2023-09-09, 23:00
Medlem
Boringno14s avatar
Hon kommer från Irakiska Kurdistan. Från staden Sulimanya
Citat:
Ursprungligen postat av Getvirig
Källa på att rävens mamma är rom ? För i så fall har hon ju dragit jordens skröna för Salihu i boken.
Citera
2023-09-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Om det stämmer så borde ju Turkiet göra nått åt Räven nu, då det varit både skjutning och misshandel relaterat till han och hans gäng..
Eller är Turkiska polisen så kass att de inte hittar nått på honom?
Och om Turkiska staten ser ner på kurdiska kriminella smuts varför då ge dem asyl och vägra utlämning när de vet att tex Räven är just en kurd OCH kriminell. Det bevisar ju bara för omvärlden att Turkiet värnar om de kriminella smutsen.

Om en brottsling som är efterlyst med den "meritlistan" som Räven har, skulle fått medborgarskap i Sverige så skulle vi ändå garanterat sett till att han döms, antingen här eller där han begick de flesta brotten.
Det kanske hände saker i Turkiet om det är sant då kommer du inom kort få höra om räven i Turkiet, såvitt jag vet hände det ingenting i Turkiet än en misshandel, vilket är väldigt förekommande där bland befolkningen.
Citera
2023-09-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halteper
Som ett gäng samhallare på repmånad...

Haha. Bra beskrivning, men de är nog vassare på Samhall.
Citera
2023-09-09, 23:58
Medlem
Citat:
Om det stämmer så borde ju Turkiet göra nått åt Räven nu, då det varit både skjutning och misshandel relaterat till han och hans gäng..
Och om Turkiska staten ser ner på kurdiska kriminella smuts varför då ge dem asyl och vägra utlämning när de vet att tex Räven är just en kurd OCH kriminell. Det bevisar ju bara för omvärlden att Turkiet värnar om de kriminella smutsen.

Om en brottsling som är efterlyst med den "meritlistan" som Räven har, skulle fått medborgarskap i Sverige så skulle vi ändå garanterat sett till att han döms, antingen här eller där han begick de flesta brotten.

Tror snarare att Turkiska makthavare låter räven hållas då de vet att han bringar in pengar till landet. Poliserna får nog häftiga mutor som håller dem nöjda
Citera
2023-09-09, 23:59
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Tror snarare att Turkiska makthavare låter räven hållas då de vet att han bringar in pengar till landet. Poliserna får nog häftiga mutor som håller dem nöjda
japp lutar nog mer åt det hållet ja.
Citera
2023-09-10, 00:06
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
japp lutar nog mer åt det hållet ja.

Knappast! Turkar hatar kurder till fullo!

Sist jag var där vågade inte en enda kurd kommentera Erdogan, och jag shoppade i fleeera butiker, alla var kurder!
Citera
2023-09-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boringno14
Hon kommer från Irakiska Kurdistan. Från staden Sulimanya

Hans pappa är därifrån. hans morsa e zigenare.
Citera
2023-09-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream

Sist jag var där vågade inte en enda kurd kommentera Erdogan, och jag shoppade i fleeera butiker, alla var kurder!

Butiksbiträden kanske inte har några mille att slänga bort i mutor?
Citera
2023-09-10, 00:47
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M88
Ursprungligen postat av Caliphate1
Haha i Turkiet fick de k*k av polisen därför gjorde de det de gjorde i Sverige, plus att i Turkiet så bryr sig inte befolkningen om nätverk och klaner så som Sverige och målar upp de som rock stjärnor, trampar du snett i Turkiet så får du annat att oroa dig för, speciellt när du är kurd och kriminell då blir turkiska staten extra glada då de kan fucka alla i släkten på en gång. Som sagt det är bara i Sverige dessa pissluffare kan spela nåt det är Därför alla klaner gäng flyr från sina länder i första hand. Expressen och Aftonbladet om ni läser detta så sluta vara så Fucking naiva och skriva om gängen varje dag och glorifiera de. Ni ger de mest marknadsföring av alla.
Quotar er så att fler kan öppna sina ögon!
Klar överdrifter:
- i Turkiet så bryr sig inte befolkningen om nätverk och klaner
- i Sverige målas dom upp de som rockstjärnor
- när du är kurd och kriminell då blir turkiska staten extra glada då de kan fucka alla i släkten på en gång
Många kurder i Turkiet verkar vara små-kriminella som staten verkar skita i, typ du-och-jag, broder med alla från någon gång i tidshistorien.
Turkiet verkar ganska fattigt och nergånget nu i post-civid eran, även Marmaris och liknande
Citera
2023-09-10, 01:07
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream

Det gör de säkert, men de älskar säkert deras pengar.
Citera
2023-09-10, 02:43
Medlem
Ingen ordentlig hämnd än? Det brukar väl annars gå rätt snabbt att slå tillbaka?!
Citera
2023-09-10, 03:15
Medlem
Citat:

En av erdogans främsta vän familjer är kurder. Hallo politiken e overkurs för dig minsann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in