2023-09-10, 19:09
Medlem
Nu har Linn lagt ut att hennes svärmor säljer valpar? Vet hon vad svärmor betyder? Vad jag vet är hon fortfarande singel, känns tokigt? Kia Henriksson, har hon någon Son? Någon som vet?
Citera
2023-09-10, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Margarita27
Nu har Linn lagt ut att hennes svärmor säljer valpar? Vet hon vad svärmor betyder? Vad jag vet är hon fortfarande singel, känns tokigt? Kia Henriksson, har hon någon Son? Någon som vet?

Tror det är Simons mamma. Men om Simon och Linn inte längre är tillsammans så är hon väl inte längre hennes svärmor, utan bara Belles farmor.
Citera
2023-09-10, 19:33
Medlem
Konstigt att hon pratar om henne som svärmor, hon och Simon är väl inte ihop längre...
Sen verkar hon ju inte varit den personen som S ser som sin mamma, de hade väl inte ens setts på många år. Hans styvmamma verkar ju betyda mer för honom, B har ju t.om fått ett av sina namn efter henne.
Citera
2023-09-10, 21:44
Medlem
Simon verkar ha hoppat av träningokost-tåget om man kollar in instagramkontot. Borttaget är inlägg med han och hans namn i bion.
Citera
2023-09-10, 21:55
Medlem
Det värsta Linn vet är instruktionsböcker. (Senaste reel)
Ändå ganska unikt att tycka det är det värsta som finns.
Citera
2023-09-10, 21:56
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Konstigt att hon pratar om henne som svärmor, hon och Simon är väl inte ihop längre...
Sen verkar hon ju inte varit den personen som S ser som sin mamma, de hade väl inte ens setts på många år. Hans styvmamma verkar ju betyda mer för honom, B har ju t.om fått ett av sina namn efter henne.

Är det Simons mamma verkligen?
Vad har ni för bevis på det.?

Hon är så jävla märklig denna människa.
Citera
2023-09-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Är det Simons mamma verkligen?
Vad har ni för bevis på det.?

Hon är så jävla märklig denna människa.
Simon följer iallafall hon som har valparna
Citera
2023-09-11, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Simon följer iallafall hon som har valparna
tänkte också på det
Citera
2023-09-11, 13:15
Medlem
geek12s avatar
" Hej.
Då Simon valt att avsluta sitt samarbete så står jag, Emil, själv och tar hand om detta. Så varför jag inte gått ut med någon info om det är för att just nu ligger mitt största fokus på mina klienter jag tar hand om då Simon lämnat allt " - Vilken kanonkille Simon är..
Citera
2023-09-11, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
" Hej.
Då Simon valt att avsluta sitt samarbete så står jag, Emil, själv och tar hand om detta. Så varför jag inte gått ut med någon info om det är för att just nu ligger mitt största fokus på mina klienter jag tar hand om då Simon lämnat allt " - Vilken kanonkille Simon är..

Han tog sig väl vatten över huvudet och kan hända den bästa. Den som aldrig gjort det kan kasta första stenen.
Citera
2023-09-11, 14:09
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanpuppy
Han tog sig väl vatten över huvudet och kan hända den bästa. Den som aldrig gjort det kan kasta första stenen.

Då får han väl stå sitt kast och löpa linan ut tills de klienter de har är färdiga med sina scheman. Oschysst att mitt i allt lämna en person ensam med allt jobb
Citera
2023-09-11, 14:29
Medlem
Zizzoerps avatar
Nu är hennes dröm en händig man
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in