2023-09-10, 15:14
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
https://www.imdb.com/name/nm0873795/ kan det röra sig om skådespelerskan? Framgick i alla fall inte i artikeln.

Lutar väl åt att det är henne det handlar om. Sista roll 2003...
Citera
2023-09-10, 15:30
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Helt sjukt att det finns folk som försvarar idioten. Man blir helt paff. Ni förstår inte hur pass mycket skada(psykiskt, själsligt och fysiskt) våldtäkt kan orsaka.

Folk har snackat om han är en våldtäktsman i många år nu, så det är inget nytt. Och han hade kulten Scientology som backade honom.
Nej det är inget nytt. Men folk i tråden skyddar honom för att han är vit!
Hade det varit en afrikanier eller liknande så hade det gapats om elektriska stolen.

Danny är en vidrig våldtäktsman, och jag hoppas innerligt att han själv utsätts för en riktigt brutal gängvåldtäkt i finkan.
Citera
2023-09-10, 16:07
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
vältaliga och vettiga personer har mycket större chans att vinna framgång med denna typ av mål

Låter rättsosäkert.
Citera
2023-09-10, 16:11
Avslutad
För oss som inte är insatta, vad är hans version av vad som hänt?
Citera
2023-09-10, 16:12
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Starkt av dig att kunna vara så rationell fortfarande. Det finns alltså inga bevis i detta fall. Jag är övertygad om att det sker otroligt många våldtäkter i Hollywood men kvinnor ska inte kunna få män dömda till livstid utan starka bevis.

Får de bara fina roller i någon film står de nog ut med få lite omvårdnad. Men, blir det ingen biroll så blir de sura och fantiserar ihop en våldtäkt.
Citera
2023-09-10, 16:27
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Ja, men typ i intervjuer och liknande. Men jag vet inte, jag är inte domare och min bedömning av karaktär har noll värde.

My bad. Trodde du menade karaktären.
Citera
2023-09-10, 16:37
Medlem
DroidBishops avatar
Nåja, han må säkert vara en sleeazebag av rang men jag kommer alltid älska karaktären Hyde
Citera
2023-09-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Nej det är inget nytt. Men folk i tråden skyddar honom för att han är vit!
Hade det varit en afrikanier eller liknande så hade det gapats om elektriska stolen.

Danny är en vidrig våldtäktsman, och jag hoppas innerligt att han själv utsätts för en riktigt brutal gängvåldtäkt i finkan.

Hur vet du att han är det? Har du videobevis eller tar du bara dessa kvinnor på orden som plötsligt kommer från ingenstans 20 år senare med sina absurda anklagelser? Du verkar inte direkt vara en beskyddare av civiliserad rättssäkerhet utan mer förblindad av ras, hudfärg och wokenonsens.

Kalifornien är en bananrepublik numera och ett stort skämt befolkat av pundare, hemlösa som bajsar ner gatorna och pissluffare som sprider toxisk wokekultur. Du verkar höra hemma där.
Citera
2023-09-10, 16:44
Medlem
Dumdrygs avatar
Video med Ashton Kushter och Mila Kunis där de ber om ursäkt och backar lite från sitt tidigare stöd för Danny Masterson.

https://www.moviezine.se/nyheter/that-70-s-show-skadisar-stottar-valdtaktsdomde-danny-masterson
Citera
2023-09-10, 17:24
Medlem
Verkar vara många här som inte vet vad scientologerna pysslar med så ni får gärna djupdyka lite mera om dem. Annars så kryllar det av bevis och just därför han döms. Handlar inte om ord mot ord lol
Citera
2023-09-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Verkar vara många här som inte vet vad scientologerna pysslar med så ni får gärna djupdyka lite mera om dem. Annars så kryllar det av bevis och just därför han döms. Handlar inte om ord mot ord lol
Vilka bevis då? Kan du berätta? Har kollat artiklar om rättegången och inga bevis presenterades.
Citera
2023-09-10, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandsoft
Du kanske ska börja med att läsa domen istället för artiklar?
Okay. Länk till domen då tack. Du är den första att nämna att det finns bevis så jag är lite nyfiken nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in