2023-08-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vart ligger sedeslösheten i detta? Kanske inte sedeslöst, utan snarare smart gjort eller? Hon blev ut i öknen ett tag efter sina klavertramp, men nu så söker hon sig till en välrenommerad person inom partiet, vilket jag i alla fall tycker är klipskt gjort. Det är inte omöjligt atthon en dag kan komma att bli en förgrundsfigur för Sverigdemokraterna.
Fortfarande horigt.
Citera
2023-09-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Vad pysslar Fallenkvist med nu då?
Såg henne uppe på scenen på Jimmies sommartal i Sölvesborg, verkar som att hon har blivit degraderad till hantlangare i partiet.
Citera
2023-09-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killa49
Såg henne uppe på scenen på Jimmies sommartal i Sölvesborg, verkar som att hon har blivit degraderad till hantlangare i partiet.
Efter Riks började hon arbeta på regeringskansliet med ekonomifrågor samt att hon var festfixare för SD.
Antar att hon jobbar med samma saker fortfarande.
Citera
2023-09-07, 00:47
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killa49
Ja så är det men hon blev ändå inte utesluten, djärvt av SD ändå tycker jag.
Citera
2023-09-07, 00:51
Medlem
Anne Franks dagbok är inte vad de flesta lättlurade människor tror att det är.
Citera
2023-09-09, 12:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Anne Franks dagbok är inte vad de flesta lättlurade människor tror att det är.
Det är möjligt, men man väljer sina strider eller vad tycker du?
Citera
2023-09-09, 12:05
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Och det kommer hända eller?😂

Nja varför inte. Björn Söder skulle nog bli en bra ersättare för Dicken.
Citera
2023-09-09, 12:39
Medlem
Citat:
Det är möjligt, men man väljer sina strider eller vad tycker du?
Du verkar ha valt dein kampf.
Citera
2023-09-09, 12:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Du verkar ha valt dein kampf.
Konstigt svar. Vi pratar om Fallenkvist nu, som representant för SD så förväntar man sig ju att hon inte börjar dilla om nazism eller Anne Frank, känns inte speciellt smart att göra det såvida man inte vill begå politiskt självmord. Som sagt man väljer sina strider.. Jag tror ju inte att Anne Frank-frågan står på prio ett på vanligt folks intresselista politiskt.
Citera
2023-09-09, 13:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Konstigt svar. Vi pratar om Fallenkvist nu, som representant för SD så förväntar man sig ju att hon inte börjar dilla om nazism eller Anne Frank, känns inte speciellt smart att göra det såvida man inte vill begå politiskt självmord. Som sagt man väljer sina strider.. Jag tror ju inte att Anne Frank-frågan står på prio ett på vanligt folks intresselista politiskt.

Jag tror hon har umgåtts med folk utanför SD som har en mer nonchalant attityd och använder sådana uttryck som Helg Seger eller vad hon nu sa.
Citera
2023-09-09, 18:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror hon har umgåtts med folk utanför SD som har en mer nonchalant attityd och använder sådana uttryck som Helg Seger eller vad hon nu sa.

Så är det nog. Men det är ju korkat som fan.. Helt oberoende om hon har rätt om Anne Franks bok elller ej... Om man håller på & babblar om nazism och använder olika hälsningar kopplade till dylikt på samma gång som man ska jobba för att SD ska växa så måste man vara något av detta: 1)Dum i skallen 2)Full som en gris 3)Infiltratör som egentligen vill skada partiet..

Men även partiledaren kan ju göra fel, på en partiledardebatt tex då Jimmie pratade om dom där transorna som läser sagor på biblioteken så sa han typ "Hur skulle vi reagera om nazister läste sagor för barn.." Jag bara tänkte SUCK.. genast så rev han upp öppet mål för sina moståndare som attackerade och han fick svara med svansen mellan benen..

En Sverigedemokrat ska inte yttra sig om nazister eller saker aldrig någonsin babbla om saker kopplat till det, det borde väl alla fatta vid det här laget..
Citera
2023-09-09, 18:59
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Så är det nog. Men det är ju korkat som fan.. Helt oberoende om hon har rätt om Anne Franks bok elller ej... Om man håller på & babblar om nazism och använder olika hälsningar kopplade till dylikt på samma gång som man ska jobba för att SD ska växa så måste man vara något av detta: 1)Dum i skallen 2)Full som en gris 3)Infiltratör som egentligen vill skada partiet..
Men även partiledaren kan ju göra fel, på en partiledardebatt tex då Jimmie pratade om dom där transorna som läser sagor på biblioteken så sa han typ "Hur skulle vi reagera om nazister läste sagor för barn.." Jag bara tänkte SUCK.. genast så rev han upp öppet mål för sina moståndare som attackerade och han fick svara med svansen mellan benen..
En Sverigedemokrat ska inte yttra sig om nazister eller saker aldrig någonsin babbla om saker kopplat till det, det borde väl alla fatta vid det här laget..

Naiv, ung, full, normaliserat språkbruket genom att umgås med SD-wannabees.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in