2023-09-10, 17:22
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Vilken kategori av människa är du som måste gå in och skriva något sådant här då??
Det är ni som är patetiska

sitter här o mobbar han för hans längd?
har han ens skrutit om den eller liknande?
Nej det är bara nån idiot här som skriver titta vad kort han är hiihihi
sen följer alla efter

Han är ju inte så jävla bättre heller då han klankar ner på folk hela tiden så ger man sig in i leken så får man leken tåla.

Sen så har han ju valt att bli en offentlig person och då får man ju räkna med negativa grejer med, eller hur? Sen så är han ju inte ärlig med någonting han säger så han får ju skylla sig själv liksom.
Citera
2023-09-10, 17:23
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dela en bild på dig själv då så får vi se om du ser så mycket bättre ut?
absolut att man kan kritisera Chrippas agerande/beteende. Men så länge du inte planerar att knulla honom (?) så spelar hans utseende ingen direkt roll

Han har valt att bli en offentlig person och då får man räkna med en del negativt, eller hur?
Citera
2023-09-10, 17:25
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Såg ni hur trippad han var på sina lives igår på TilTok? Oj oj, gubben har stora problem
Jag kollade nu och jävlar vad speedad han är! Svettig som fan med och röd som en kokt hummer. Men det sistnämnda ha väl med steoriderna att göra om jag inte läst helt fel.
Citera
2023-09-10, 17:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Han har valt att bli en offentlig person och då får man räkna med en del negativt, eller hur?
Jag tycker bara det är konstigt att ens bry sig om hans utseende, ifall man inte har ett intresse att göra "något" med honom.
Enda anledningen att bry sig om hur någon ser ut är ifall man ska göra "något" med dem.
Jag skiter väl i hur folk i affären, personen i kassan, eller kändisar ser ut. Dem får väl se hur fan dem vill, inte mitt problem, eftersom jag inte planerar att göra "något" med dem.
Citera
2023-09-10, 17:43
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Jag tycker bara det är konstigt att ens bry sig om hans utseende, ifall man inte har ett intresse att göra "något" med honom.
Enda anledningen att bry sig om hur någon ser ut är ifall man ska göra "något" med dem.
Jag skiter väl i hur folk i affären, personen i kassan, eller kändisar ser ut. Dem får väl se hur fan dem vill, inte mitt problem, eftersom jag inte planerar att göra "något" med dem.

Så du tycker inte själv det är roligt att en som vill leka maffiaboss ser ut och pratar som en dvärg? Det är Chrippa K som bjuder in att utseende är allt, eller? Sen påtalar ju folk hans före/efter utseende efter allt skit han trycker.

Allt folk till exempel håna Olof K att vara tjock så visar det att man inte har någonting mer att säga för att Olof K har inte sagt ngt alls om att han är snygg osv. Men för Chrippa K är utseende ALLT! Låt luftslottet bränna ner till grunden...

Rolig info. Elias Afen är 24år(nu, 21år när han var aktiv) och iaf jag såg tiktok som en barnapp. Chrippa K är 13 år äldre och inne på samma app.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA Låt det smälta in ett tag... Chrippa K HAR spårat...
Senast redigerad av kanblikul 2023-09-10 kl. 17:51.
Citera
2023-09-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
https://vm.tiktok.com/ZGJnCUCPj/

Hahaha skapligt påtänd på 3-CMC.
Citera
2023-09-10, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Jag kollade nu och jävlar vad speedad han är! Svettig som fan med och röd som en kokt hummer. Men det sistnämnda ha väl med steoriderna att göra om jag inte läst helt fel.

Han mår inte bra och det beror nog mkt på att skulderna kom fram. Ev också separerat med Julia. Tråkigt att han inte har självinsikt och ändrar på sig. Skulderna och tråden stör han nåt enormt.
Citera
2023-09-10, 18:00
Medlem
Citat:

Jag håller med om att gå på utseende och längd är lågt. Chrippa slår dock själv under bältet så det är inte synd om honom. Man behöver dock inte sänka sig till hans nivå själv.
Citera
2023-09-10, 18:06
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag håller med om att gå på utseende och längd är lågt. Chrippa slår dock själv under bältet så det är inte synd om honom. Man behöver dock inte sänka sig till hans nivå själv.

Detta är ett yttrandefrihets forum där alla åsikter räknas. Tål man inte det så kan man dra till familjeliv.
Citera
2023-09-10, 18:09
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Vilken kategori av människa är du som måste gå in och skriva något sådant här då??
Det är ni som är patetiska

sitter här o mobbar han för hans längd?
har han ens skrutit om den eller liknande?
Nej det är bara nån idiot här som skriver titta vad kort han är hiihihi
sen följer alla efter

Missar du att detta är Flashback? Han ser ju ut som fan, det är liksom ett konstaterande sen att hans sjuka beteende gör han ännu mindre attraktiv är ju rätt uppenbart med.
Citera
2023-09-10, 18:37
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom

Haha rejält speedad. ”Det är keso” vilken jävla idiot.

Stackars hans unge som kommer få se allt i framtiden.
Citera
2023-09-10, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Har hört rykten om att Linnea nu också börjat med droger. Hoppas arbetsplatsen drogtestar henne så hon får tidig hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in