2023-09-09, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
#272: Det är verkilgen inte klarlagt någon identitet ännu. Google visar nästan aldrig rätt profilbild från en LinkedIn profil. Och anhöriga ska vi alltid lämna utanför ändå.

Han verkar bo själv, det var inga konstigheter att träffa någon och ta hem, eller vara borta med.
Bo själv? Nej där finns en kvinna en yngre man och en ännu yngre tjej. Även hunden som finns med i chatten lever under samma tak och eftersökt bil är registrerad på denna adress. Helt riktigt att anhöriga ska hållas utanför, slå en signal till lämplig granne (som har barn) och verifiera. På så sätt får du det bekräftat och grannarna vet vad det är för jävel som ska väck
Citera
2023-09-09, 20:06
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Vet man vart robinson-gäddan som suktade efter 3-åriga horläppar håller hus?
Den i särklass vidrigaste gäddan. Kan fortfarande skratta gott åt hans telefonsamtal. "Hej på dig hora, vad har hyran gjort idag då?"

Undrar vad han gör idag? Kanske bedriver renskötsel.
Citera
2023-09-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Är han inte skriven i Mjölby månne? Stod då på hans Linkedin.
Jo, han sade att han var på JOBBET som ligger i stadsdelen Tannefors i Linköping
Citera
2023-09-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Bo själv? Nej där finns en kvinna en yngre man och en ännu yngre tjej. Även hunden som finns med i chatten lever under samma tak och eftersökt bil är registrerad på denna adress. Helt riktigt att anhöriga ska hållas utanför, slå en signal till lämplig granne (som har barn) och verifiera. På så sätt får du det bekräftat och grannarna vet vad det är för jävel som ska väck

#272: Jag tror du siktat in dig på fel person. Var försiktig, det är bedrövligt när det blir fel.
Citera
2023-09-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jo, han sade att han var på JOBBET som ligger i stadsdelen Tannefors i Linköping

Han skrev att han bor i Tannefors. Han sa att han satt på jobbet när han skrev det:

Fiskaren: Vart i linköping bor du då?
Gäddan: Det heter Tannefors
Fiskaren: Okej
Gäddan: Sitter ensam kvar på kontoret här

Jag tolkar "här" som "just nu". Lite talspråkigt.
Den första bilden på hund tror jag är hans. Den andra, med pratbubblan, tror jag är från internet.
Citera
2023-09-09, 21:43
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Minsann, där har vi nog kopplingen till Malm. Vad vidrigt av honom att ragga upp barn med sin sambos efternamn i sitt nickname.

Är det inte ett rätt vanligt gäddtrick att komma farande i sambons bil?
Citera
2023-09-09, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
#272: Jag tror du siktat in dig på fel person. Var försiktig, det är bedrövligt när det blir fel.
Jag svarade på en kommentar tillhörande#272 som bor med de familjemedlemmar jag nämnde. Han har dessutom även valt att dumpa sin LinkedIn i samband med publiceringen på Dumpen. Tror inte att något blir fel om man frågar en granne. Är det Gäddan får han skylla dig själv, skulle det mot all förmodan vara någon annan faller det i glömska
Citera
2023-09-09, 22:34
Medlem
Sveppss avatar
Gädda 272…hans små porrnoveller 😂

Så patetisk på så många sätt, står med byxorna nere och fotar sig själv i ett omklädningsrum och tror på riktigt att en liten flicka (eller en vuxen kvinna för den delen) tänder på en främmande och skrynklig gubbe som gillar att ta bilder på sig själv. Patetiskt är vad det är.
Citera
2023-09-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Den i särklass vidrigaste gäddan. Kan fortfarande skratta gott åt hans telefonsamtal. "Hej på dig hora, vad har hyran gjort idag då?"

Undrar vad han gör idag? Kanske bedriver renskötsel.

Tycker att minst en gång om året bör TV4 påminnas om att de haft honom på sin kanal och antagligen i sitt hus
Citera
2023-09-10, 01:32
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Gädda #272

Jag hittade nyss hans LinkedIn - åtminstone länken till den samt en förhandsvisning av profilbilden på honom, men sidan är borttagen. Står att han jobbar som arbetsledare, vilket han nämner i chatten dessutom.

Rebus:

Förnamn:
Anders (redan etablerat många gånger på dumpen)
Efternamn: Sången "Andersson och ********** och Lundström och jag"

Företag: *****värme är skönt att ha på altanen när man sitter ute kyliga kvällar + nord AB

Han har ett så otroligt vanligt namn (vilket måste kännas lite skönt som gädda när man åkt dit) så jag har inte hittat så mycket mer eller orkat leta, men det där är väl en start.

Han jobbar alltså på gamla Banverket. Några av hans närmaste kollegor är informerade nu och han är inte välkommen tillbaka till jobbet - någonsin! Som vanligt förnekelse bland några av kollegorna:
"Nej. Inte han. Det kan inte stämma"
"Nej, det är omöjligt. Han är en bra kille. Han håller inte på med sånt".
"Anders? Där har de tagit fel gubbe. Jag känner honom väl. Han skulle aldrig göra något sånt där. Han är en fin och pålitlig människa. Den bästa kollega jag någonsin arbetat med"

Det blev annat ljud i skällan efter att de fick se dumpen-länken.
Citera
2023-09-10, 01:50
Medlem
Storanglarens avatar
Kan rapportera att "engelsmannen" (egentligen irländaren) #260 bor kvar hos frugan som ingenting och är även kvar i hennes bolag. Han har säkert dragit en och annan vals om att han är oskyldig som hon garanterat har gått på.

Notabelt i övrigt. Han är född 1966 och hon 1980... Han verkar gilla unga (hrrm nåja...) kvinnor. En teori att hon stannat hos honom är nog att hon är rädd att inte hitta en ny man efter honom med tanke på att hon inte har utseendet med sig precis.
Citera
2023-09-10, 06:05
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
”Det hade ju varit mysigt att få tillfredsställa dig” och fortsätter med en utläggning om hur han vill bli avsugen.
Geez
ptja, låter väl som de flesta snubbar--oavsett ålder på mottagaren av meddelandet. "tillfredsställer du mig så är du tillfredsställd själv per automatik"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in