2023-09-10, 11:14
Medlem
vancover89s avatar
https://leahremini.substack.com/p/david-miscavige-knew-danny-masterson?utm_source=share&utm_medium=android&r=1m ik9y värt och läsa
Citera
2023-09-10, 11:15
Medlem
vancover89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tycker det är intressant taktik av föräldrarna att kontakta Aston och Milis som skriver brev som vittna om hans karaktär.

Som föräldrar hade jag gjort likadant. Tror att det blir omöjligt att som förälder att inte stötta sitt barn här.

Aston och Milis bör veta vad han är för typ, någon som tar sig friheter med tjejerna.

Finns nog dom som döljer det också som det inte syns utåt vilken typ av människor dom egentligen är.

Undra vilka bevis dom som fick han dömd.

https://leahremini.substack.com/p/david-miscavige-knew-danny-masterson?utm_source=share&utm_medium=android&r=1m ik9y läs så står det
Citera
2023-09-10, 11:35
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasan9000
Dina känslor är inte fakta. Såna som DU är ett stort problem. Återupprepar: Dina känslor är INTE fakta! När ska ni Flashbackmän lära er det?

Kul att du skriver så. Alla dina argument är emotionella och baserade på känslor. Så du projicerar bara

Trist att det verkar finnas noll bevis mot Masterson. Att en kvinna berättar en "trovärdig" story är inte bevis. Då kan ju jag och 2 polare likaväl gå ihop och påstå att du har våldtagit oss för 2å år sedan, berätta trovärdigt för polisen och få dig fängslad. Är det rimligt?
Citera
2023-09-10, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
https://leahremini.substack.com/p/david-miscavige-knew-danny-masterson?utm_source=share&utm_medium=android&r=1m ik9y läs så står det

Står ju ingenting om några bevis.
Citera
2023-09-10, 12:18
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Du har ett problem med Kalifornien som rättsstat. Ta upp det med dem, lol.

Ska du fortsätta att argumentera som ett litet barn eller vill du svara på frågan nu för tredje gången gillt?

Så vi försöker en sista gång; vilka bevis finns mot Masterson?
Citera
2023-09-10, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ska du fortsätta att argumentera som ett litet barn eller vill du svara på frågan nu för tredje gången gillt?

Så vi försöker en sista gång; vilka bevis finns mot Masterson?

"Knowledge reports" från kyrkan, deposited (sorry, vet inte svensk term här) till rätten. Dokument från LAPD. Vittnesutsagor. Danny Mastersons egen historia om hur han satt ner med Jane Does och gick igenom de vidriga brotten under sk. "auditing" inom kyrkan.

Varför frågar du mig? Tror du Epstein dömdes pga. DNA? Fråga juryn eller domaren om du tycker bevisningen är skral. Jag litar på västvärldens mest avancerade rättssystem. Om du döms för brottet X i USA, så är mitt default-antagande att du faktiskt begick X. Det är skillnad om du "döms" för häxkonst i Uganda, då kanske jag tvekar en smula. Fattar du vad jag menar nu?

Jag förstår att du hatar "woke" och tror att Kalifornien är något sorts feministiskt, kommunistiskt utopia. Det får stå för dig.
Senast redigerad av löktårta 2023-09-10 kl. 13:34.
Citera
2023-09-10, 14:01
Medlem
Hygrotorks avatar
Tyckte alltid han verkade rätt slibbig när man såg That 70s show, inte för att jag tittade på skiten så mycket. Kanske stämde magkänslan då.
Citera
2023-09-10, 14:07
Medlem
fittslems avatar
Vilka bevis finns det mer än bara ord som vem som helst kan hitta på?
Citera
2023-09-10, 14:09
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Tyckte alltid han verkade rätt slibbig när man såg That 70s show, inte för att jag tittade på skiten så mycket. Kanske stämde magkänslan då.

Det var ju en rollkaraktär?
Citera
2023-09-10, 14:42
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Det var ju en rollkaraktär?

Ja, men typ i intervjuer och liknande. Men jag vet inte, jag är inte domare och min bedömning av karaktär har noll värde.
Citera
2023-09-10, 14:43
Medlem
Är 30 år / livstid normal påföljd för våldtäkt i USA? Sverige är ju på tok för mesiga men jag vet inte om jag tycker livstid är rimligt heller.
Citera
2023-09-10, 15:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Döm honom inte så hårt för det, han spelade ju en slibbig rollfigur, det spelade säkert in...

Såg precis en tiktokfilm där de påstår att en av hans tidigare ragg ska ha mördats. Ashton Kutcher var en av dem som skulle ha träffat henne den kvällen, men hon bokade av. Hon hade tydligen många män samtidigt... Alla visste om det.
Hon blev mördad med +30 knivhugg. EDIT. Det var The Hollywood Ripper som gjorde det.
https://eu.usatoday.com/story/entertainment/celebrities/2021/07/17/hollywood-ripper-sentenced-2001-murder-ashton-kutchers-date/8002255002/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in