2023-09-10, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ingen ordentlig hämnd än? Det brukar väl annars gå rätt snabbt att slå tillbaka?!
Dom har helg ledigt nu, kommande vecka kommer garanterat något ske...
Citera
2023-09-10, 05:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsaknark
Bara för att du är mammaspojke och lyssnar på allt hon säger, betyder det inte att andra gör det. Otroligt lågt att skriva som du gör om en oskyldig kvinna som mördats. Även om hennes son/söner inte är oskyldiga, vad har det med henne att göra? Är en polis föräldrar också poliser? Är en politikers föräldrar också politiker?

Den aktuella händelsen är med största sannolikhet bara början på en eskalering och precis allt som händer nu i dessa gängkriminella grupperingar beror på att mammorna är (var) horor och billiga fnask som inte hade tid över för sina barn. Hoppas att ludermammorna skäms in i hjärtat nu och att fler tas bort för kollektivets bästa. Hormammor som inte är kapabla att uppfostra barn bör inte få finnas i samhället. Punkt.
Citera
2023-09-10, 06:08
Medlem
Någon reko flashbackare som kan svara på relevanta frågor?

Diamant påstår att mordet har kopplats till en intern händelse i Turkiet.

Är det internt inom Foxtrot?
Hur mycket kapital/omsätter Foxtrot?

Vet att kapital och omsättning är två olika saker. Har hört att det rör sig om 600 miljoner. Med de pengarna kan man väll muta turkiska polisen ett tag.
Citera
2023-09-10, 06:39
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Ok, om det är broder I som kört bäraffärerna så är det ju glasklart att det är ett tvätteri. Är broder B med på listan för att de är släkt/familj eller är har han varit inblandad själv?
Jag har ingen aning.
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
Du skulle satt emot sekunden efter jag skrivet det, inte nu när alla har facit. Vad vill du mer spela om, hur det gick mellan Sverige och Rumänien 1994?
Du missar poängen. Dina gissningar klarar vi oss utan. De tillför absolut ingenting. Skriv något vettigt eller "var tyst".
Citera
2023-09-10, 07:51
Medlem
En hämnd och en rejäl sådan kan vi utgå ifrån att det kommer ske. Nu skulle jag tro de ligger lågt då polisen är på tårna.
Sedan blir ofta en hämnd bättre om den planeras bra.
Jag är nyfiken på mordvapnet, de verkar kört med någon slags ljuddämpare som varit mycket effektiv
Citera
2023-09-10, 07:57
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Knappast! Turkar hatar kurder till fullo!

Sist jag var där vågade inte en enda kurd kommentera Erdogan, och jag shoppade i fleeera butiker, alla var kurder!

Sanning med modifikation. Vanlig jävla lokal turkisk distriktspolis gör ingenting mot den kurdiska organiserade brottslighet som finns i alla städer. De är dåligt betalda och rädda för represalier från kurdgängen. Alla "vet var de bor", liksom. Konstaplarna tar sina mutor och tittar åt ett annat håll. Ibland gör gendarmeriet (som styrs centralt från Ankara) lite tillslag med helikoptrar och stridsfordon, men detta är en piss i Mississippi och mest för att det ska komma i media och lyfta regeringens popularitet.

Alltså: många turkar hatar kurder, men många är också rädda för dem. Det är lite som i Ronneby i Blekinge där 12 000 blekingar är så rädda för fem stycken palestinier och deras goons att de senare kan göra vad de vill. Svenskarna kan "hata" dessa palestinier hur mycket de vill, men det förändrar inte fakta på marken och polisen tittar åt ett annat håll.
Citera
2023-09-10, 08:04
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solfaktor
En av erdogans främsta vän familjer är kurder. Hallo politiken e overkurs för dig minsann
Fat nu var det ju iofs inte jag som sa att de hatar kurder utan han jag citerade, jag ifrågasatte det
Hallo, ett tips är att läsa inlägget man svarade på ^^
Citera
2023-09-10, 08:20
Medlem
SuraStinas avatar
Är det nån som vet hur mamman sköts? Jag menar det skedde omkring kl 01, hur lockar man ut en mamma ur ett hus utan att väcka resten av familjen? Eller tog sig ungarna in och sköt henne i sängen? Risken är ju stor att resten av familjen vaknar och tar fast dom.
Citera
2023-09-10, 08:32
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraStina
Är det nån som vet hur mamman sköts? Jag menar det skedde omkring kl 01, hur lockar man ut en mamma ur ett hus utan att väcka resten av familjen? Eller tog sig ungarna in och sköt henne i sängen? Risken är ju stor att resten av familjen vaknar och tar fast dom.
Det pratades om att hon blev skjuten genom ett öppet fönster om det nu stämmer, ingen hade hört nånting så sannolikt ljuddämpare.
Citera
2023-09-10, 08:34
Medlem
Mercedes avatar
Nu börjar nog hämnden..
https://www.expressen.se/nyheter/skottlossning-i-uppsala-6j2yh/

"Någon har avlossat skott mot en lägenhet i stadsdelen Stenhagen i Uppsala.

Det skedde innan midnatt på lördagen.

Ingen skadades vid skottlossningen, och polisen utreder grovt vapenbrott och försök till mord."

Kommer nog tråd när som här på FB
Citera
2023-09-10, 08:48
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Det pratades om att hon blev skjuten genom ett öppet fönster om det nu stämmer, ingen hade hört nånting så sannolikt ljuddämpare.

Rykten: kaliber .22 ("salongsammunition") och hemmabyggd ljuddämpare. Det låter inte mycket.
Citera
2023-09-10, 09:01
Medlem
När dom väl bestämt sig för att mörda en person finns det ingen återvändo. Dom kommer aldrig sluta tills uppdraget är slutfört. Hamnar du på deras dödslista är du redan körd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in