2023-09-11, 10:14
Medlem
prinsessan-estelles avatar
personen över 18 behöver tolk, personen under 18 behöver inte tolk
Citera
2023-09-11, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Det var ju hmm otippat!

Se hur länge det tar innan namnen "råkas" outas

Edit: det är alltså 19 åringen som behöver tolk, då borde han vara relativt inflyttad alt icke svensk medborgare, den yngre verkar inte ha tolkbehov

Tyckte jag läste i nån tidning 📰 m att den yngre är från Borås
Citera
2023-09-11, 10:27
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Just ja stämmer nog.
Fattar inte hur de kan få fram springisar från alla möjliga olika ställen, de måste ju ha kontakter överallt
Citera
2023-09-11, 10:36
Medlem
Citat:
Just ja stämmer nog.
Fattar inte hur de kan få fram springisar från alla möjliga olika ställen, de måste ju ha kontakter överallt

Snabba pengar med 0 IQ
Citera
2023-09-11, 10:37
Medlem
Citat:

Citat:
Just ja stämmer nog.
tror ni syftar på denna händelse (FB) Stor polisinsats i Gottsunda, misstänkt grovt vapenbrott
(häktningsframställan i det målet där står det att 16 åringen som är häktad bor i borås, (FB) Stor polisinsats i Gottsunda, misstänkt grovt vapenbrott)
https://www.gp.se/boras/16-%C3%A5rig-bor%C3%A5sare-misst%C3%A4nks-ha-hyrts-in-f%C3%B6r-att-m%C3%B6rda-1.108109749
Citera
2023-09-11, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prinsessan-estelle
tror ni syftar på denna händelse (FB) Stor polisinsats i Gottsunda, misstänkt grovt vapenbrott
(häktningsframställan i det målet där står det att 16 åringen som är häktad bor i borås, (FB) Stor polisinsats i Gottsunda, misstänkt grovt vapenbrott)
https://www.gp.se/boras/16-%C3%A5rig-bor%C3%A5sare-misst%C3%A4nks-ha-hyrts-in-f%C3%B6r-att-m%C3%B6rda-1.108109749

Om
Du söker i boråstidning så står det att 15 åring från Borås misstänk för beställning av mord på kvinna i Uppsala nu i torsdags
Citera
2023-09-11, 11:17
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Om
Du söker i boråstidning så står det att 15 åring från Borås misstänk för beställning av mord på kvinna i Uppsala nu i torsdags

Den äldre sades väl initialt att han var från Stockholmstrakten om jag inte minns fel...
Citera
2023-09-11, 11:26
Medlem
Citat:
Om
Hmm de va som fan
Citera
2023-09-11, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Den äldre sades väl initialt att han var från Stockholmstrakten om jag inte minns fel...

Jag tror att både är somalier
Citera
2023-09-11, 11:38
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Jag tror att både är somalier

Såå vad har det med var ngn bor att göra?

Vet man var smuts kommer ifrån ( läs BOR ) så kan man ju fortare få fram
vad det är för slags smuts förutom genetiskt ursprung då.
Citera
2023-09-11, 12:07
Medlem
Krickedixans avatar
När ska dessa kriminella med sina släktingar släktingar bli uthysta från sina lägenheter så att vanliga icke kriminella kan få bo fredligt utan att behöva få dörrarna bombade eller skjutna igenom.

Dessa mammor och syskon är ju livsfarliga att bo nära då de som skjuter verkar ha noll koll. Detta oftast fel dörr och är totalt förvirrade och vanliga människor får riskera sina liv.

Varför händer det inget!
Citera
2023-09-11, 12:48
Medlem
Så blir det när du bråkar med kurdiska räven. Att folk aldrig lär sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in