2023-09-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Frågan är hur värdigt det är att hålla honom nedsövd i flera veckor ? Ett liv som grönsak är inget denne folkkäre sångare har förtjänat.

Kroppen tar massor med stryk av att vara nedsövd, hans kropp med så dåligt hjärta klarar aldrig det.
Citera
2023-09-09, 16:33
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Så det är bekräftat att han är hjärndöd?

Det finns inget skäl att tro det. Att han ligger nedsövd beror troligen på att han behöver hjälp med andningen.

Sen kan man ha pumpar som hjälper till att avlasta hjärta, dialys för njurar osv.

Det är inte speciellt trevligt att vara vaken i en sådan situation även om det skulle vara möjligt.
Citera
2023-09-09, 17:06
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Är hon lätt svagbegåvad? Varför skriver hon som en fjortis?

Hon är sådan, ti-hi. Dessutom extremt flirtig, vilket jag erfarit Hon kan förvrida huvudet på vilken karl som helst. Gillar inte yoga men jag gillar Malin. Otroligt rar men kanske inte en kandidat för Mensa. Brås på sin far och mor i det avseendet.
Senast redigerad av flesh-flute 2023-09-09 kl. 17:10.
Citera
2023-09-09, 17:57
Medlem
Jag träffade honom om pratade i ca 10 min. Väldigt trevlig människa, kändes faktiskt äkta vänlig.
Citera
2023-09-09, 18:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den borde ju se otroligt liten ut på Lasses i övrigt ståtliga lekamen.
Miz Megapol var så insiktsfulla rörande hans prognos för året ut att man redan igår råka döförklara Berghagens lekamen enbart får man antaga kanske tog dom hjälp av en tankesmedja? https://www.aftonbladet.se/nojesblad...agen-felaktigt
Citat:
– Det är fruktansvärt att det skett, säger Anna Chrona, kommunikationschef på Bauer Media som äger radiokanalerna.

Finns det någon som lyckades spela in dessa ord, är sändningen borttagen? jag vill höra formuleringen!!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-09 kl. 18:10.
Citera
2023-09-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlappMungon
Det finns inget skäl att tro det. Att han ligger nedsövd beror troligen på att han behöver hjälp med andningen.

Sen kan man ha pumpar som hjälper till att avlasta hjärta, dialys för njurar osv.

Det är inte speciellt trevligt att vara vaken i en sådan situation även om det skulle vara möjligt.

Min tro är att Lasse hålls nedsövd för att kroppen och hjärtat behöver vila i läkandet.
Oavsett om Lasses kropp klarar detta galant eller ej. Så får vi tids nog veta detta. Det tycks finnas individer i tråden som påstår sig veta både det ena och det andra om Lasses kropp och kroppsdelar. Till dessa skickar jag upp mitt långfinger 🖕
Citera
2023-09-09, 18:13
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han lär knappast leda allsången mer ändå, även om han överlever.

Kunde El Cid leda sina soldater till seger mot morerna efter sin död så kan väl Berghagen leda Allsången halvdöd?
Citera
2023-09-09, 18:59
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
har en Lasse Berghagen autograf, lar stiga i varde nu.
Klirr i kassan hos många nu som har hans gamla plattor.
Citera
2023-09-09, 19:06
Medlem
Teddy82s avatar
Hur i helvete kan man läsa fel på död och nedsövd???? Nej TV4 har tydligen gjort fel och nu mörkar dom. Lägg ner skitknalen.

https://www.expressen.se/noje/mix-me...erghagen-dott/

– Det är TV4 som producerar nyheterna till kanalerna i Bauer-nätverket och den här gick live klockan 08 och gick inte att stoppa. Det är fruktansvärt beklagligt och vi håller nu på och undersöker vad vi kan göra rent tekniskt framöver, säger Anna Chrona.
TV4: Försökte stoppa
Fredrick Malmberg, nyhetschef på TV4 Nyheterna, säger att nyhetsuppläsaren denna morgon hade skrivit fel i manus.
– Han kommer på att han läser fel 20 minuter innan sändningen går ut klockan 08, och ringer till Bauer Media och försöker få tag i någon för att stoppa det här felaktiga. Men deras teknik är helautomatiserad, så det går inte att ändra.
Citera
2023-09-09, 19:17
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Han ligger nu på en vecka+ nedsövd och så mycket dåligt hjärta på det. Jag tror tyvärr att han är förlorad.
Visste inte ens att han var opererad, men å andra sidan så hänger jag inte med vad som händer i "kändissverige". Men i vilket fall, om han nu är opererad för en hjärtåkomma för en vecka sedan och ännu inte har fått vakna upp så är väl chansen inte så hiskeligt stor att han faktiskt kommer vakna alls. Kan ju faktiskt vara så att han dött men att man inte gått ut med det ännu.
Citera
2023-09-09, 19:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Jag träffade honom om pratade i ca 10 min. Väldigt trevlig människa, kändes faktiskt äkta vänlig.

Ja trevlig. Kjell Bergqvist skulle jag hurra om han dog men Lasse skulle ta mig tid att tända ett ljus för han. Hoppas han får en bra tid i himmeln.
Citera
2023-09-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Hur pass hälsosamt har Lasse levt sitt liv?

Kvinnor har han säkert haft gott om, men röker han/har rökt? Mycket alkohol?

Krya på dig finaste Lasse!

Well, han har varit överviktig hela sitt liv. You do the math.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in