan? Hehe
Citera
2023-09-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Är det inte precis det en ”boss” gör?

Eller menar du att en ”boss” inte distanserar sig från gatan? Hehe
Hade nån så kallad boss skickat in mina barn in i döden för knark så lovar jag dig att jag hade lagt allt annat åt sidan och kommit åt den bossen spelar ingen roll vem eller vilka det är. Att skicka barn in i döden är det absolut största pussy Move en man kan göra. Sen om du tycker det är asballt så delar du samma mentalitet som de.
Citera
2023-09-11, 15:53
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Har du något belägg för att hon levt högt tack vare sin dotter och hennes kille? Drog räven in mkt pengar när han satt inne så att dottern + barn levde på det? Mamman påstår att hon inte haft kontakt med dottern på ca 10 år men att hon hörde av sig i slutet av våren. Är det lögn eller sanning?

Aldrig framkommit någonstans att mamman AE till Rävens tjej levt på Rävens pengar. De hade inte kontakt på 10 år.
Kvinnan AE dvs mamman är fullständigt oskyldig.
Räven satt dessutom inne många många år tro det var runt 6-8 år.

Rävens mamma och pappa däremot levde på hans pengar, förvarade dem och blev båda två dömda för det.
Senast redigerad av Pandalina4 2023-09-11 kl. 16:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in