Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag tycker bara det är konstigt att ens bry sig om hans utseende, ifall man inte har ett intresse att göra "något" med honom.
Enda anledningen att bry sig om hur någon ser ut är ifall man ska göra "något" med dem.
Jag skiter väl i hur folk i affären, personen i kassan, eller kändisar ser ut. Dem får väl se hur fan dem vill, inte mitt problem, eftersom jag inte planerar att göra "något" med dem.
Så du tycker inte själv det är roligt att en som vill leka maffiaboss ser ut och pratar som en dvärg? Det är Chrippa K som bjuder in att utseende är allt, eller? Sen påtalar ju folk hans före/efter utseende efter allt skit han trycker.
Allt folk till exempel håna Olof K att vara tjock så visar det att man inte har någonting mer att säga för att Olof K har inte sagt ngt alls om att han är snygg osv. Men för Chrippa K är utseende ALLT! Låt luftslottet bränna ner till grunden...
Rolig info. Elias Afen är 24år(nu, 21år när han var aktiv) och iaf jag såg tiktok som en barnapp. Chrippa K är 13 år äldre och inne på samma app.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA Låt det smälta in ett tag... Chrippa K HAR spårat...